Miksi Suomalaiset naiset ei lisäänny?
Meillä syntyy Japanin kanssa vähiten lapsia maailmassa. Mikä on suomalaisten naisten ongelma?
Kommentit (344)
Minusta on ollut kiinnostunut ulkomailla komeat miehet. Suomessa ei ole kukaan lähestynyt. Asun Suomessa, joten olisin halunnut suomalaisen Miehen. Miehen, joka lähestyy kiinnostavaa naista. Miehen joka haluaa perustaa perheen, jolla on vakaa talous, joka on uskollinen.
Ei löytynyt. Nyt 42 vuotiaana hankin lapsen yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei suomalaiset miehet lisäänny?
Koska en ole löytänyt naista, jonka kanssa haluaisin jakaa elämäni.
M37
Tosin ei ole tainnut paljon olla kysyntääkään, right?
No ei ole. Nekin vähät on sellaisia, etten halua heidän kanssaan jakaa elämääni. Pari vaatimusta minulla on, joista en jousta. Elämänhallinnan on oltava kunnossa ja mielellään vakaat tulot. Täysin tulotonta ja rutiköyhää naista en halua elämääni. Itse olen keskituloinen, amk-tutkinnon omaava insinööri, 3800e7k.
Mieluummin yksin hautaan asti, jos ei sellaista löydy, joka itseä miellyttäisi. Kulissielämä ei ole vaihtoehto.
M37
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä oon jo oman osuuteni tehnyt. Ehkä syynä on suomalaiset miehet 😅
Oho! Vasta neljännessä kommentissa syy löytyy suomalaisista miehistä! Harvinaista tällä miesvihapalstalla!
Eihän kukaan täysjärkinen lisäänny. Aivottomat elukat lisääntyvät.
Koko lisääntyminen on kaameaa hommaa. Inhottava raskaus kaikkine vaivoineen ja rajoitteineen, hirvittävän kipeä synnytys ja poikanen on todella avuton ja vanhempien varasssa vuosia. Typerä systeemi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei suomalaiset miehet lisäänny?
Koska en ole löytänyt naista, jonka kanssa haluaisin jakaa elämäni.
M37
Tosin ei ole tainnut paljon olla kysyntääkään, right?
No ei ole. Nekin vähät on sellaisia, etten halua heidän kanssaan jakaa elämääni. Pari vaatimusta minulla on, joista en jousta. Elämänhallinnan on oltava kunnossa ja mielellään vakaat tulot. Täysin tulotonta ja rutiköyhää naista en halua elämääni. Itse olen keskituloinen, amk-tutkinnon omaava insinööri, 3800e7k.
Mieluummin yksin hautaan asti, jos ei sellaista löydy, joka itseä miellyttäisi. Kulissielämä ei ole vaihtoehto.
M37
Millionairematch. Onnenonkijat voi ilmiantaa. Miehiä ja naisia suunnilleen 50/50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho! Vasta neljännessä kommentissa syy löytyy suomalaisista miehistä! Harvinaista tällä miesvihapalstalla!
Aloitus oli puolestaan pelkkää naisvihaa, joten ei yllättänyt.
Miehenä vastaan tähän että jos lapsia haluasin olisin niitä tehnyt ja jos parisuhteen haluasin niin olisin parisuhteessa. Olen vela ja vapaaehtoisesti sinkku.
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus oli puolestaan pelkkää naisvihaa, joten ei yllättänyt.
Ei ollut. Jos vastaus on vaikka asumisen kalleus tai se, ettei verotuksessa ole kunnon lapsivähennyksiä, niin miten se olisi naisvihaa?
No. Täältä opittua. Yli 25 v nainen on pilalla. Lapsen tehnyt nainen on pilalla. Yh on alinta pohjasakkaa. Mies kokee omasta mielestään vääryyttä jos joutuu maksamaan elareita oman lapsensa elättämiseksi. Nainen vaihdetaan aina 20 vuotta nuorempaan. Kukapa ei tällaista diiliä haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläiset imevät kaikki yhteiskunnan resurssit. En halua tehdä heille lisää tuotantovälineitä.
Siellä tuleva eläkeläinen. Se aika on edessäsi ennen kuin huomaatkaan.
Mikä sun ongelmasi on ap? Siis heikkolahjaisuuden ja rumuuden lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan täysjärkinen lisäänny. Aivottomat elukat lisääntyvät.
Hmm, mistähän sinä ne aivot olisit saanut, kahden aivottoman elukka?
Yhyy, heikkolahjainen mamma loukkaantui XD
Vierailija kirjoitti:
Olen huolissani suomalaisista naisista. Niin huolissani etten pysty nukkumaan öitäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huolissani suomalaisista naisista. Niin huolissani etten pysty nukkumaan öitäni.
Hakeudupa hoitoon sitten. Ei tuo ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Voisin lisääntyä, jos mun rooli olisi samanlainen kuin mitä isillä on. Ei tarvisi kärsiä fyysisiä tai hormonaalisia haittoja, voisin edelleen elää omaa elämääni melkein kuin ennen ja aina kun työntäisin lasta vaunuissa, ihmiset ihastelisi miten uskomattoman ihana ja osallistuva vanhempi mä olen. Ja jos joskus antaisin puolisolle vapaa-illan niin kaikki taputtelisivat selkään kuin sankaria ikään!
Tule nykypäivään sieltä 80-luvulta!
Ei ole kumppania. Voisin kyllä laittaa naisen paksuksi 👍