Coldplay saapuu Suomeen ensi vuonna!
28. heinäkuuta 2024 Olympiastadionilla. Oletko menossa? https://www.livenation.fi/artist-coldplay-8720
Kommentit (2541)
Mulla meni 1,5h että sain lipun, pääsin tiistain keikan ostosivulle ja päivittelin sitä. Välillä tuli lippuja tarjolle mut yleensä en kerenny klikkaamaan niitä niin nopeasti että olisin saanut ostoskoriin asti. Kunnes vihdoin onnisti ja sain seisomapaikkaliput! Eli festarimeiningillä mennään.
Mitään tommosia dynamic lippuja en ois missään nimessä ostanut, ihan suosiolla jätän menemättä keikalle jos muita ei ole saatavilla. Huijaustahan tommoset on.
Ihmisillä on edelleen aika mukavasti rahaa käytössä, koska liput on menneet kaupaksi ennätyshyvin.
Minä sain tokalle keikalle E5-katsomoon ylös lipun. Luulisi että sieltä näkee ihan kivasti. Permannolta en itse lyhyenä ihmisenä näe yhtään mitään, ellen halua ihan alas.
Kun pääsin valitsemaan lippua, permannolle oli myynnissä kalliimpia "pääset aikaisemmin jonottamaan lavan eteen" - lippuja.
Vierailija kirjoitti:
Koska yleinen käytäntö on et lisäkeikat julkistetaan vasta kun tiedetään et on kysyntää ensimmäiselle
Eikö tuo nyt ollut kaikkien tiedossa, että myydään loppuun heti. Jotain olisi voinut päätellä jo siitä, kuinka paljon ihmisiä ilmoittautuu sinne presaleen.
Onko sinulla lippua myydä, itsellä oli se pre sail koodi mutta 400e on liikaa oli kuka hyvänsä. Jos 200e lippua katsomosta olis myydä?
Vierailija kirjoitti:
Minä sain tokalle keikalle E5-katsomoon ylös lipun. Luulisi että sieltä näkee ihan kivasti. Permannolta en itse lyhyenä ihmisenä näe yhtään mitään, ellen halua ihan alas.
Kun pääsin valitsemaan lippua, permannolle oli myynnissä kalliimpia "pääset aikaisemmin jonottamaan lavan eteen" - lippuja.
Lol onko tommosiaki nykyää, hah
Mulla näkyy jatkuvasti että lippuja vapautuis, mutta en saa niitä jostain syystä ostettua kuitenkaan ikinä. Pitääkö tuohon virtuaalijonoon jäädä odottamaan? Vai koittaa vaan päivitellä sivua jos onnistaisi ja saisi liput heti ostoskoriin?
Miiiia kirjoitti:
Mulla näkyy jatkuvasti että lippuja vapautuis, mutta en saa niitä jostain syystä ostettua kuitenkaan ikinä. Pitääkö tuohon virtuaalijonoon jäädä odottamaan? Vai koittaa vaan päivitellä sivua jos onnistaisi ja saisi liput heti ostoskoriin?
Mä en ollut missään jonossa, vaan lippu.fi sivulla ja sitä päivittelin. Jossain kohtaa sain ostettua, mutta toisaalta ostin vain yhden.
Nyt minäki sain yhden lipun D-katsomosta ja alariviltä, kannattaa näköjään vain rämpätä, vapautuu yksittäisiä lippuja
Sain ostettua 2 lippua, mutta päivitin varmaan 200 kertaa ja 199 kertaa jouduin virtuaalijonoon ja sitten ihmeekseni tärppäsi. Ja ihan hyvät liput sain!
Itse olin jo 8:30 kirjautuneena kahdella eri läppärillä lippu.fi-sivuille.
Odotushuoneeseen pääsin noin 8:55 ja siitä sitten jonoon. Jonotus kesti noin 5-10 minuuttia, minkä jälkeen pääsin valitsemaan lippuja. Kummallakin koneella näytti, että kaikki liput on loppuunmyyty.
Päivitin sivuja ahkeraan, mutta en saanut lippuja ostettu. Yritin valita kaikkia eri lipputyyppejä, joita näytti tulevan myyntiin joka päivityskerralla eri puolilta stadionia. Ostaminen ei kuitenkaan onnistunut.
Lopulta lippu.fi heitti minut kokonaan ulos ja olisin joutunut jonoon uudestaan. Kello oli tässä vaiheessa noin 9:20.
Mieheni pääsi jonoon myös klo 9 ja pysyi jonossa lähes 9:30 asti. Yhtäkkiä pääsi valitsemaan lippuja ja sai liput ostettua ilman mitään ongelmia.
Vaikuttaa siltä että jonotus eteni aivan epäloogisesti ja oli ihan arpapeliä kuka liput saa.
3h myöhemmin ja päivitettyäni sivuja arviolta parisataa kertaa puhelimella ja tietokoneella, sain ostettua kaksi permantolippua keskiviikon keikalle! Vielä tunti sitten siis vapautui lippuja myyntiin, eli kannattaa edelleen pre-sale koodilla päivitellä.
Onhan nuo nyt täysin ylihinnoiteltuja lippuja. Jälkimarkkinat tulevat olemaan suuria.
Kyllä siellä kannatti vielä päivystää vapautuvia irtolippuja. Sain yhdentoista maissa haluamani 4 permantolippua ke lisäkeikalle klikkailtuani toista tuntia sieltä täältä vapautuvia lippuja kunnes erä jäi koriin.
Minkä hintaiset liput olivat tunti sitten? 40 min jonottamisen jälkeen normi seisomalippu maksoi 110e. Aivan sairaan törkeetä jos se nousee pariin sataan euroon ja istumapaikka 400e.
Just nyt dynaaminen hinta 139€ ja myös halvimpia lippuja saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Minkä hintaiset liput olivat tunti sitten? 40 min jonottamisen jälkeen normi seisomalippu maksoi 110e. Aivan sairaan törkeetä jos se nousee pariin sataan euroon ja istumapaikka 400e.
Reilu tunti sitten sain ostettua kaksi seisomalippua, yhden lipun hinta 109,50€.
Minusta ne dynaamiset 350€ hinnat poistuivat, kun syötti uudelleen sen presale-koodin. Ärsyttävää sekin, että sitä piti vähän väliä pistää uudelleen. Aivan järkyttävän huonosti toteutettu ennakkomyynti, mutta pääasia, että sai liput.
Näin sivusta seuranneena aivan älytöntä touhua.
Lippu.fi olisi voinut tiedottaa miten jonoon pääsee. 😒 Millä sivulla tarkalleen pitää olla ja pitääkö päivittää vai ei.
Itse pääsin jonoon muutamaa minuuttia ennen lipunmyynnin alkua, mutta ostamaan vasta vähän ennen klo 9.30. Toisella koneella päästiin jonoon ja ostamaan myöhemmin ja tuurilla huomattiin ensimmäinen lisäkeikka. Ei ollut lippuja jäljellä, mutta hemmetin pitkän klikkailun jälkeen sattui kai sitten vapautumaan oikea määrä hyvästä katsomosta lippuja. Oli niitä dynaamisesti hinnoiteltuja, mutta juuri siinä hetkessä hinta oli ~140€, eli varmasti paljon vähemmän kuin hetkeä myöhemmin.