Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisko 56-v laittaa rastat?

Vierailija
19.07.2023 |

Vai olisko ihan naurettavaa?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii vain afrikkalaisille.

Vierailija
22/22 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanopa muuta. Olen ollut aina kiltti tyttö. Ensin kiltti tyttö vanhemmille, sitten koulussa, sitten avioliitossa kiltti vaimo. Nyt vasta tajuan, miksi olen ollut usein masentunut, itkeskellyt ja tuntenut epämääräistä huonoa oloa. Olen vain ollut niin hemmetin kiltti ja luopunut kaikista haaveista, passannut ja hoitanut kaikkia. En tiedä miksi. Miehelle olen ollut lähinnä joku, joka huolehtii kaikesta, että hän saa tehdä uraa ja harrastaa. Jotenkin olen kai uskonut, että ellen tee näin, kukaan ei pidä minusta, että näin mun vain täytyy tehdä, että on joku oikeus olla olemassa.

Nyt vaihdevuosissa on ekaa kertaa noussut mieleen, että voisinko muuttaa elämääni paremmaksi ja että se pitää tehdä itse, ei se muutos taivaasta tipu. Että jos ne rastat nyt alkuun! Olihan se hauska nähdä ihmisten ilmeet..!

Eihän kiltteydessä, kunnollisuudessa ja muiden palvelemisessa ole mitään pahaa tai väärää, päinvastoin ne ovat hyvin kauniita ominaisuuksia. Eivätkä ne myöskään sulje pois omienkaan haaveiden toteuttamista, elleivät haaveet sitten ole edellisten ominaisuuksien täydellisiä vastakohtia.

Sinun kannattaisi puhua näistä ajatuksista miehesi kanssa. Pitkässä parisuhteessa helposti kangistutaan totunnaisiin kaavoihin, mutta niitä on aina myös mahdollisuus muokata uusiksi kun ollaan avoimia puolin ja toisin.

Rastathan ovat nätit, joskaan eivät kovin mukavat ja käytännölliset, mutta ota ihmeessä jos siltä tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi