Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tarkoittaa jos mies katsoo pitkään kohdatessa?

Vierailija
19.07.2023 |

Minulla on sellainen tilanne, että yhden miehen kanssa törmätessä katseet aina kohtaavat. Hän katsoo aina pitkään. Ei hymyile. Onkohan hän joku creepy vai ihastunut?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla asperger/autismi? Jotkut heistä kovia toljottamaan.

Olen nainen ja minulla on aistihakuisuutta nimenomaan näköaistissa. Tajuan aina jälkikäteen, että voi psqa. Taas aiheutin epämukavuutta esim keskustelukumppanille.

Mutta en vain opi tästä pois, niin kuin en montaa muutakaan normia. Olen ollut aina ulkopuolinen tarkkailija ja ne tavat unohtuu päälle, vaikka olisikin ihmiskontaktissa.

Mitä on aistihakuisuus?

Vierailija
22/23 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkitsee yhtä paljon, kuin naisen katse... Eli:

Jos olet haluttava tämän 'katsojan' mielestä - Vihreä valo

Jos et ole haluttava tämän 'katsojan' mielestä - Ei merkitse mitään

Ja toki on hyvä muistaa, että useimmat ihmiset hyödyntävät katsekontaktia ihan päivittäisessä elämässä ja kanssakäymisessä. Se, että joku "noteeraa" esim. vastaantulijan, ei tarkoita, että hän olisi kiinnostunut.

Jos nainen ei ole haluttava miehen mielestä niin mies ei katso naista pitkään. Vastaantulijan noteeraus on vain pikainen katse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkitsee yhtä paljon, kuin naisen katse... Eli:

Jos olet haluttava tämän 'katsojan' mielestä - Vihreä valo

Jos et ole haluttava tämän 'katsojan' mielestä - Ei merkitse mitään

Ja toki on hyvä muistaa, että useimmat ihmiset hyödyntävät katsekontaktia ihan päivittäisessä elämässä ja kanssakäymisessä. Se, että joku "noteeraa" esim. vastaantulijan, ei tarkoita, että hän olisi kiinnostunut.

Jos nainen ei ole haluttava miehen mielestä niin mies ei katso naista pitkään. Vastaantulijan noteeraus on vain pikainen katse.

Melkein jokainen vastaantulija katsoo minua vähintään hetken kun olen lenkillä, en kumminkaan oleta, että kaikki näistä olisivat kiinnostuneita.