Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jukka Hilden jättänyt päiväkotimaksut maksamatta, törkeää.

Vierailija
19.07.2023 |

Todella noloa, viimeinenkin arvostus meni.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukan vanhemmat lapset asuvat äitinsä Outin kanssa. Ehkäpä tällä ollut päävastuu asioiden hoidossa. Jukka kanssasyytettynä, koska isänä myös velvollinen hoitamaan asioita.

Onko se eronnut? Vastahan oli uutinen uuden lapsen syntymästä. Vai onko tässä näitä uusperhejuttuja?

Vierailija
62/64 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukan vanhemmat lapset asuvat äitinsä Outin kanssa. Ehkäpä tällä ollut päävastuu asioiden hoidossa. Jukka kanssasyytettynä, koska isänä myös velvollinen hoitamaan asioita.

Yhteishuollossa ja vuoroasumisessahan tosiaan ne päivähoitomaksut, harrastukset ja lääkärit ym maksetaan yhdessä. Ilmeisesti ei selvää kaikille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän sen kaikesta ettei mikään terve ja rehti ihminen ole.

Ällöttää kaikki duudsonit.

64/64 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella ainutlaatuinen tapahtuma koko Suomessa, joku jättää maksunsa maksamatta! Voi ihmeiden ihme! Vai mitä mieltä te olette, 3-4 sataatuhatta muuta maksunsa unohtanutta kansalaistamme?

Jaaha, että, kun monet muutkin jättävät laskunsa maksamatta, niin minäkin voin tehdä samoin. Ei todellakaan sovi minun maalaisjärkeeni eikä vastuuntuntooni. Olen aina maksanut laskuni, minulla ei ole koskaan ollut ulosotossa mitään. Halveksin ihmisiä, jotka jättävät laskunsa maksamatta.

moi