Hehkutetut sarjat, joista ette innostuneet?
Eli mitä hehkutettuja sarjoja ette ole jaksaneet katsoa yhtä tai muutamaa jaksoa pidemmälle ja miksi? Ja siis sellaisia mistä oletitte tod. näk. tykkäävänne.
Mulla:
The Witcher
Rakastan fantasiaa, mutta tänä ei vaan iskenyt. Mikään hahmoista eivät tuntuneet kiinnostavalta eikä juoni tuntunut tempaavan mukaansa edes muutaman jakson jälkeen.
Outlander
Rakastan Skotlantia, historiaa ja hyvin tehtyä romantiikkaa, mutta tämä tuntui vaan tylsältä.
Gilmoren tytöt
Liian hössöttävä ja hahmot tuntuivat epäuskottovilta. Yksinhuoltajana ei voinut yhtään samaistua Loreraihin, jolla on lähes itsensä ikäinen tytär ja jonka kanssa ollaan kuin parhaat ystävät.
Ei sitten mitään tappelua, että no onpas se tosi hyvä. Tosiaan siis sellaisia mistä odotitte tykkäävänne.
Kommentit (46)
Peaky Blinders. Katsoin yhden kauden mutta oli aika meh.
How I Met Your Mother. En päässyt pilottia pidemmälle, kädenlämpöistä ja paikoin kiusaannuttavan huonoa jenkkisitcomhuumoria.
Last of Us. Katsoin kaksi jaksoa mutta siihen jäi. Ei vaan kai kiinnosta tarpeeksi nuo dystopiascifijutut.
Vierailija kirjoitti:
Sopranos
Wired
Kaikki v i n o sil mäpaska
Mitä on vinosilmäpaska? Yritin keksiä muttei tule mitään mieleen.
Oikeastaan kaikki sitcomit. Frendit, How I Met Your Mother, Modern Family.... Jotkut kaverit näitä aikoinaan oikein fanittivat ja itsellä ei vaan uponnut lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopranos
Wired
Kaikki v i n o sil mäpaskaMitä on vinosilmäpaska? Yritin keksiä muttei tule mitään mieleen.
Korealaiset teinisaippuat? :D
Vierailija kirjoitti:
Hyvin epäsuosittu mielipide tulossa:
Game of Thrones - Jakso 1
Pidän fantasiasta, verisistä taisteluista ja erityisesti lohikäärmeistä! En kuitenkaan saanut kiinni hahmoista enkä juonesta. Kenestä hahmosta minun pitäisi välittää ja miksi? Suurin syy kuitenkin oli, etten pitänyt seksuaalisesta K18-materiaalista. Mielestäni se oli aika turhaa.Luovutinko liian pian?
Luovutit samassa kohdassa kuin itsekin. Ekan jakson katsoin. En enää tokaa. Eikä mua varsinaisesti haitannut mikään sen sarjan sisällöstä. Ei vaan jostain syystä kiinnostanut. Tein Peaks. Lost. Pako. Liian pitkä lista. Ei merkit riitä.
Kaveri on mieletön Stranger Things -fani ja alettiin katsoa sarjaa yhdessä (kaveri siis miljoonatta kertaa). Ykköskausi oli hyvä mutta sen jälkeen muuttui todella yhdentekeväksi toisinnoksi. Joe Keery ("Steve") on kyllä aika namupala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin epäsuosittu mielipide tulossa:
Game of Thrones - Jakso 1
Pidän fantasiasta, verisistä taisteluista ja erityisesti lohikäärmeistä! En kuitenkaan saanut kiinni hahmoista enkä juonesta. Kenestä hahmosta minun pitäisi välittää ja miksi? Suurin syy kuitenkin oli, etten pitänyt seksuaalisesta K18-materiaalista. Mielestäni se oli aika turhaa.Luovutinko liian pian?
Luovutit samassa kohdassa kuin itsekin. Ekan jakson katsoin. En enää tokaa. Eikä mua varsinaisesti haitannut mikään sen sarjan sisällöstä. Ei vaan jostain syystä kiinnostanut. Tein Peaks. Lost. Pako. Liian pitkä lista. Ei merkit riitä.
Twin Peaks, siis.
Game of Thronesia en ole vieläkään katsonut. Muutaman kerran olen yrittänyt mutta tuntuu vain niin typerältä sarjalta etten ole pystynyt katsomaan alkua pitemmälle.
The Witcher täällä myös. Hahmot vaan on mitäänsanomattomia. Pitäisi kai olla jotain pohjatietoa että sarja tuntuisi miltään.
Vuoristosairaala ja teho-osasto. Jos ei ole sen alan ihmisiä, ei oikein innostu. Toisaalta Vuoristossa taidettiin kuvata kyllä vapaa-aikaa enemmän.
Breaking Bad. Sain dvd boxin parilla eurolla ja kun olin lukenut hehkutusta joka puolelta niin ajattelin että on loistosarja kokonaan edessä päin ja saan siitä nautiskella.
Tiedän kyllä,että miljoona kärpästä jne mutta silti valtava pettymys ihmisten arvostelukykyyn.
Ne kaikki. Metsolat ja urheiluruutu erityisesti. Onneksi ei ole pakko katsoa
Vierailija kirjoitti:
Peaky Blinders. Katsoin yhden kauden mutta oli aika meh.
How I Met Your Mother. En päässyt pilottia pidemmälle, kädenlämpöistä ja paikoin kiusaannuttavan huonoa jenkkisitcomhuumoria.
Mulla oli kanssa toi Peaky Blinders. Siinä oli paljon aineksia, miksi ajattelin tykkääväni, mutta tuntui just tolta meh. Niistä jengeistä kertova dokumentti oli tosi kiinnostava. Ap.
Hyvin harvoista sarjoista olen innostunut.
Yritin katsoa The Witcher -sarjaa, kun edustaa genreä mistä pidän, mutta jostain kumman syystä se sarja ei napannutkaan minua mukaansa.
Sarjat jotka veivät mut mukaansa ovat:
- Gotham
- Pokemon (lapsena)
- Squid Game
- Wednesday
- Sweet Tooth
- The Cuphead show
- Alice In Borderland
- Disenchantment
- Sweet Home
Eli lyhkäsempi lista tulisi, jos kerrottaisiin itseä kiinnostavat sarjat.
Vierailija kirjoitti:
The Witcher täällä myös. Hahmot vaan on mitäänsanomattomia. Pitäisi kai olla jotain pohjatietoa että sarja tuntuisi miltään.
Pelit aika hyviä. Ainakin laadullisesti. Kirjoihin pohjautuu koko juttu. Ei itsellekään ne kirjat lainkaan tuttuja (osaa ei liene edes käännetty vielä). Tosin mitään Netflix tms nettilafkan kautta tulevaa ole katsonut...
Gilmoren tytöt, kälätystä ilman hengen vetoa.
Sorjonen, jaksaa jahkailla ja miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Breaking Bad. Sain dvd boxin parilla eurolla ja kun olin lukenut hehkutusta joka puolelta niin ajattelin että on loistosarja kokonaan edessä päin ja saan siitä nautiskella.
Tiedän kyllä,että miljoona kärpästä jne mutta silti valtava pettymys ihmisten arvostelukykyyn.
Vale. Emävale. Nettiarvostelu.
Stranger things, salkkarit, kaikki mitä annika-o suosittelee