Miksi Suomalaiset naiset ei lisäänny?
Meillä syntyy Japanin kanssa vähiten lapsia maailmassa. Mikä on suomalaisten naisten ongelma?
Kommentit (344)
Miksei suomalaiset miehet lisäänny?
Globaalisti tämä ei ole mikään ongelma. Maapallolla riittää populaa yllin kyllin.
Kyllä mä oon jo oman osuuteni tehnyt. Ehkä syynä on suomalaiset miehet 😅
Unohditko että naisten on lisääntyäkseen lemmittävä miesten kanssa?
Muut voisivat seurata suomalaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Miksei suomalaiset miehet lisäänny?
5uomessa on pahat päättäjät.
Huonot miehet, jotka eivät halua lapsia. Haluavat elää huoletonta sinkkuelämää, vaimoke kyllä kelpaa siihen sivuun.
Ei ole löytynyt miestä, jonka kanssa haluaisi lapsia. Parikymppisenä ei ehtinyt ja kolmekymppisenä en ehtinyt tutustumaan miehiin. Naiset ei lisäänny, kun lisääntymisiässä naisten pitää keskittyä kaikkeen muuhun: Koulutukseen, työelämään, biletykseen ym.
Komeita, pitkiä ja muutenkin hyvägeenisiä miehiä nyt ei vaan riitä kaikille.
Sen enempää suomalaiset kuin japanilaisetkaan eivät ole vielä pitkään aikaan kuolemassa sukupuuttoon.
Nyky-yhteiskunta ei arvosta sellaisia geenejä, joita minä ja mieheni olemme tyttärillemme periyttäneet, joten he eivät halua lisääntyä.
Eläkeläiset imevät kaikki yhteiskunnan resurssit. En halua tehdä heille lisää tuotantovälineitä.
Miehet ei pääse edes treffeille saati sitte sänkyyn asti naisten kanssa. Miten ihmeessä voisi lapsia tulla? Vähän outo kysymys ..
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei pääse edes treffeille saati sitte sänkyyn asti naisten kanssa. Miten ihmeessä voisi lapsia tulla? Vähän outo kysymys ..
Puola,Bulgaria ja Turkki. Tinderiin siitä
Etelä-Koreassa syntyy kylläkin ylivoimaisesti vähiten.
Suomalaiset miehet ovat kaljamahaisia haisevia läskejä, joiden kanssa ei kostu.
Voisin lisääntyä, jos mun rooli olisi samanlainen kuin mitä isillä on. Ei tarvisi kärsiä fyysisiä tai hormonaalisia haittoja, voisin edelleen elää omaa elämääni melkein kuin ennen ja aina kun työntäisin lasta vaunuissa, ihmiset ihastelisi miten uskomattoman ihana ja osallistuva vanhempi mä olen. Ja jos joskus antaisin puolisolle vapaa-illan niin kaikki taputtelisivat selkään kuin sankaria ikään!
Jeppis