Miksi Suomalaiset naiset ei lisäänny?
Meillä syntyy Japanin kanssa vähiten lapsia maailmassa. Mikä on suomalaisten naisten ongelma?
Kommentit (344)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun ongelmasi on ap? Siis heikkolahjaisuuden ja rumuuden lisäksi?
Olen huolissani suomalaisista naisista. Niin huolissani etten pysty nukkumaan öitäni.
Hakeudupa hoitoon sitten. Ei tuo ole normaalia.
Ei pysty. Mä rakastan naisia. Haluaisin että ne synnyttää mulle ainakin 8 lasta.
Riittääkö sinulla aika, jaksaminen ja raha elättää 8 lasta aikuiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi meidän pitäisi sikiä kuin eläimet? joo olemme eläimiä sillai mutta se meidät erottaa eläimistä että meillä on käytössä ehkäisy. En usko että suurin osa ihmisistä edes haluaa lapsia, niitä vain putkahtelee seksin tuloksena niin sitten on vaan pakko hoitaa niitä.
Voi luoja. Tietäisitpä kuinka paljon rahaa moni laittaa lapsettomuushoitoihin. Siinä 100 000e on pieni raha. Lapsia ei todellakaan putkahtele.
Samasta syystä kun monet tuhlaavat äärettömän summan esim häihin. ihmiset on aivopesty niin, että pitää tehdä asiat sillai kuin toisetkin tekee. Koska tämä on biologinen reaktio,luulevat että sinut erotetaan laumasta jos et tee niin. Minua ei voisi kiinnostaa pätkääkään erotetaanko laumasta. Me omilla aivoilla ajattelevat olemme sitten niitä fiksuimpia jotka kulkevat omaa polkuaan.
Sun aivot on kouluttamattoman työttömän tukielätin aivot ja luulet olevasi jotenkin viisas ;)
Osui ja upposi.
Hitto miten nauran kun typerät velat uskottelee olevansa jotenkin suuria ajattelijoita kun lpset jätetty tekemättä!
Kellään teistä ei ole mitään loistouraa tai loistotuloja saati sitä älykkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Koska olen aseksuaali. Ei kiinnosta seurustelu eikä lapset.
aseksuaaleja ei ole olemassakaan. Yksi tuttu nainen sanoo kanssa olevansa aseksuaali mutta tosiasiassa se ei saa ketään koska on todella pirullinen ihminen
Vierailija kirjoitti:
Voisin lisääntyä, jos mun rooli olisi samanlainen kuin mitä isillä on. Ei tarvisi kärsiä fyysisiä tai hormonaalisia haittoja, voisin edelleen elää omaa elämääni melkein kuin ennen ja aina kun työntäisin lasta vaunuissa, ihmiset ihastelisi miten uskomattoman ihana ja osallistuva vanhempi mä olen. Ja jos joskus antaisin puolisolle vapaa-illan niin kaikki taputtelisivat selkään kuin sankaria ikään!
Kaiken kruunaa huolestuminen vaimon huonosta lastenhoidosta, jota vähän tarkkailee, kovistelee ja ohjailee sohvalta käsin.
Vierailija kirjoitti:
Hitto miten nauran kun typerät velat uskottelee olevansa jotenkin suuria ajattelijoita kun lpset jätetty tekemättä!
en ole vela. Vastasin vain kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Kissoja ja viiniä loppuikä. Kyllä varmasti masentaa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsiahan on nyt helppo tehdä. P*Nee vaan jonkun miehen kansssa nuorena. Ei se mikään saavutus ole.
Mun ongelma: ensin mies ei halunnut. Sitten kun halusi, saatiin yksi. Minä olisin halunnut toisen ja kolmannenkin mutta mies ei. Kun mies muutti mieltään, minä olin ehtinyt tajuta että mies oli alkanut lapsen synnyttyä kohdella minua omana äitinään/palvelijanaan/piikanaan joten ei kiitos enempää tämän tyypin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei suomalaiset miehet lisäänny?
vaikea se on miehen yksinään lisääntyä, kun naiset ovat nykyään voimaantuneita miehiävihaavia feministejä.
ja se on pelkästään hyvä asia, ettei tähän ylikansoitettuun maailmaan tule lisää ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellään teistä ei ole mitään loistouraa tai loistotuloja saati sitä älykkyyttä.Kissoja ja viiniä loppuikä. Kyllä varmasti masentaa.
Ja sinä odotat, että lapsesi tulee viihdyttämään sinua loppuikäsi? Heh, vähän samanlainen ajatustapa kuin äidilläni. Sitten masennutaan kun lapset lentääkin pois kotoota ja omaa elämää ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellään teistä ei ole mitään loistouraa tai loistotuloja saati sitä älykkyyttä.Kissoja ja viiniä loppuikä. Kyllä varmasti masentaa.
Ja sinä odotat, että lapsesi tulee viihdyttämään sinua loppuikäsi? Heh, vähän samanlainen ajatustapa kuin äidilläni. Sitten masennutaan kun lapset lentääkin pois kotoota ja omaa elämää ei ole.
En tunne yhtäkään onnellista velaa. Onnellisia perheitä tiedän kymmeniä ellei satoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aseksuaaleja ei ole olemassakaan. Yksi tuttu nainen sanoo kanssa olevansa aseksuaali mutta tosiasiassa se ei saa ketään koska on todella pirullinen ihminen
Lässyn lässyn. Aseksuaaleja on olemassa. Mikä minä sitten olen kun ei kiinnosta ollenkaan seksi ja lisääntyminen. Ajatuskin siitä oksettaa. En pystyisi edes seurustelemaan. Ällö ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun ongelmasi on ap? Siis heikkolahjaisuuden ja rumuuden lisäksi?
Olen huolissani suomalaisista naisista. Niin huolissani etten pysty nukkumaan öitäni.
Hakeudupa hoitoon sitten. Ei tuo ole normaalia.
Ei pysty. Mä rakastan naisia. Haluaisin että ne synnyttää mulle ainakin 8 lasta.
Haluat että naiset synnyttäisivät sinulle 8 lasta?
Hahmotatko, että sen jälkeen sinulla ei olisi n 18-26 vuoteen suunnilleen minuuttiakaan omaa aikaa kaikelta siltä lastenhoidolta, tai että joutuisit maksamaan elatusmaksuja 8 lapsesta?
Oletko täysin ymmärtänyt, että olisit niiden lasten isä, mikä tuo mukanaan aika kovat velvollisuudet joko ajan ja työn tai rahan muodossa? Ymmärrätkö että lapset eivät ole naisten lapsia, vaan yhtä lailla miesten lapsia ja miesten vastuulla? Lukuvailetko tähän, että millä lailla hahmotat oman konkreettisen, päivittäisen vastuusi niistä lapsistasi, kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on lastensuojelu-ongelma. Ensin asiakkuus 23-vuotiaaksi ja sitten se uhka, että lasu-taustaisten lapset huostataan. Lapseni syntyivät ulkomailla, tällainen targetointi on vain Suomessa. Lapsilleni olen tehnyt selväksi, että Suomessa lapsi ei ole turvassa holhoukselta. Lasten asema Suomessa ei ole turvattu, koska lastenoikeussopimuksia ei noudateta.
Juuri tuollaisia naisia en huolisi elämääni. Itse olen viranomaisena usein teidänlaisten kanssa tekemisissä. Vika on aina muissa ja itsessä ei ole koskaan mitään vikaa.
M37
Miten on mahdollista että sellaiseen perheesern lastensuojelu ei edes ota yhteyttä, josta on kuulemma huolissaan usea ihminen, koko kylä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtäkään onnellista velaa. Onnellisia perheitä tiedän kymmeniä ellei satoja.
xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lässyn lässyn. Aseksuaaleja on olemassa. Mikä minä sitten olen kun ei kiinnosta ollenkaan seksi ja lisääntyminen. Ajatuskin siitä oksettaa. En pystyisi edes seurustelemaan. Ällö ajatus.
Mistä minä sen tietäisin? Sun pitää kysyä itseltäsi mikä olet. Et ainakaan aseksuaali. Tutkimuksissakin todettiin ettei tuollaista ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä minä sen tietäisin? Sun pitää kysyä itseltäsi mikä olet. Et ainakaan aseksuaali. Tutkimuksissakin todettiin ettei tuollaista ole olemassakaan.
Jaah jaah sun mielestä varmaan myöskään homoja ja lesboja ei ole olemassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaah jaah sun mielestä varmaan myöskään homoja ja lesboja ei ole olemassa
Ne ei liity tähän mitenkään. Ihmisillä voi olla esim jokin trauma liittyen seksiin. Tuo aseksuaalisuus on vaan näitä nykypäivän termejä.
olen vain omilla aivoilla ajetteleva nuori. EI se koulutus sinusta fiksua tee. On mullakin koulutus, mutta ihan turhiahan ne on loppujen lopulta.