"Pääministeri, sosialistipuolueen johtaja Pedro Sánchez on rakentanut koko kampanjansa äärioikeistolla uhkaamisen varaan, kirjoittaa Jyrki Palo."
Aivan kuten Marin ja tulos oli sama. Pelottelu ei auta, on myös keksittävä ratkaisuja ihmisten ongelmiin.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/espanjan-poliittinen-tulevaisuus-on-…
Kommentit (42)
Aika huolestuttavaa, että kokoomus vähät välittää kumppaniensa taustoista ja ajatuksista.
Onko kokoomuskin siirtymässä oikealle Orpon mukana? Mitkä on Orpon taustat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois tehdä "lopullisen ratkaisun" ja puhdistaa eurooppa äärioikeistosta
Millä voimalla? Oikeistolaiset omistavat Euroopan lailliset aseet ja ovat töissä niin poliisissa kuin armeijassakin. Vasemmiston ainoa ase on demokratia ja nyt he itse tuhoavat sitä kovaa vauhtia.
Aijaa mä kun kuvittelin että poliisi oli äärivasemmistoa kun niin ahkeraan varottelee äärioikeiston uhasta
Poliisi ei itse päätä miten se toimii. Se sanoo mitä käsketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se nyt nähty mitä jätettä äärioikeisto on.
Kerro meille muillekin.
Turhaa se on kai sun kaltaselle ihmispaskalle mitään selittää
Sitten on turha valittaa jos ei pysty kuin hakkumaan muita paskaksi.
Kyllähän mä sanoin sua jätteeks myös
Tuollaisen käytöksen vuoksi kukaan ei halua äänestää teitä. Turha teidän on persuja haukkua, kun itse ette osa käyttäytyä.
Myönnät siis että persut on äärioikeistoa?
Jari Mäkinen kertoi radiossa kuinka Jean-Luc Mélenchon kritisoi mediaa omasta heikosta kannatuksestaan.
https://areena.yle.fi/podcastit/1-65844373
On tunnettu juutalaiskritiikistä.
https://en.wikipedia.org/wiki/Jean-Luc_M%C3%A9lenchon#Accusations_of_an…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro meille muillekin.
Tuollaisen käytöksen vuoksi kukaan ei halua äänestää teitä. Turha teidän on persuja haukkua, kun itse ette osa käyttäytyä.
Eli sulle on ihan ok että persujen äärioikeistolainen puoluejohto on samalla tasolla jonkun mammapalsta kirjottelijan kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä voimalla? Oikeistolaiset omistavat Euroopan lailliset aseet ja ovat töissä niin poliisissa kuin armeijassakin. Vasemmiston ainoa ase on demokratia ja nyt he itse tuhoavat sitä kovaa vauhtia.
Aijaa mä kun kuvittelin että poliisi oli äärivasemmistoa kun niin ahkeraan varottelee äärioikeiston uhasta
No on aika vässykkää sit tää äärioikeisto :D
Espanjalainen vappusatanen kirjoitti:
"18-vuotiaille ensiäänestäjille hallitus antaa nyt vaalivuonna 400 euron kulttuurishekin. Diaz ehdottaa jopa 20 000 euron lahjarahaa nuorille universaaliperintönä yhteiskunnalta - jos vasemmistohallitus saa jatkaa."
Tyypillistä vasemmistoa. "Otan sulta rahaa ja annan sen sulle, jos vain äänestät meitä. " Harmi vaan, että se sitten lopulta aina kirpaisee kansaa kun maksun aika tulee.
Mikä v***n universaaliperintö?! Vihervassut osaavat tuon woke-puheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä en tiedä, mutta heidän politiikka näyttää kelpaavan kansalle ympäri Euroopan. Tosin tuosta "ääri" sanasta voidaan olla montaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä en tiedä, mutta heidän politiikka näyttää kelpaavan kansalle ympäri Euroopan. Tosin tuosta "ääri" sanasta voidaan olla montaa mieltä.
Njähähähähä äärioikeistolaiset poliisit tekee kiltisti kaiken mitä äärivasemmistolainen media ja hallitus määrää helvetin tossukkoja nää äärioikeistolaiset onneks oon itse äärivasemmiston äärioikeistolaista laitaa
Vierailija kirjoitti:
"18-vuotiaille ensiäänestäjille hallitus antaa nyt vaalivuonna 400 euron kulttuurishekin. Diaz ehdottaa jopa 20 000 euron lahjarahaa nuorille universaaliperintönä yhteiskunnalta - jos vasemmistohallitus saa jatkaa."
Tyypillistä vasemmistoa. "Otan sulta rahaa ja annan sen sulle, jos vain äänestät meitä. " Harmi vaan, että se sitten lopulta aina kirpaisee kansaa kun maksun aika tulee.
:D joo, aika hapokasta tekstiä. Tuosta kyllä paistaa epätoivo pahasti läpi. Eihän tuollaisiin voi uskoa, kuin täysin pönttö äänestäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D joo, aika hapokasta tekstiä. Tuosta kyllä paistaa epätoivo pahasti läpi. Eihän tuollaisiin voi uskoa, kuin täysin pönttö äänestäjä.
Mitä helvettiä tolla on tekemistä woken kanssa. Kuinka aivokuolleita te oikeen ootte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin toimitaan eurooppalaisessa oikeusvaltiossa ja demokratiassa, muuten olisimme kuten Afrikka. Ja europpalaisena oikeusvaltiona haluammekin pysyä, siksi vasemmistoa ei enää haluta äänestää.
No on aika vässykkää sit tää äärioikeisto :DSiitä en tiedä, mutta heidän politiikka näyttää kelpaavan kansalle ympäri Euroopan. Tosin tuosta "ääri" sanasta voidaan olla montaa mieltä.
Njähähähähä äärioikeistolaiset poliisit tekee kiltisti kaiken mitä äärivasemmistolainen media ja hallitus määrää helvetin tossukkoja nää äärioikeistolaiset onneks oon itse äärivasemmiston äärioikeistolaista laitaa
Tämä nyt vaan on Euroopan suunta. Vasemmiston on muutettava politiikkaansa.
Eurooppa menee oikeaan suuntaan. 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa pelottelua on käytetty jo 20 vuotta ympäri Eurooppaa, ei se tehoa enää kansalaisiin.
Niin ja sitten kun pääsevät valtaa niin tässä tulos :D Ihan oli turhaa pelottelua joo
Siis mikä on tulos? Vihervasemmistolaiset menettävät järjen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa pelottelua on käytetty jo 20 vuotta ympäri Eurooppaa, ei se tehoa enää kansalaisiin.
Niin ja sitten kun pääsevät valtaa niin tässä tulos :D Ihan oli turhaa pelottelua joo
Talous menee tasapainoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talous menee tasapainoon.
HIRVEÄÄ!! 😧
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro meille muillekin.
Eli sulle on ihan ok että persujen äärioikeistolainen puoluejohto on samalla tasolla jonkun mammapalsta kirjottelijan kanssa
Justiinhan Li joutui ottamaan kantaa vasemmistoaktiivin "parempaan" käytökseen.
Sosialismi on aina ollutkin vialla Espanjassa, toivottavasti järkiintyy tuo maa. Voisi vaikka muuttaa sinne sitten.
Mutsis oli jätettä ku sua teki.