Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

erokriisi?

Vierailija
14.12.2006 |

onko normaalia,että vaimoni ei anna mun tavata lapsiani :12ja14 pojat ex liitosta.( nykyisestä liitosta 1,5v tyttö )sanoo aina ,että saan tavata kunhan ex vaimoni kanssa en oo yhteydessä. on tosi vaikeeta hoitaa tapaamiset kun pojilla ei oo kännykkää ja ex vaimo ei anna poikien olla muhun yhteydessä txt tai netin kautta oon tavannut poikia n.1/2 vuoden välein ! ennen nykyistä vaimoa 2vk:n välein

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole mies ja kunnioita myös ex-vaimoasi, poikiesi äitiä. Ennen pitkää vihaat nykyistä vaimoasi jos annat hänen pompottaa itseäsi tuollaisella idioottimaisuudella. Sovit ex- vaimon kanssa säännölliset tapaamiset, jos ei sovi nykyiselle, keksikööt paremmat järjestelyt.

Olet enemmän vastuussa kaikista lapsistasi kuin vaimosi typeristä oikuista.

Ex- vaimokin anstaitsee todella ihmisarvon. jos vaimosi ei siihen kykene, ole itse fiksumpi. Tuskin se sua lynkkaa.

Vierailija
2/4 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

exät ja nykyiset kykenevät kokoontumaan samoihin juhliinkin, koska ovat aikuisia ja kykenevät ajattelemaan lasten etua. jotkut aikuiset vaan taitavat jäädä itsekkäiksi ja pitävät omia kunniantuntojaan lasten elämää tärkeämpinä.

ei ole normaalia vaimosi käytös

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännykät ja ota niihin saldoraja vaikka 15 euroa tai jotain sellasta.

Maksa laskut itse ja saat poikiisi yhteyden.

Sun nykyisellä on mustasukkaisuus ongelma... Lapset etusijalle ei aikuiset

Vierailija
4/4 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusio perheessä, jossa mieheni lapset käyvät joka toinen viikonloppu. Minusta olisi törkeetä estää isän ja lapsien tapaamiset. Minulla alkaa loma joulun tienoilla, miehelläni töitä. Olen pyytänyt että hänenkin lapsensa tulisivat silloin tänne lomaa viettämään ja niin tulevatkin.. Aikuisten ihmisten tulee suhtautua näihin asioihin aikuisten ihmisten tavoin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi