Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sähkösopimus kerrostaloon Lahessa

pölijäjokaeitajuupörssijamääräaikanewat
20.07.2023 |

Millanen sopimus ja mistä yhtiöstä kannattee Lahessa ottaa sopimus kerrostaloyksiöön? Kiitos avusta jo etukäteen

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloyksiössä asialla ei ole käytännössä yhtään mitään väliä, kun sähkölaskusi on pari euroa kuussa. Sähkölämmitteinen rivi- tai omakotitalo kannattaa jo vertailla.

Itse ottaisin teidän paikalliselta yhtiöltä ihan vaan siksi, että sähkö ja siirto on sitten samalla laskulla. Jos otat muualta, laskuja tulee lukumääräisesti kaksin verroin.

Vierailija
2/3 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota minä sanon hyväksi vastaukseksi. -aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostaloyksiössä asialla ei ole käytännössä yhtään mitään väliä, kun sähkölaskusi on pari euroa kuussa. Sähkölämmitteinen rivi- tai omakotitalo kannattaa jo vertailla.

Itse ottaisin teidän paikalliselta yhtiöltä ihan vaan siksi, että sähkö ja siirto on sitten samalla laskulla. Jos otat muualta, laskuja tulee lukumääräisesti kaksin verroin.

Ehkä kuitenkin vähän enemmän kuin pari euroa kuussa on sähkölasku kerrostalossakin, jos siellä asutaan ns. normaalisti eli jääkaappi päällä, tehdään ruokaa uunissa ja/tai liedellä, pestään pyykkiä ja katotaan telkkaria.