Mitä tarkoittaa jos mies katsoo pitkään kohdatessa?
Minulla on sellainen tilanne, että yhden miehen kanssa törmätessä katseet aina kohtaavat. Hän katsoo aina pitkään. Ei hymyile. Onkohan hän joku creepy vai ihastunut?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Merkitsee yhtä paljon, kuin naisen katse... Eli:
Jos olet haluttava tämän 'katsojan' mielestä - Vihreä valoJos et ole haluttava tämän 'katsojan' mielestä - Ei merkitse mitään
Ja toki on hyvä muistaa, että useimmat ihmiset hyödyntävät katsekontaktia ihan päivittäisessä elämässä ja kanssakäymisessä. Se, että joku "noteeraa" esim. vastaantulijan, ei tarkoita, että hän olisi kiinnostunut.
Jos nainen ei ole haluttava miehen mielestä niin mies ei katso naista pitkään. Vastaantulijan noteeraus on vain pikainen katse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkitsee yhtä paljon, kuin naisen katse... Eli:
Jos olet haluttava tämän 'katsojan' mielestä - Vihreä valoJos et ole haluttava tämän 'katsojan' mielestä - Ei merkitse mitään
Ja toki on hyvä muistaa, että useimmat ihmiset hyödyntävät katsekontaktia ihan päivittäisessä elämässä ja kanssakäymisessä. Se, että joku "noteeraa" esim. vastaantulijan, ei tarkoita, että hän olisi kiinnostunut.
Jos nainen ei ole haluttava miehen mielestä niin mies ei katso naista pitkään. Vastaantulijan noteeraus on vain pikainen katse.
Melkein jokainen vastaantulija katsoo minua vähintään hetken kun olen lenkillä, en kumminkaan oleta, että kaikki näistä olisivat kiinnostuneita.
Mitä on aistihakuisuus?