Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myymäläideoita, mitä Suomesta puuttuu

Vierailija
19.07.2023 |

Mitä tai millaisia kauppoja haluat Suomeen, mitä Suomessa ei ole?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Primark ois kiva!

Vierailija
22/56 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisille naisille urheilumekkoja ja hameita siis polvipituisia ei mitään teinijuttuja. Olen etsinyt deceant hametta jo kk päivät, vaan ei löydy! Lyhyitä kaikki.

Samoin tosiaan urheilumekkoja joissa voisi kävellä sen lenkin, leggarit ovat kuumat ja kolhot.

tehkää urheilusta esteettisepää!

Kauniiden urheiluvaatteiden liike vaikka nimeksi

Hot - sport, jossa ei ole rumia ollenkaan. Vaan ei liian seksikkäitä , vaan säädyllisiä.

Tuossa kontekstissa hot olisi ehkä turhan latautunut ja vääränlaisen mielikuvan synnyttävä adjektiivi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen myymälä missä myydään tyttöystäviä. Saisi itse valkata isosta valikoimasta.

Ala myydä seksiä niin saat mitä haluat.

Vierailija
24/56 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ksuppa, jossa erikoisruokavaliot olisi merkitty selkeästi.

Joo, sille ruokavammaisten maassa olisikin kysyntää. Max yksi valmistusaine per tuote.

Vierailija
25/56 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sephora, Primark, Bershka, Stradivarius, karkkikauppoja kaipaisin myös.

Vierailija
26/56 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille sinkuille voisi vuokrata kelvollisia miehiä lainaan. 

Vierailija
27/56 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liike jossa myytäisiin vain mustia vaatteita.

Vierailija
28/56 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisille naisille urheilumekkoja ja hameita siis polvipituisia ei mitään teinijuttuja. Olen etsinyt deceant hametta jo kk päivät, vaan ei löydy! Lyhyitä kaikki.

Samoin tosiaan urheilumekkoja joissa voisi kävellä sen lenkin, leggarit ovat kuumat ja kolhot.

ehkä decent?

Vierailija
29/56 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hot - sport, jossa ei ole rumia ollenkaan. Vaan ei liian seksikkäitä , vaan säädyllisiä.

Tuossa kontekstissa hot olisi ehkä turhan latautunut ja vääränlaisen mielikuvan synnyttävä adjektiivi.

Itse asiassa totta puhut, ajattelin vaan sanaa joka veisi sinne kauppaan useat. No noo ehkä

nimi:

SPORT- BEAUTY AND HANSOME !

vois olla parempi? :=

Vierailija
30/56 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa totta puhut, ajattelin vaan sanaa joka veisi sinne kauppaan useat. No noo ehkä

nimi:

SPORT- BEAUTY AND HANSOME !

vois olla parempi? :=

handsome korj

Vierailija
31/56 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa muissa maissa tuntuu olevan laadukkaita 1 kolikon kauppoja, mutta ei Suomessa. Ehkä täällä on liian kova verotus, liian kalliit tilavuokrat ja liian vähän asiakaskuntaa. Olisi kivaa, jos saisi eurolla ostettua kodin pientä tavaraa, kuten paketointiteippiä, kirjoitusalustoja, kynäsettejä, lahjalaatikoita, tuikkuja, siivousliinasettejä, astianpesun suteja ja harhoja, karkkia, lahjapaperia, askartelutarvikkeita, pussukoita, penaaleita, sukkia, matkustukseen tarvittavia juttuja, kirjekuorisettejä, kuplamuovia, keittiövälineitä. Ikeassa nyt on jotain, mutta autottomana Ikeaan meneminen on ihan syvältä huonojen ja pitkien kulkuyhteyksien takia, jopa Helsingissä.

Itse roudaan Saksasta, Englannista ja Japanista - ja erityisesti Japanista - euron, punnan ja 100 jenin kaupoista kaikkea maan ja taivaan väliltä kotiin. Edelleen minulla on käytössä astioita, kuten kulhoja, lautasia, aterinsettejä ja ottimia, joita olen ostanut 15 vuotta sitten Japanista. Daisolla on verkkokauppoja ja kauppoja Japanin ulkopuolellakin, muttei vielä yhtään Euroopassa. Isoimmat Daisot ovat 5 kerroksisia, kaikki maksaa 100 jeniä (isommat tuotteet 300 tai 500 jeniä, esim. pikkujakkarat kylppäriin).

https://avigailapin.files.wordpress.com/2018/07/d797d7a0d795d7aa-daiso-…

Vierailija
32/56 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tallinnan Kangasviidakon tapainen iso myymälä missä on mielettömän laaja valikoima kaikkea ja hinnat sellaisia että kaikilla on varaa ostaa. Pääkaupunkiseudulle mahtuisi hyvin sellainen vetonaula.

Suomi/byrokraattilisä estäisi hintakisan.

Vierailija
33/56 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläosaton parturi

Strippisuutari

Gluteeniton aborttiklinikka

Vierailija
34/56 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyylineuvoja vaatekauppaan.

Ainakin Sokoksella ja Stockmanilla on. 

Vierailija
35/56 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kalamyymälä siis sellainen yksinkertainen pienen Smarketin kokoinen myymälä missä olisi pelkästään kalatuotteita, tuoretta,pakastettua jne. Äyriäisiä jne. 

En viihdy isoissa kaupoissa ja pienissä valikoimat on aika nihkeet. 

Espanjassa on juuri tällainen ketju, La Sirena. Pieniä kauppoja, joissa myydään pääasiassa pakastettuja kalatuotteita. Muutakin löytyy, kuten jäätelöitä ja pakastettuja ruokia sekä vihanneksia. Ei ole mitenkään kallis. Ihan helmi kauppa, en kyllä tiedä, että olisiko Suomessa kysyntää kun kaikki ostetaan just tyyliin Prismasta...

Vierailija
36/56 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalille ihmiselle sopivia vaatteita myyvä naisten vaateliike. Nykyisin vaatekaupoissa ihan ihmeellisiä viritelmiä.

Vierailija
37/56 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyille suunnattu kauppa: housut, sukset keittiötasot, tuolit, sohvat jne

Kaikki sellaista, joka oli lyhyelle istuvaa ja mukavaa

Vierailija
38/56 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kauppa, jossa myytäisiin nettikauppojen palautustuotteita halpaan hintaan. Tietääkseni ulkomailla tällaisia onkin, ja ilmeisesti ihmiset myös ostavat niistä tavaroita. Osa tuotteista saattaa kyllä olla jotenkin viallisia.

Vierailija
39/56 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liike jossa myytäisiin vain mustia vaatteita.

Det är väl ungefär samtliga finska klädaffärer och storlekarna är för stora för små människor och för små redan för folk med normalstorlek.

I de få skoaffärerna som finns är läget långt detsamma, svart och dåligt med storlekar.

Joko päivän poimimtakiintiö tuli täyteen?

Vierailija
40/56 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyille suunnattu kauppa: housut, sukset keittiötasot, tuolit, sohvat jne

Kaikki sellaista, joka oli lyhyelle istuvaa ja mukavaa

Lastenosastolta löytyy :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän