Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helsingissä alkamassa mielenosoitus Poliisi: Jopa tuhatta odotetaan paikalle

Vierailija
19.07.2023 |

Poliisi kertoo odottavansa vähintään satoja osallistujia tänään keskiviikkona Helsingissä järjestettävään Nollatoleranssi! Rasistit ulos hallituksesta -mielenosoitukseen. Yksityishenkilöiden järjestämässä mielenosoituksessa osallistujat aikovat marssia Säätytalolta Eduskuntatalolle kello 17 alkaen.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33bd243f-86d4-4890-ac14-583be745ccd8

Kommentit (381)

Vierailija
301/381 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ameriikan epädemokraatit radikaalisiipi kommarit olette ihan samoja taistolaisia kuin entinen  neuvostoliitto.Reput ei voi sietää teitä eikä konservatiivit ps.

Saisko saman suomeksi?

Muuta ihannevaltakuntaasi venäjälle.

eri

Miksi minun pitäisi muuttaa äärioikeistolaiseen valtioon vain koska pyysin jotakuta ilmaisemaan itseään selvemmin nettipalstalla?

Koska olet kuvottava rssä.

Vierailija
302/381 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulispa Venäjä vapauttamaan meidät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/381 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihervassarit vois hypätä suohon

Vierailija
304/381 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Radikaali siipihän tuolla hulinoi,taistolaisten jälkipolvi.Ei ole kasvatusta saanut ,että pitäisi ottaa vastuu itse elämästään työnteolla.

"Hulinoi"? Ihan rauhallisestihan tuo tapahtuma meni kaikin puolin.

On tainnut tulla Putelta käsky ettei saa aiheuttaa liikaa kaaosta. Ei nuo antifan apinat muuten osaa olla rikkomatta paikkoja.

Oli sen verran porukkaa paikalla että tuskin olivat pelkästään antifa-jengiä. Ja millä logiikalla "Puten" kaltainen vihervasemmistolaisen kuplan vihaama äärioikeistolainen liittyy asiaan?

Sillä tavalla Putler liittyy että hän on vihervassareiden aatetoveri, hänellä on yhteinen päämäärä vassareiden. eli tuhota Eurooppa. Vihervassarit haluavat pilata Suomen samalla lailla kuin Ruotsin, joka on sosialistisen politiikan tulos, maanpäällinen mamuhelvetti.

Vierailija
305/381 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Radikaali siipihän tuolla hulinoi,taistolaisten jälkipolvi.Ei ole kasvatusta saanut ,että pitäisi ottaa vastuu itse elämästään työnteolla.

On tainnut tulla Putelta käsky ettei saa aiheuttaa liikaa kaaosta. Ei nuo antifan apinat muuten osaa olla rikkomatta paikkoja.

Oli sen verran porukkaa paikalla että tuskin olivat pelkästään antifa-jengiä. Ja millä logiikalla "Puten" kaltainen vihervasemmistolaisen kuplan vihaama äärioikeistolainen liittyy asiaan?

Ketään ei kiinnosta sinun selittelysi. Te olette itse itsenne leimanneet. Minä pidän sinua ja sinun kaltaisiasi ikuisesti maan vihollisina ja Putlerin kannattajina.

Siis sen saman Putlerin joka jatkuvasti tukee eurooppalaista äärioikeistoa ja jonka kannalta Persut on juuri sellainen puolue jonka hän haluaa valta-asemaan Suomessa?

Vierailija
306/381 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän vihervassarit salaa toivovat vaikka koittavat muuta esittää.

Vierailija
307/381 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansa on selvästi huolestunut sinimustan hallituksen ministereiden rasistitaustasta. Huolen jakaa myös vientiteollisuus ja muut vastuuntuntoiset piirit.

Vierailija
308/381 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta sinun selittelysi. Te olette itse itsenne leimanneet. Minä pidän sinua ja sinun kaltaisiasi ikuisesti maan vihollisina ja Putlerin kannattajina.

Siis sen saman Putlerin joka jatkuvasti tukee eurooppalaista äärioikeistoa ja jonka kannalta Persut on juuri sellainen puolue jonka hän haluaa valta-asemaan Suomessa?

Et taida seurata ihan tätä päivää? Putler on raivoissaan kun Jussi Halla-aho niminen perussuomalainen valittiin puhemieheksi. Siksi te vihervassaritkin varmaan haluatte Halla-ahon siitä virasta pois kun se harmittaa kovin Puttea.

Vierailija
309/381 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi Laura!

Vierailija
310/381 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8- v siellä heilumassa kyltin kanssa. Ilahtuneet vanhemmat vieressä

Niinhän noilla friikeillä on mukulansa mukanaan sateenkaarimarsseillaankin. Se on mahtavaa kun 8-vuotias marssii vierekkäin alastoman sekasikiön kanssa joka on munasillaan.

Iljettää kun lapset valjastetaan tähän. Mun  lapsien en olisi halunnut kantavan huolta hallituksen kokoonpanoista ja siitä kuka on hyvis/pahis noin nuorena

Vierailija
311/381 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elät menneisyydessä kuten te vassarit yleensäkin. Jos et sattunut tietämään niin venäjällä olivat raivoissaan jo siitä että perussuomalaiset saivat toiseksi eniten ääniä vaaleissa. Vielä enemmän olivat raivoissaan kun perussuomalaiset otettiin hallitukseen. Vai onko niin että sinä oletkin venäjän agentti kun haluat yhtä kiihkeästi persut pois hallituksesta kuin pietarin trollitehdas?

Vierailija
312/381 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida seurata ihan tätä päivää? Putler on raivoissaan kun Jussi Halla-aho niminen perussuomalainen valittiin puhemieheksi. Siksi te vihervassaritkin varmaan haluatte Halla-ahon siitä virasta pois kun se harmittaa kovin Puttea.

Uutisen tarkoitus oli vain luoda mielikuva persuista jonain muuna kuin Putinin viidentenä kolonnana.

Vierailija
313/381 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasistit eivät ole suosiossa kansan enemmistön keskuudessa.

Kansan enemmistö on Purran puolella.

Vaalituloskin sen osoitti. Oli vaalikuningatar.

Tätä on edelleen joidenkin mahdoton sulattaa.

Tuo on vain hyvin pieni osa joka nyt osoittaa mieltään, ei se ole koko Suomen kansa.

Muutenkin ovat pääasiassa pääkaupunkiseudulta. Helppoa koota Purkaa vastustava joukkio. Ja joukon jatkeeksi muuta mukaan puhuttua joukkiota ja huvikseen hilluvia.

Purran kannattajat ovat ympäri Suomea. Katsotaan nyt, tuskin peli on vielä pelattu.

Vierailija
314/381 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansa on selvästi huolestunut sinimustan hallituksen ministereiden rasistitaustasta. Huolen jakaa myös vientiteollisuus ja muut vastuuntuntoiset piirit.

Huumehipit ovat huolissaan kun meinaa mennä vastikkeeton loisimisraha.

Vierailija
315/381 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä on persun ulinaa ilma ihan sakeanaan. Huhhuh sentään!

Vierailija
316/381 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Panu H.

Vierailija
317/381 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ano T.

Vierailija
318/381 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. perheenäiti Mirja

Vierailija
319/381 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutisen tarkoitus oli vain luoda mielikuva persuista jonain muuna kuin Putinin viidentenä kolonnana.

Punarssä selittelee edelleen. Kaikki tietää että sinä tulet suoraan pietarin tehtaalta. Trastui vaan tavarits megaryssä! Minä olen sotilasvalan vannoneena sotilaana sitoutunut puolustamaan tätä maata kaltaisiltasi uhilta.

Vierailija
320/381 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Miksi pitää kaivella menneitä? Ihmiset muuttuvat 15 vuodessa paljonkin. Miksi pitää rangaista tämän päivän Purraa siitä, millainen hän oli 15 vuotta sitten?