Jos miehen huomio on kenen tahansa naisen varastettavissa, mikä miehessä sitten on arvokasta naiselle?
Olen tullut siihen tulokseen, että miesten huomio on käytännössä kenen tahansa naisen varastettavissa. Se on kuin tuuliviiri, jolla ei ole mitään vakautta eikä miehillä yleisesti ole kykyä ja/tai halua sitä vakauttaa. Parisuhteessa oleva mies juttelee kauniille naiselle 10 minuuttia, ihastuu/lumoutuu ja ajattelee tätä päiväunissaan viikkoja eteen päin. Nuori nainen katsoo salilla miestä silmiin merkitsevästi, vetää treenitrikoot persvakoon ja pyllistää miehelle. Miehen huomio on varastettu eikä mies itse voi sille mitään.
No tästä on pääteltävissä, että se mikä on naisen näkökulmasta miehessä arvokasta ei voi olla se hänen huomionsa. Se kuuluu (lähes) kaikille naisille miehen valinnoista riippumatta.
Osaatteko parisuhteessa olevat naiset (tai miehet itse) sanoa, mikä miehessä sitten on arvokasta naiselle? Miten parisuhteessa oleva nainen voi tuntea itsensä ainutlaatuiseksi suhteessa muihin naisiin, kun miehen huomio ei ole eikä koskaan tule olemaan vain siinä omassa puolisossa? Vai onko se edes olennaista tuntea itseään ainutlaatuiseksi?
Yritän tässä nyt aidosti ja oikeasti ymmärtää vähän miesten ajatusmaailmaa, jotta jossain kohtaa elämää yhteiselokin saattaisi onnistua ilman turhia kuluttavia draamoja. Ja juu, olen epäkypsä enkä ymmärrä miehiä.
Kommentit (41)
Tuo ongelma muodostuu siittä kun naiset eivät enää suostu tekemään mitään miehen eteen niin miehien näkökulmasta et ole uniikki nainen vaan olet yksi siinä valtavassa massassa missä kaikki muutkin naiset kohtelevat miestä kuin tyhjää aina siihen asti kun omat edut loppuu alkaa etujen lisääminen nalkuttamalla ja vaatimalla muta ei vahingossakaan tehdä mitään sen eteen että mies viihtyisi suhteessa. Niin loppupeleissä aika turha syyttää miehiä tästäkin (vaikka syytätte kuitenkin niin kuin aina) joka johtuu naisten pelkästään omasta toiminnasta.
Tästä johtuen miksi mies eläisi suhdetta varten joka joka toimii vain yksipuoleisesti miesten vastuulla jossa nainen ei tuo muuta kuin vaatimukset eikä suostu panostamaan suhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta tuon naisten itserakkaus ja oma hyväisyys kun kuvittelee että mies ei hallitse itseään ja tekee kaiken huomion eteenniin kuin suurin osa naisista käyttäyty. Mutta totuus kuitenkin on että miehet ei ole lähellekkään niin huomio riipouvaisia kuin naiset. Ja sitten se tärkein te naiset olette nykypäivänä miehiä kohtaan niin hirveitä niin miten ihmeessa saatte ajateltua olevanne jotain himottuja palkintoja jota joka mies haluaa tavoitella?
No miehet ei hallitse itseään tai toinen vaihtoehto on sitten se, että ovat alkujaankin epärehellisiä ja tekevät kaiken tahallaan. Näistä voit valita. Miesten huomiontarve taas on loputon, mutta siitä on tehty yhteiskunnan rakenne ja niin normaalia että sitä ei edes huomaa. Parisuhteessa se on miehet jotka flirttailee kaikille naisille ja tyrkyttää itseään vaimon läsnäolosta huolimatta muille naisille. Niin epävoivoista kun olla ja voi, sitten on se pettäminen vielä kaiken päälle milloin on pettämiselle syynä naisen raskaus, se on synnyttämässä, pieni vauva vie äidin huomion kaikkeen on vastaus etsiä jostain vagina ja tunkea peniksensä siihen koska mies tarvitsee huomiota sillä tavalla.
Nimenomaan, mies tarvitsee "naisen huomiota" monta kertaa viikossa, mielellään monta kertaa päivässä. Jos omalta naiselta ei saa "huomiota", se haetaan draamallisesti uhriutuen toiselta naiselta syvää oikeutusta tuntien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta tuon naisten itserakkaus ja oma hyväisyys kun kuvittelee että mies ei hallitse itseään ja tekee kaiken huomion eteenniin kuin suurin osa naisista käyttäyty. Mutta totuus kuitenkin on että miehet ei ole lähellekkään niin huomio riipouvaisia kuin naiset. Ja sitten se tärkein te naiset olette nykypäivänä miehiä kohtaan niin hirveitä niin miten ihmeessa saatte ajateltua olevanne jotain himottuja palkintoja jota joka mies haluaa tavoitella?
No miehet ei hallitse itseään tai toinen vaihtoehto on sitten se, että ovat alkujaankin epärehellisiä ja tekevät kaiken tahallaan. Näistä voit valita. Miesten huomiontarve taas on loputon, mutta siitä on tehty yhteiskunnan rakenne ja niin normaalia että sitä ei edes huomaa. Parisuhteessa se on miehet jotka flirttailee kaikille naisille ja tyrkyttää itseään vaimon läsnäolosta huolimatta muille naisille. Niin epävoivoista kun olla ja voi, sitten on se pettäminen vielä kaiken päälle milloin on pettämiselle syynä naisen raskaus, se on synnyttämässä, pieni vauva vie äidin huomion kaikkeen on vastaus etsiä jostain vagina ja tunkea peniksensä siihen koska mies tarvitsee huomiota sillä tavalla.
Onko mielestäsi edes teoriassa mahdollista että ongelmat johtuisi naisesta eikä aina kaikkialla miehestä? Kun noin heti hyökkäsit huutamaan ja haukkumaan miestä että naisten huonot puolet hautautisi huutoon ettei tulisi esille niin syyllisyys jälllleen kaadetaan miesten niskaan että pääsee helpommin ylläpitämään valhetta kuinka kaikki mitä nainen koskaa tekee on vain puhdasta täydellisyyttä vaikka syntymästä asti sokea ihminenkin näkisi että ongelma johtuu naisesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan, mies tarvitsee "naisen huomiota" monta kertaa viikossa, mielellään monta kertaa päivässä. Jos omalta naiselta ei saa "huomiota", se haetaan draamallisesti uhriutuen toiselta naiselta syvää oikeutusta tuntien.
Niin ja nainen jättää miehen heti jos katkeamaton huomio katkee yli kolmeksi tunniksi viikon aikana
Ei ole jokaisen naisen varastettavissa. Jos niin olisi, niin emme olisi yhdessä.
Etkö osaa erotella tunnetiloja toisistaan?
Mites olisi kumppanuus, rakkaus, kiintymys?
Nauramme yhdessä, kärsimme yhdessä, kasvatamme jälkipolveamme yhdessä, kannustamme perhettämme yhdessä.
Jos kolmas osapuoli voi viedä kaiken sen, niin puoliso ei silloin rakasta oikeasti.
T: tuntematon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja nainen jättää miehen heti jos katkeamaton huomio katkee yli kolmeksi tunniksi viikon aikana
Tai no toisaalta ei nainen välttämättä jätä mutta pettää kyllä miestään jos saa muilta miehiltä vähänkään huomiota kun kyllähän joka naisen kuuluu saada huomiota välittämästtä parisuhteista tai ihmissuhteista kun kummallakaan ei naiselle ole mitään arvoa jos tulee muualta huomiota
Vierailija kirjoitti:
Ei ole jokaisen naisen varastettavissa. Jos niin olisi, niin emme olisi yhdessä.
Mites olisi kumppanuus, rakkaus, kiintymys?Nauramme yhdessä, kärsimme yhdessä, kasvatamme jälkipolveamme yhdessä, kannustamme perhettämme yhdessä.
Jos kolmas osapuoli voi viedä kaiken sen, niin puoliso ei silloin rakasta oikeasti.
Joka nainen kuvittelee olevansa paras kaikiesta niin nainen ajattelee että jos minä en parhaana riitä niin miehelle ei riitä niin mies ei kykene sitoutumaan vaikka todellisuus on että nainen itse on todella kaukana siittä parhaasta vaikka sairaasti itse niin luuleekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole huomannut, että minun mieheni muita naisia tuijottelisi ja haaveilisi. Saattaa toki niin tehdäkin, mutta ei minua häiritse se, mistä en mitään tiedä.
Ja katselenhan minä itsekin hyvännäköisiä miehiä. Joskus ehkä vähän haaveilenkin ja kuvittelen, millaista olisi sen ja sen kanssa olla. Mutta siihen se sitten jääkin.
Pettäjä!
Tuota kai ap ajoi takaa. Että jo toiseen vilkaisu on jotenkin pettämistä . Ei se ole.
On se helvetti
Pitääkö repiä silmä päästä?
Ap:n kuvailema mies ei päde kaikkiin miehiin. Ei kaikkien miesten seksuaalisuus ole yli-innokas ja hallitsematon. He voivat todellakin olla yhden naisen miehiä koko sydämestään. Olen löytänyt tällaisen. Jo 29 vuotta yhdessä, että olen kyllä oppinut tuntemaan hänet jo hyvin.
Pettäjä on pettäjä vaikka voissa paistais.Vaikka saisi sen unelmien naisensa, kohta hän jo pettää. Mutta kaikki miehet eivät ole pettäjiä.
Jos et halua pettäjää pysy kaukana pelimiehistä. Sellaisesta jolla tiedät olleen jo monta naista ja osaa iskemisen vähän liiankin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites olisi kumppanuus, rakkaus, kiintymys?Nauramme yhdessä, kärsimme yhdessä, kasvatamme jälkipolveamme yhdessä, kannustamme perhettämme yhdessä.
Joka nainen kuvittelee olevansa paras kaikiesta niin nainen ajattelee että jos minä en parhaana riitä niin miehelle ei riitä niin mies ei kykene sitoutumaan vaikka todellisuus on että nainen itse on todella kaukana siittä parhaasta vaikka sairaasti itse niin luuleekin
Taitaa sulla olla yksinäistä.
Ja sama voidaan sanoa naisista, eli tasoissa ollaan.
Olen mies, eikä minun huomioni ole varastettavissa kenen tahansa naisen toimesta.
Jos nainen näyttää hyvältä silmiini, niin sellainen nainen toki pystyy huomioni varastamaan, mutta ei-hyvännäköiset naiset ei kyllä voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos et arvosta itseäsi AP
ajaudut suhteisiin miesten kanssa jotka eivät arvosta sinua
Tätä ongelmaa ei suinkaan ole kaikilla
Arvostan minä yksin ollessani itseäni paljonkin. Olen mm. mielestäni kaunis ja naisellinen ja koska olen kuitenkin hyvin epätäydellinen koen, että minulla on paljon annettavaa muille. Jos epätäydellinen nainen on itsevarma se on inspiroivaa, jos täydelli(seltä vaikuttava)nen nainen on itsevarma se on vain helppoa ja lähinnä ärsyttävää. En ole siis yleisen kauneuskäsityksen mukaan kaunis, mutta omasta mielestäni olen. Tämä itsevarmuus perustuu paljolti ihan tietoisesti siihen, että viittaan kinttaalla miesten mielipiteille. En ole tyhmä, tiedän mitä miehet naisista haluaa ja mikä (nykyaikana) kirvoittaa miesten huomion, ja minä en ole sellainen. Parisuhteessa tämä itsevarmuus kokee luonnollisesti maanjäristyksen, sillä siinä on avattava itsensä myös miehelle ja miehen mielipiteille. Olen toivonut olevani sisäisen naisellisuuteni takia miehelle arvokas, mutta kohdalleni on osunut vain ylimielisiä seksirynkyttäjiä, jotka haluavat vain pikaisesti kehoni, mahdollisimman usein. Ei siksi että kehoni on erityisen hot, vaan siksi että siinä on reikä. Minä en usko, että tämä johtuu omasta arvostuksen puutteestani, vaan enemmänkin siitä etten ymmärrä mikä miehissä on sitä arvokasta. Haksahdan sitten huomioon, kun en paremmastakaan tiedä. Ja kyllä, täysin oma vika. Mutta haluaisin oppia tietämään onko miehissä jotain muuta kuin huomio, mitä nainen voi arvostaa. Huomio ei ole enää minkään arvoista. Anteeksi pitkä teksti.
Ap
Oon miettiny, että yksiavioisuus on kuitenkin vaan keksitty tapa. Ihmiset pahastuu pettämistä, koska on opittu vaatimaan uskollisuutta. Jos kaikki suhteet olisi lähtökohtaisesti avoimia, ei kenellekään olisi haittaa mistään pettämisestä.
Aika harvoin kai kukaan rakastuu niihin, kenen kanssa petetään ja yleensä pettäjäkin haluaa olla sen alkuperäisen kanssa, joten siitäkään ei ole argumentiksi avoimia suhteita vastaan.
Eihän se järvi soutamalla kulu.
Ymmärrän ap:n näkemyksen, sillä on varmaan paljon tuuliviiri-miehiä, niinkuin naisiakin. Onneksi olen tietoinen, että löytyy myös harvinaisempia yksilöitä, jotka ovat vakaita ja luotettavia. Heidän löytämisensä voi olla vaikeampaa, koska he eivät viihdy netissä. Mitä miehen arvoon tulee, se on sama kuin naisellakin. Toinen ei voi sitä määritellä. Se on luovuttamaton, vaikka tähän kyseisern ihmiseen pettyisikin.
Huisii :D kirjoitti:
Oon miettiny, että yksiavioisuus on kuitenkin vaan keksitty tapa. Ihmiset pahastuu pettämistä, koska on opittu vaatimaan uskollisuutta. Jos kaikki suhteet olisi lähtökohtaisesti avoimia, ei kenellekään olisi haittaa mistään pettämisestä.
Aika harvoin kai kukaan rakastuu niihin, kenen kanssa petetään ja yleensä pettäjäkin haluaa olla sen alkuperäisen kanssa, joten siitäkään ei ole argumentiksi avoimia suhteita vastaan.
Eihän se järvi soutamalla kulu.
Ja sitten vielä se, että mitä miehistä on hyötyä naiselle, niin mielestäni parhaimmillaan ystävä ja kumppani. Ihminen, jonka kanssa on kiva viettää aikaa ja jutella yms.
Jos suhde perustuu sek siin tai muuhun pinnalliseen, se on aika lailla tuhoon tuomittu suhde.
Me ollaan oltu n. 20 vuotta yhdessä ja edelleen on sek sin lisäksi kaikkea muuta kivaa. Iltaisin kerrotaan toisillemme tarinoita karhunpennuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et arvosta itseäsi AP
ajaudut suhteisiin miesten kanssa jotka eivät arvosta sinua
Tätä ongelmaa ei suinkaan ole kaikilla
Arvostan minä yksin ollessani itseäni paljonkin. Olen mm. mielestäni kaunis ja naisellinen ja koska olen kuitenkin hyvin epätäydellinen koen, että minulla on paljon annettavaa muille. Jos epätäydellinen nainen on itsevarma se on inspiroivaa, jos täydelli(seltä vaikuttava)nen nainen on itsevarma se on vain helppoa ja lähinnä ärsyttävää. En ole siis yleisen kauneuskäsityksen mukaan kaunis, mutta omasta mielestäni olen. Tämä itsevarmuus perustuu paljolti ihan tietoisesti siihen, että viittaan kinttaalla miesten mielipiteille. En ole tyhmä, tiedän mitä miehet naisista haluaa ja mikä (nykyaikana) kirvoittaa miesten huomion, ja minä en ole sellainen. Parisuhteessa tämä itsevarmuus kokee luonnollisesti maanjäristyksen, sillä siinä on avattava itsensä myös miehelle ja miehen mielipiteille. Olen toivonut olevani sisäisen naisellisuuteni takia miehelle arvokas, mutta kohdalleni on osunut vain ylimielisiä seksirynkyttäjiä, jotka haluavat vain pikaisesti kehoni, mahdollisimman usein. Ei siksi että kehoni on erityisen hot, vaan siksi että siinä on reikä. Minä en usko, että tämä johtuu omasta arvostuksen puutteestani, vaan enemmänkin siitä etten ymmärrä mikä miehissä on sitä arvokasta. Haksahdan sitten huomioon, kun en paremmastakaan tiedä. Ja kyllä, täysin oma vika. Mutta haluaisin oppia tietämään onko miehissä jotain muuta kuin huomio, mitä nainen voi arvostaa. Huomio ei ole enää minkään arvoista. Anteeksi pitkä teksti.
Ap
Lisään vielä, että sitten kun tuo miehen huomio jakaantuu - ja sehän jakaantuu - myös muille naisille niin mitään arvokasta ei jää jäljelle, jos se huomio alunperin on ollut se ainut arvokas asia jonka mieheltä sain. Sokea pitäisi olla, jotta ei havaitsisi huomion jakaantumista. Enkä toisaalta voisi kuvitella pitäväni siitäkään, että se seksuaalinen huomio olisi vain minussa. On siis oltava jotain muutakin arvokasta miehessä, tai sitten minut on luotu yksineläjäksi.
Ap