Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martina Aitolehti on taas löytänyt uuden forever-miehen

Vierailija
19.07.2023 |

Loppuelämän rakkaus, näkeekö syksyä?

Kommentit (163)

Vierailija
41/163 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martina on tyylikäs ja aina esittänyt miehiään hyvässä valossa. Miettikää miten pitkään ylläpiti Stefanistakin muuta kuin rapajuhlijakuvaa. En tiedä millainen Stefu on, mutta lööppien mukaan huomattavasti karumpi kuin Martina antoi ymmärtää suhteen aikana.

Nyrkki-Mara on kaikkea muuta kuin tyylikäs. Aito wt.

Vierailija
42/163 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että joku olisi kokenut Maran niin kovana uhkana kisassa, että olisi tätä sabotoinut. 😂😂 Vuoden vitsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/163 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että joku olisi kokenut Maran niin kovana uhkana kisassa, että olisi tätä sabotoinut. 😂😂 Vuoden vitsi!

😂😂😂😂😂

Vierailija
44/163 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kommentoi kilpailun johtaja. "En näe oikein mahdollisena, että kukaan olisi voinut sabotoida. Ainakaan silloin yöaikaan, tai muutenkaan, sanoi Jaatinen.

Kilpailun aikanakin alueella on koko ajan ihmisiä. Olisi vaatinut aikamoista tietotaitoa löytää yksi tietty pyörä 500:n joukosta.

Jaatisen mukaan useampi ihminen auttoi Aitolehteä takaisin tielle tämän palattua vaihtoalueelle. Teknisen henkilökunnan mukaan pyörän rattaassa olevista jäljistä voi päätellä, että ketjut ovat nousseet pois itsestään.

Todennäköisempää on, että ketju oli vaihtaessa luiskahtanut pois paikaltaan ja vääntänyt osan niin, että se on päässyt sieltä välistä, sanoi Jaatinen.

Juttelin pyörämekaanikon kanssa kilpailun jälkeen. Hänen mukaansa on tyypillistä, että näin käy."

Martina on täysi pelle.

Vierailija
45/163 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen sielu on. Se voi rakastua vaikka Dysoniin.

Vierailija
46/163 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän Martinasta, ehkäpä siksi, että olen itsekin tulisieluinen ihminen. Minua ei pienet kohtaukset hetkauta. Martina elää omannäköistä elämää, hänelle siitä isot pisteet. Hän ei huku tapettiin, niinkuin suurin osa suomalaisista naisista. Minäkään en huku tapettiin, tämän vuoksi näen monia nyrpeitä neniä ja katseita. Siinähän sitten katsotte harmaahiirulaiset.

Vierailija
47/163 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän Martinasta, ehkäpä siksi, että olen itsekin tulisieluinen ihminen. Minua ei pienet kohtaukset hetkauta. Martina elää omannäköistä elämää, hänelle siitä isot pisteet. Hän ei huku tapettiin, niinkuin suurin osa suomalaisista naisista. Minäkään en huku tapettiin, tämän vuoksi näen monia nyrpeitä neniä ja katseita. Siinähän sitten katsotte harmaahiirulaiset.

Eli ns. räväkkä?

Vierailija
48/163 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ns. räväkkä?

"Tempperamenttinen".

Oikeasti pelkästään daiju.

Vierailija
49/163 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräkisa sabotoitu 😅

Vierailija
50/163 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta oletko vakaa mieleltäsi?

Vierailija
51/163 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä nyt puhuta tulisieluisuudesta, vaan epävakaudesta ja epä-älykkyydestä.

Vierailija
52/163 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen pyöräilyä harrastanut tietää, että ne ketjut saa kyllä takaisin, eikä tartte ruveta katkomaan ja liittämään ketjunkatkaisijalla. Mutta kun Martina. Niin heti sabotaasia, vaikka hän ei vaan itse tunne omia harrastusvälineitään kyllin tarpeeksi.

Aiheesta ei saa palstalla keskustella. Aloitukset poistuu.

Palstalta poistuu kaikki haukkumaketjut. Nettikiusaaminen, kenen tahansa, ei ole ok. 

Vierailija
53/163 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen pyöräilyä harrastanut tietää, että ne ketjut saa kyllä takaisin, eikä tartte ruveta katkomaan ja liittämään ketjunkatkaisijalla. Mutta kun Martina. Niin heti sabotaasia, vaikka hän ei vaan itse tunne omia harrastusvälineitään kyllin tarpeeksi.

Palstalta poistuu kaikki haukkumaketjut. Nettikiusaaminen, kenen tahansa, ei ole ok. 

Sofiaa ja Meghania saa kiusata.

Vierailija
54/163 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei saa tehdä aloitusta naran triatlon-kisasta missä pyörää sabotoitiin?

Vierailija
55/163 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä täällä ainekin Meghanista ja Harrysta sekä Harlineista on sellasset ketjut ettei todellakaan poistu kaikki haukkumisketjut. Sofiasta ollut myös. Mara pistänyt sanomankin toimituksen nyrkin ja näppiksen väliin.

Vierailija
56/163 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä poistu. Sitä jotain BB-asukasta sai palstalla pilkata koko hänen sairautensa ajan. Ihan törkeää!

Vierailija
57/163 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs Esko tsemppaa kivasti. Joku tod. muka pitäny M:aa niin kovana vastuksena, että pitäny tuhota fillari 😂🙈

Vierailija
58/163 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina in niin ihku.

Vierailija
59/163 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien ollu kova uhka? Eihän se oo edes joka vuosi päässy maaliin asti.

Vierailija
60/163 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen syytös kisajärjestäjille. Pyytäisi edes anteeksi vainoharhaisia höpinöitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi