Martina Aitolehti on taas löytänyt uuden forever-miehen
Kommentit (163)
Martinan forever on suomeksi noin pari kuukaut
.
Vierailija kirjoitti:
Pidän Martinasta, ehkäpä siksi, että olen itsekin tulisieluinen ihminen. Minua ei pienet kohtaukset hetkauta. Martina elää omannäköistä elämää, hänelle siitä isot pisteet. Hän ei huku tapettiin, niinkuin suurin osa suomalaisista naisista. Minäkään en huku tapettiin, tämän vuoksi näen monia nyrpeitä neniä ja katseita. Siinähän sitten katsotte harmaahiirulaiset.
Juuri tätä minä en voi ymmärtää.
Tuomiot saatu väkivaltarikoksista, mutta onneksi ei huku tapettiin.
Kyllä meitä on moneen junaan.😳
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen syytös kisajärjestäjille. Pyytäisi edes anteeksi vainoharhaisia höpinöitään.
Martinan työkalupakista ei löydy sellaista välinettä kuin anteeksipyyntö.
Vierailija kirjoitti:
Näin kommentoi kilpailun johtaja. "En näe oikein mahdollisena, että kukaan olisi voinut sabotoida. Ainakaan silloin yöaikaan, tai muutenkaan, sanoi Jaatinen.
Kilpailun aikanakin alueella on koko ajan ihmisiä. Olisi vaatinut aikamoista tietotaitoa löytää yksi tietty pyörä 500:n joukosta.
Jaatisen mukaan useampi ihminen auttoi Aitolehteä takaisin tielle tämän palattua vaihtoalueelle. Teknisen henkilökunnan mukaan pyörän rattaassa olevista jäljistä voi päätellä, että ketjut ovat nousseet pois itsestään.
Todennäköisempää on, että ketju oli vaihtaessa luiskahtanut pois paikaltaan ja vääntänyt osan niin, että se on päässyt sieltä välistä, sanoi Jaatinen.
Juttelin pyörämekaanikon kanssa kilpailun jälkeen. Hänen mukaansa on tyypillistä, että näin käy."
Martina on täysi pelle.
Onneksi tämä oikaisu tuli, Martina ei pääse julkisuudessa valheineen nyt läpi, kuten yleensä.
Minulla ei ole mitään kunnioitusta valehtelevia ja väkivaltaisia ihmisiä kohtaan.
Esko tekee tässä itsestään naurettavan, jos myötäilee.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin tekee. Se nuttuskehvelihän on jo ihan pelkkä vitsi.
Tulee ihan mieleen M satuilut hengennvaarallisesta tilanteesta ravihevosen kanssa jopa ns. apuvalmentajana toimiessaan ja sitten tallin omistaja ja tunnettu raviohjastaja tuli julkisuuteen kerromaan asian todellisen laidan:
M oli tavallinan tallityttö ja hevonen pillastui ja juoksi tallin pihaan( M mukaan hevonen kuoli)
Mara kuvittelee olevansa niin tärkeä, että häntä pitää jopa sabotoida.😂
Kuulostaa siltä, että Martinan suhde forever-mieheen on päättynyt.
Rivien välistä kirjoitti:
Aussi vältti luodin ja pakeni takaisin maailman laidalle?!
Vierailija kirjoitti:
Aussi vältti luodin ja pakeni takaisin maailman laidalle?!
Suurin piirtein niin kauas kuin se maantieteellisesti on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Mara kuvittelee olevansa niin tärkeä, että häntä pitää jopa sabotoida.😂
🙈🙈😂😂
Selvisikö kuka sabotoi Marttinan pyörää triatlonkisassa?
Jäihän tänne EE kaikkinen lippiksine ja lierihattuineen.
Olen aina miettinyt, et miks julkkiksilla pitää AINA olla joku? Eikö ne kestä yksin koskaan? Ihmeellistä pakkoseukkaamista...
Vierailija kirjoitti:
Mara maksaa varmaan Eskolla bonusta tytön pitämisestä luonaan lähes kokoaikaisesti, joten eskolapasen pitää pitää turparullalla.
Vierailija kirjoitti:
Jäihän tänne EE kaikkinen lippiksine ja lierihattuineen.
Ja lenkkareineen, jotka kuulema ovat sijoituksia. Onkohan eskopojulla aivoja lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Pidän Martinasta, ehkäpä siksi, että olen itsekin tulisieluinen ihminen. Minua ei pienet kohtaukset hetkauta. Martina elää omannäköistä elämää, hänelle siitä isot pisteet. Hän ei huku tapettiin, niinkuin suurin osa suomalaisista naisista. Minäkään en huku tapettiin, tämän vuoksi näen monia nyrpeitä neniä ja katseita. Siinähän sitten katsotte harmaahiirulaiset.
Ne katseet eivät ole nyrpeitä, vaan halveksivia. Siinä on iso ero, mutta mistäpä sinä, omanelämäsimartina sen voisit tietää, tyhmä kun olet, kuten esikuvasikin. Oletko sinäkin tunnettu kylällä pyöräilijä?
Ja muille kilpailijoille, jos totta tuo, että alueelle missä pyörät on pääsee vain kilpailijat.
On varmasti mukava lähteä Martinan kanssa kisaamaan, ties mitä saa lukea lehdestä.