Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan nähnyt ns . enneunen?

Vierailija
26.03.2023 |

Itse olen kerran .

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilman tuota ns - liitettä. Sen kanssa olen kyllä kokenut vaikka mitä ns. paranormaalia.

Vierailija
2/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaista enneunta vaan aivot ovat yhdistelleet erilaisia vihjeitä ja faktoja asioista ja ilmoittaneet erään tapahtuman. Tämä on sitten myöhemmin paljastunut todellisessa elämässä todelliseksi. Eli onko se nyt se intuitio, joka tuossa on toiminut.

Vierailija
4/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä tulkita vaikka niin, että unesa kun sataa lunta ja sitten jossain vaiheessa talvea kun oikeastikin sataa lunta- aah ja ooh! ihme- ennustus oli se uni! 

Vierailija
5/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useasti. Olen nähnyt unia, jotka ovat olleet varmasti pätkiä tulevaisuudesta. Ihmisapina on vielä niin alkuaskeleissa evoluutiossa, että emme ymmärrä unia lainkaan, tai mitä niiden aikana täysin tapahtuu.

Vierailija
6/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni näkee enne unet,  minä näen merkit,ilman unia realiaika.

Vierailija
7/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se kivaa elää maagisemmassa todellisuudessa, mutta että arkijärjellisyydestäkin tulee alapeukkua? Joku tosiaan pahastuu siitä etten usko tonttuihin sun muihin?

Vierailija
8/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useasti. Olen nähnyt unia, jotka ovat olleet varmasti pätkiä tulevaisuudesta. Ihmisapina on vielä niin alkuaskeleissa evoluutiossa, että emme ymmärrä unia lainkaan, tai mitä niiden aikana täysin tapahtuu.

Eli koska ollaan vielä alkukantaisia, niin siksi meidän alkukantaisten mieliemme tuottama taikausko on totta? Logiikka on vissiin lomilla.

Vierailija
9/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe enneunia, mutta etiäisiä kyllä joskus.

Vierailija
10/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole ollut todistettavasti oikeaa ennustajaa- silti tässäkin ketjussa löytyy heti monta. Ja järkeä jos yrittää änkätä siihen väliin niin alapeukkua sataa. 

Vierailija
11/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti enneunien näkeminen liittyy mm. siihen että kvanttitasolla aika on symmetrinen, eli ei ole mitään eroa siinä liikkuuko aika eteenpäin vai taaksepäin. 

Unessa ihmisen mielen kulttuurilliset esteet (mm. kristinuskoon liittyvät) voivat poistua ns. paranormaalien kykyjen tieltä.

Yogasuutrassa, raajayogan (raadsajoogan, meditaatioon ensisijassa perustuvan kuninkaallisen joogan katekismuksessa) on periaatteessa  sikahelppo tekniikka sekä kaukaisen menneisyyden että tulevaisuuden tietämiseksi (väliviivat lukemisen helpottamiseksi):

pariNaama-traya-saMyamaad atiitaanaagata-jñaanam.

Elikäs, meditaatiotekniikka nimeltä saMyama (suomalaisittain: sañjama), mahdollisimman rento mutta intensiivinen huomion kohdistaminen meditaation kohteeseen, kohdistetaan tässä tapauksessa kolmeen (traya, traja) transformaatioon (pariNaama, tuplalärvi). -- ati-ita = (kaukainen) menneisyys; an-aagata (ei [vielä]-tullut: tulevaisuus); jñaanam, gjaanam = tieto.

Vierailija
12/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti enneunien näkeminen liittyy mm. siihen että kvanttitasolla aika on symmetrinen, eli ei ole mitään eroa siinä liikkuuko aika eteenpäin vai taaksepäin. 

Vierailija
13/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaan ottaen kolme kertaa. Toki tulkinnanvaraa on aina unilla mutta kyllä ne selkeästi ennakoivat asioita. Yhdessä oli päivämäärä tiettyyn asiaan ja se toteutui. Muut oli katastrofi-enneunia.

Vierailija
14/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen useinkin, kun on tapahtumassa jotakin erikoista.

Vierailija
15/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei ole ollut todistettavasti oikeaa ennustajaa- silti tässäkin ketjussa löytyy heti monta. Ja järkeä jos yrittää änkätä siihen väliin niin alapeukkua sataa. 

Olikosseniin notta viiren vuorokauren sääennusteen osuvuus on luokkaa 60 prossaa?

Oli miten oli, bulgarialaisen Baba Vangan (k. 1996) osuvuus on ollut n. 80 prosenttia vuosienkin päähän. Ennusti mm. sen että Purkkalan 44. pressa (Obama) on afrotaustainen! Kekkonen ja monet muut sen ajan julkimot käyttivät selvännäkijä Aino Kassisen palveluksia! LOL!

Vierailija
16/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin ateistinen ihminen joten on vaikea myöntää, että kyllä, olen nähnyt enneunia. Valitettavasti aina kielteisissä yhteyksissä!

Lisäksi saan usein äkkipäätä jotain viboja tarkistaa jonkun tietyn ihmisen (esim kymmeniä vuosia sitten tuntemani) netissä ja useimmiten hän löytyykin sitten kuolinilmoitusten joukosta. Miksi tällaista voisi nimittää? Ikävää. En saa noista muuta kuin pahan mielen.

Vierailija
17/18 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikosseniin notta viiren vuorokauren sääennusteen osuvuus on luokkaa 60 prossaa?

Oli miten oli, bulgarialaisen Baba Vangan (k. 1996) osuvuus on ollut n. 80 prosenttia vuosienkin päähän. Ennusti mm. sen että Purkkalan 44. pressa (Obama) on afrotaustainen! Kekkonen ja monet muut sen ajan julkimot käyttivät selvännäkijä Aino Kassisen palveluksia! LOL!

Kassinen ei tiennyt yhtään mitään. Jos joku tietää, minkä asian hän olisi ennustanut osuen oikeaan, niin kertokaa.

Oli vaan erikoisen näköinen.

Vierailija
18/18 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

aina välillä näkee muutaman sekunnin jotain ja myöhemmin sit kokee sen. esim: nojaan keittiössä tisakipöydän reunaan ja näen maitopurkin vastakkaisella pöydällä.

se yleensä ei ole ton ihmeellisempiä. yleensä arjen tapahtumista pätkiä.

joskus menee pitkä aika ja joskus se "enne" tapahtuu kovinki nopeesti.

harmillista on se että ei aina osaa sanoa milloin se on "enne" ja milloin vain painajainen... esim näin noin vuosi sitten et jourun kolariin ja ei viä oo tapahtunut. toivottavasti ei tapahrukkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän