Kehtaatko painella tinderissä sydämiä tasokkaammalle miehelle?
Itse en kehtaa. Eipä siitä kyllä varmaan hyötyä olisikaan, ei sen puoleen 😁
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Nauraisivat itsensä tärviölle.
Kuka nauraa? Se joka myös tykkää sinusta?
No ne äijät. Eikö goldilla näe kuka nainen tykkää.
Suosittelen sulle terapiaa huonoon itsetuntoon.
Uuuuaaah tuun hoitaa sua isolla suonekkaalla t jorma 67v
Mulla on kaksi tasoa: kiinnostava ja ei-kiinnostava. Ekaan kategoriaan menee ne jotka tietenkin miellyttävät silmääni mutta joiden tapa elää vaikuttaa myös sellaiselta jonka tunnistan itsekin.
Olet ymmärtänäyt väärin. Ei Tinder ole mikään tasonmittaussovellus, vaan sinun kuuluu katsoa kuvat sekä lukea profiilin. Sen pohjalta valitset oletko kiinnostunut kuulemaa lisää profiilin omistajasta. Mikäli hän on ollut kiinnostunut kuulemaan lisää sinusta, niin teistä tulee match.
Vierailija kirjoitti:
Komeille miehille tottakai sydäntä. Harvoin niitä vaan vastaan tulee. En etsi parisuhdetta, joten senkin takia ulkonäkö merkkaa. Ja yhden todella komean löysinkin ja ollaan jo pari vuotta oltu seksisuhteessa. Ja olen tosin itsekin ihan nätti ja hyväkroppainen. Nykyään en kyllä juuri tinderiä käytä, ehkä vaatimukset on vaan liian kovat, kun on jo tuo yksi komistus.
Onko komea mies jotain tällaista?
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Olet ymmärtänäyt väärin. Ei Tinder ole mikään tasonmittaussovellus, vaan sinun kuuluu katsoa kuvat sekä lukea profiilin. Sen pohjalta valitset oletko kiinnostunut kuulemaa lisää profiilin omistajasta. Mikäli hän on ollut kiinnostunut kuulemaan lisää sinusta, niin teistä tulee match.
Tinder on ehkä yksi selkeimmistä tasonmittaussovelluksista. En keksi tähän hätään parempaakaan, missä miehet laitetaan tason perusteella järjestykseen ja parhaat valitaan päältä.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on ehkä yksi selkeimmistä tasonmittaussovelluksista. En keksi tähän hätään parempaakaan, missä miehet laitetaan tason perusteella järjestykseen ja parhaat valitaan päältä.
Kun katsoo tarjolle tulevia profiileja, niin vaikea nähdä niiden missään tasojärjestyksessä olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo tarjolle tulevia profiileja, niin vaikea nähdä niiden missään tasojärjestyksessä olevan.
Juu, ei niin. Naiset ne miehet siellä laittaa tasojärjestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko miten tämä järjestely tehdään ja miten se vaikuttaa sovelluksen käyttmiseen?
Yllättävän moni on näin ilmeisesti tehnyt, sillä miksi muutoin profiileissa lukisi katkeran sävyinen toive keskustelutaidoista?
Entä sinä mies, kehtaatko painaa sydäntä tasokkaammalle naiselle?
Moni uskovana esiintyvä on tasoteoreetikko vaikka nämä sulkevat pois toisensa satasella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko miten tämä järjestely tehdään ja miten se vaikuttaa sovelluksen käyttmiseen?
Ulkoisesti komeimmat (klassiset komeuden piirteet) swaipataan oikealle ja ei komeat menee vasemmalle. Poikkeuksia totta kai on, mutta suurimmilta osin sovellus toimii hyvin simppelisti.
Vierailija kirjoitti:
Entä sinä mies, kehtaatko painaa sydäntä tasokkaammalle naiselle?
En, koska Tinderin algoritmi suuttuu. Mitä enemmän käyttää turhia swaippauksia edes jonkin verran tasokkaammille naisille, niin Tinder alkaa pistää äijää pakan pohjalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeille miehille tottakai sydäntä. Harvoin niitä vaan vastaan tulee. En etsi parisuhdetta, joten senkin takia ulkonäkö merkkaa. Ja yhden todella komean löysinkin ja ollaan jo pari vuotta oltu seksisuhteessa. Ja olen tosin itsekin ihan nätti ja hyväkroppainen. Nykyään en kyllä juuri tinderiä käytä, ehkä vaatimukset on vaan liian kovat, kun on jo tuo yksi komistus.
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Sinulla ei siis oikeasti ole normaalia elämää? Palstalla u lisemassa tuota samaa litaniaa jo aamulla ennen kasia.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa ulkonäkö on minulle nimenomaan tärkeä. Nussia voi melkein kenen kanssa vaan.
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei siis oikeasti ole normaalia elämää? Palstalla u lisemassa tuota samaa litaniaa jo aamulla ennen kasia.
Itsestäänselvää litaniaa.
Enpä painele mun ei tarvitse mulla on jo ilman Tibderiä mies kaveri.
Se on ihmisen aliarvoksuttavsaa kun on muka tasot .
Raamatussa on kohta , se joka itsenä ylentää se allennetaan ,
Se joka itsensä taas alentaa se ylletään!
Vierailija kirjoitti:
Enpä painele mun ei tarvitse mulla on jo ilman Tibderiä mies kaveri.
Se on ihmisen aliarvoksuttavsaa kun on muka tasot .
Raamatussa on kohta , se joka itsenä ylentää se allennetaan ,
Se joka itsensä taas alentaa se ylletään!
Raamattu ei olekaan vuoden 2023 toimivin deittiopas. Pystyn sanomaan ihan ilman raamattuakin, että 25-vuotias miesmalli on minua kymmenen pykälää korkeammalla tasolla naisten silmissä. Tai jopa kaksi.
No on teillä hemmetin huono itsetunto, kun tällaisia mieitte. Itse tykkään just niistä, joista tykkään.