Kuinka monta vuotta elämästäsi olet ollut "sinkku" jos lasket vuodet lähtien siitä kun täytit 18 vuotta?
Kommentit (263)
Nolla, saman miehen kanssa koko ajan. Mutta nyt taitaa olla liitto loppusuoralla. 56 v.
19 vuotta olen ollut sinkku, ihan sinkku, ei mitään lainausmerkkejä.
(Mitä tarkoitit niillä?)
N37
15 vuotta sinkkuna 28 mahdollisesta vuodesta, eli aika kauan. Sinkkuvaiheet olivat käytännössä tahdosta riippumaton yksinäisyys eikä mikään oma valinta nauttia villistä sinkkuelämästä.
Sinkkuus ollut kahdessa isossa pätkässä, eli ensin 7 vuotta, sitten pitkä avoliitto ja sitten 8 vuotta kunnes alkoi nykyinen, pitkä avioliitto jota on kestänyt yli 8 vuotta.
En laske mukaan muutamaa yhden päivän/tuokion kestänyttä seksihetkeä, enkä yhtä pari kuukautta kestänyttä tapailua naisen kanssa, jolla olikin jo toinen mies ja jonka kanssa ei koettu yhtään eroottista hetkeä. Aika vähän on eri naisia elämän aikana lopulta ollut, koska en ole sellainen persoona joka kaipaisi irtosuhteita vaan haluan pitkiä ihmissuhteita joissa on tunnetta mukana pedissä.
M 46
Vierailija kirjoitti:
N. 3,5. Nämä viimeisimmät vuodet.
Ja täytän tänä vuonna 48. Olin exän kanssa yhdessä 17-vuotiaasta lähtien.
44 olen nyt ja ehkä 2-vuotta sinkkuna, riippuu miten laskee😅
😂, joku katkera alapeukuttaa kaikki pitkät parisuhteet 😆
0vuotta.
Olin 17v kun tapasin nykyisen mieheni. Nyt 40v.
Ja taas täällä on monta, alle 50v joilla useita "pitkiä suhteita" ei pidä paikkansa, vasta joku 15+ vuotta alkaa olla pitkä suhde. Alle 10v on lähinnä tapailua ja toiseen tutustumista. Tämä 23vuottakaan ei erityisen pitkä suhde ole.
38-vuotias, sinkkuna 7 vuotta ja parisuhteessa 13. Kaksi parisuhdetta ollut tuona aikana, nykyinen on kestänyt 8 vuotta. Tämä oli mielenkiintoinen kysymys. Jotenkin olin kuvitellut, että noita sinkkuvuosia olisi ollut enemmän.
Nolla, mutta ero taitaa olla täälläkin tulossa. nainen 48v.
12 vuotta, 56-vuotias nainen: 18 vuoden suhde nuoruuden rakkauden kanssa, nyt kuuden vuoden suhde jatkuu, välissä kaksi kahden vuoden juttua sekä lyhyitä yrityksiä, joita en laske mukaan
45-vuotias nainen ja sinkkuna 1+2+4 eli yhteensä 7 vuotta.
Noin 3 vuotta. Useampi suhde. N28
Joitakin kuukausia, ei niistä kokonaista vuotta tule yhteen laskettuna. Olen N40+
Vierailija kirjoitti:
0vuotta.
Olin 17v kun tapasin nykyisen mieheni. Nyt 40v.
Ja taas täällä on monta, alle 50v joilla useita "pitkiä suhteita" ei pidä paikkansa, vasta joku 15+ vuotta alkaa olla pitkä suhde. Alle 10v on lähinnä tapailua ja toiseen tutustumista. Tämä 23vuottakaan ei erityisen pitkä suhde ole.
Totta puhut. Itse en laske alle 100 vuoden suhteita vielä lainkaan pitkiksi. Hyvä kun siinä ajassa ehtii päivää sanoa.
Noin 6 kuukautta. Aina varattu.
N46