Oletko koskaan nähnyt ns . enneunen?
Kommentit (18)
En varsinaista enneunta vaan aivot ovat yhdistelleet erilaisia vihjeitä ja faktoja asioista ja ilmoittaneet erään tapahtuman. Tämä on sitten myöhemmin paljastunut todellisessa elämässä todelliseksi. Eli onko se nyt se intuitio, joka tuossa on toiminut.
Voihan sitä tulkita vaikka niin, että unesa kun sataa lunta ja sitten jossain vaiheessa talvea kun oikeastikin sataa lunta- aah ja ooh! ihme- ennustus oli se uni!
Useasti. Olen nähnyt unia, jotka ovat olleet varmasti pätkiä tulevaisuudesta. Ihmisapina on vielä niin alkuaskeleissa evoluutiossa, että emme ymmärrä unia lainkaan, tai mitä niiden aikana täysin tapahtuu.
Siskoni näkee enne unet, minä näen merkit,ilman unia realiaika.
Olishan se kivaa elää maagisemmassa todellisuudessa, mutta että arkijärjellisyydestäkin tulee alapeukkua? Joku tosiaan pahastuu siitä etten usko tonttuihin sun muihin?
Vierailija kirjoitti:
Useasti. Olen nähnyt unia, jotka ovat olleet varmasti pätkiä tulevaisuudesta. Ihmisapina on vielä niin alkuaskeleissa evoluutiossa, että emme ymmärrä unia lainkaan, tai mitä niiden aikana täysin tapahtuu.
Eli koska ollaan vielä alkukantaisia, niin siksi meidän alkukantaisten mieliemme tuottama taikausko on totta? Logiikka on vissiin lomilla.
En näe enneunia, mutta etiäisiä kyllä joskus.
Koskaan ei ole ollut todistettavasti oikeaa ennustajaa- silti tässäkin ketjussa löytyy heti monta. Ja järkeä jos yrittää änkätä siihen väliin niin alapeukkua sataa.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti enneunien näkeminen liittyy mm. siihen että kvanttitasolla aika on symmetrinen, eli ei ole mitään eroa siinä liikkuuko aika eteenpäin vai taaksepäin.
Unessa ihmisen mielen kulttuurilliset esteet (mm. kristinuskoon liittyvät) voivat poistua ns. paranormaalien kykyjen tieltä.
Yogasuutrassa, raajayogan (raadsajoogan, meditaatioon ensisijassa perustuvan kuninkaallisen joogan katekismuksessa) on periaatteessa sikahelppo tekniikka sekä kaukaisen menneisyyden että tulevaisuuden tietämiseksi (väliviivat lukemisen helpottamiseksi):
pariNaama-traya-saMyamaad atiitaanaagata-jñaanam.
Elikäs, meditaatiotekniikka nimeltä saMyama (suomalaisittain: sañjama), mahdollisimman rento mutta intensiivinen huomion kohdistaminen meditaation kohteeseen, kohdistetaan tässä tapauksessa kolmeen (traya, traja) transformaatioon (pariNaama, tuplalärvi). -- ati-ita = (kaukainen) menneisyys; an-aagata (ei [vielä]-tullut: tulevaisuus); jñaanam, gjaanam = tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti enneunien näkeminen liittyy mm. siihen että kvanttitasolla aika on symmetrinen, eli ei ole mitään eroa siinä liikkuuko aika eteenpäin vai taaksepäin.
Tarkkaan ottaen kolme kertaa. Toki tulkinnanvaraa on aina unilla mutta kyllä ne selkeästi ennakoivat asioita. Yhdessä oli päivämäärä tiettyyn asiaan ja se toteutui. Muut oli katastrofi-enneunia.
Minä näen useinkin, kun on tapahtumassa jotakin erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Koskaan ei ole ollut todistettavasti oikeaa ennustajaa- silti tässäkin ketjussa löytyy heti monta. Ja järkeä jos yrittää änkätä siihen väliin niin alapeukkua sataa.
Olikosseniin notta viiren vuorokauren sääennusteen osuvuus on luokkaa 60 prossaa?
Oli miten oli, bulgarialaisen Baba Vangan (k. 1996) osuvuus on ollut n. 80 prosenttia vuosienkin päähän. Ennusti mm. sen että Purkkalan 44. pressa (Obama) on afrotaustainen! Kekkonen ja monet muut sen ajan julkimot käyttivät selvännäkijä Aino Kassisen palveluksia! LOL!
Olen täysin ateistinen ihminen joten on vaikea myöntää, että kyllä, olen nähnyt enneunia. Valitettavasti aina kielteisissä yhteyksissä!
Lisäksi saan usein äkkipäätä jotain viboja tarkistaa jonkun tietyn ihmisen (esim kymmeniä vuosia sitten tuntemani) netissä ja useimmiten hän löytyykin sitten kuolinilmoitusten joukosta. Miksi tällaista voisi nimittää? Ikävää. En saa noista muuta kuin pahan mielen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikosseniin notta viiren vuorokauren sääennusteen osuvuus on luokkaa 60 prossaa?
Oli miten oli, bulgarialaisen Baba Vangan (k. 1996) osuvuus on ollut n. 80 prosenttia vuosienkin päähän. Ennusti mm. sen että Purkkalan 44. pressa (Obama) on afrotaustainen! Kekkonen ja monet muut sen ajan julkimot käyttivät selvännäkijä Aino Kassisen palveluksia! LOL!
Kassinen ei tiennyt yhtään mitään. Jos joku tietää, minkä asian hän olisi ennustanut osuen oikeaan, niin kertokaa.
Oli vaan erikoisen näköinen.
Kyllä.
aina välillä näkee muutaman sekunnin jotain ja myöhemmin sit kokee sen. esim: nojaan keittiössä tisakipöydän reunaan ja näen maitopurkin vastakkaisella pöydällä.
se yleensä ei ole ton ihmeellisempiä. yleensä arjen tapahtumista pätkiä.
joskus menee pitkä aika ja joskus se "enne" tapahtuu kovinki nopeesti.
harmillista on se että ei aina osaa sanoa milloin se on "enne" ja milloin vain painajainen... esim näin noin vuosi sitten et jourun kolariin ja ei viä oo tapahtunut. toivottavasti ei tapahrukkaan.
En ilman tuota ns - liitettä. Sen kanssa olen kyllä kokenut vaikka mitä ns. paranormaalia.