Kehtaatko painella tinderissä sydämiä tasokkaammalle miehelle?
Itse en kehtaa. Eipä siitä kyllä varmaan hyötyä olisikaan, ei sen puoleen 😁
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt on algoritmi-asiantuntijoita linjoilla, niin kertokaa nyt miten Tinder toimii. Matti ja Maija eroavat. Kumpikin lataa sovelluksen ensimmäistä kertaa. Ikä 40, asuinpaikka Helsinki, merkkaavat etteivät tiedä mitä hakevat, etäisyys max 30km, ikähaarukka 35-45. Kummallakin yksi kuva ja lyhyt esittelyteksti.
Miten tuo kuuluisa algoritmi toimii?
Eikö kukaan tiedäkään miten algoritmi toimii, vaikka algoritmiin mielellään vedotaan kun itsellä ei flaksi käy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on niin pinnallisia. Itsellä ainakin paljon muuta annettavaa kuin ulkonäkö. Tinder ei taidakaan olla minun juttuni.
Kerro nyt miten naiset eroaa miehistä? Eiköhän kumpikin sukupuoli ensimmäisenä huomioi tisen ihmisen ulkonäön ja hae itseään viehettävää kumppania.
Paha tollasen kuvan perusteella mennä sanomaan onko ihminen oikeasti kaunis.
jos Tinder-profiilin perusteella pitäisikin kyetä arvoimaan kiinnostaako tietää toisesta lisää?
Mulla on se ongelma, että kaikki tinder-naiset on rumia. Todellisuudessa saattaa olla ihan ok, mutta paha kuvan perusteella sanoa.
Katsomme varmaan sitten kovin eri profiileja, koska en voi allekirjoittaa tuota väitettä että kaikki tinderiä käyttävät naiset olisi rumia. Voi toki meillä olla erilainen ruman ja kauniinkin määritelmä.
Se rumuuden ja kauneuden määritelmä on kyllä varmaan erilainen ihmisillä. Mutta Tinderissä vaikka miten päin yrittää katsoa, niin se kuvassa oleva mies näyttää rumalta. En ole koskaan livenä tai valokuvissakaan nähnyt niin paljon rumia miehiä kuin Tinderissä. Ylipaino jopa kaunistaa monia siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on vain jämämiehiä. Jos haluaa laatua, ei mene Tinderiin.
Voitko kertoa, että mistä tunnistaa jämämiehen? Naisilla on kummallisia ennakkoluuloja.
Hän tarkoitti varmaan, että se on sellainen mies, jolle ei ole löytynyt seuraa live-elämässä.
Jonkinlainen Tinderin edeltäjä taisi olla Facebookissa kymmenisen vuotta sitten? Olin silloin sinkku ja selasin niitä kuvia, enkä löytänyt ketään hyvännäköistä miestä, vaikka kuinka selasin. Jos Tinder on samanlainen, niin ei kannata tuhlata aikaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on vain jämämiehiä. Jos haluaa laatua, ei mene Tinderiin.
Voitko kertoa, että mistä tunnistaa jämämiehen? Naisilla on kummallisia ennakkoluuloja.
Hän tarkoitti varmaan, että se on sellainen mies, jolle ei ole löytynyt seuraa live-elämässä.
No itseäni ei ole kiinnostaneet baarit. Enkä halua häiritä naisia kaupassa. Tinderistä löytää raittiita miehiä.
Mulle Tinder on ihan vieras, ja ikääkin sitten netin treddipalstojen on tullut useita vuosia niin en varmaan osaa edes päätellä enää, että pitääkö tehdä aloitetta vai saako edelleen vaan katsoa, kuka on tehnyt aloitteen ja valita niistä. Ei varmaan. Jos aloite pitää tehdä, sitten teen sen. Ei se ole sen kummempaa. Mikä on pahinta, mitä voi tapahtua? Ei saa tykkäystä takaisin - eikö? Ei paha.
Livenä aloitteen tehnyt on saattanut kuulla puhdasta asiatonta vittuilua. Se on paha, jos on herkkä sille, ettei aloitteet ole helppoja itselle.
Katsomme varmaan sitten kovin eri profiileja, koska en voi allekirjoittaa tuota väitettä että kaikki tinderiä käyttävät naiset olisi rumia. Voi toki meillä olla erilainen ruman ja kauniinkin määritelmä.