Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa kun syksy tuntuu tulevan tänä vuonna aikaisin :(

Vierailija
18.07.2023 |

Asun Savossa ja tuntuu että kohta on jo täysi syksy täällä, kesäkukkia enää vain vähän luonnossa, puiden lehdet jo osin kellastuvat ja tippuvat, satanut paljon heinäkuussa...

Ihan kuin oltaisiin jo elokuussa ja kesä tuntuu olevan melkein takana :(
Muilla samoja fiiliksiä? Tuntuu etten ole ehtinyt nauttia tästä kesästä kunnolla koska huonot ilmat

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kesä vain lyhenee koko ajan ja syksy ja talvi pitenee.

Vierailija
2/87 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, koko heinäkuu mennyt ilmojen puolesta pilalle, kesäkuu hujahti niin nopeasti ohi...Ja luonto alkaa jo tehdä kuolemaa, ei kiva

t. kesän lapsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyhän on ihana

Vierailija
4/87 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on juuri parhaat kesäsäät. +20 joka päivä ja satelee aina välillä.

Vierailija
5/87 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei masenna mikään vuodenaika. 🤗

Vierailija
6/87 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin asun Savossa ja oikein mukava kesä on, itse kun en tykkää helteistä. Ehkä viikon satoi jokin aika sitten, yhtäkään keltaista lehteä en ole vielä puissa nähnyt ja kukkia on vaikka kuinka paljon.

Vierailija
7/87 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten vuodenajat voi masentaa. Onko se mielen köyhyyttä jos masentuu luonnon normaaleista tapahtumista.

Vierailija
8/87 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Nyt on vasta 18.7. Kesä parhaimmillaan. Kukat kukkivat puutarhassa, linnut laulavat ja sää mitä mainioin. Ruusut kukkivat upeasti. Ainakin täällä Vantaalla. Elokuu etelässä on mitä mainioin kesäkuukausi. Syyskuukin tuntuu vielä kesältä, kuulaat aamut ja lämpimät päivät.

Vierailija
9/87 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keli on hyvä, jos siis ulkona viettää aikaansa. Täällä ei ole juurikaan satanut, mutta on ollut sellaista mukavaa +20 säätä. Nautin tästä enemmän kuin jostain +38 paahteesta.

Vierailija
10/87 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miten vuodenajat voi masentaa. Onko se mielen köyhyyttä jos masentuu luonnon normaaleista tapahtumista.

Googleta kaamosmasennus. Itse kärsin kyseisestä vaivasta ja se alkaa jo elokuussa/syyskuussa. Kaikki eivät vain pidä syksystä/talvesta

Vierailija
11/87 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onnea! Piti sitten tulla pätemään tähän ketjuun...Jos et ole koskaan sairastanut esim kaamosmasennusta niin kannattaa olla helvetin kiitollinen

Vierailija
12/87 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googleta kaamosmasennus. Itse kärsin kyseisestä vaivasta ja se alkaa jo elokuussa/syyskuussa. Kaikki eivät vain pidä syksystä/talvesta

Kyllä kevät ja kesäkin voi masentaa yhtälailla.

Vierailija
13/87 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onnea! Piti sitten tulla pätemään tähän ketjuun...Jos et ole koskaan sairastanut esim kaamosmasennusta niin kannattaa olla helvetin kiitollinen

Et sitten voi toisen puolesta olla hyvilläsi. Kaikkiko nyt pitää kärsiä kun sinä kärsit?

Vierailija
14/87 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jossain päin maapalloa paistaa aurinko.

Vierailija
15/87 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Nyt on vasta 18.7. Kesä parhaimmillaan. Kukat kukkivat puutarhassa, linnut laulavat ja sää mitä mainioin. Ruusut kukkivat upeasti. Ainakin täällä Vantaalla. Elokuu etelässä on mitä mainioin kesäkuukausi. Syyskuukin tuntuu vielä kesältä, kuulaat aamut ja lämpimät päivät.

Kuukausi sitten oli kesä parhaimmillaan, kun oli aurinkoista, suht lämmintä ja luonto kukkeimmillaan, runsaasti kevät/kesäkukkia. Nyt monet kesäkukat ovat jo kuihtuneet teiden varsilla ja mökkipihalla, alaa valtaavat jo syyskasvit sekä heinät ja lehdet alkavat jo pikkuhiljaa kellastua

t. nainen Mikkelistä

Vierailija
16/87 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhrasin tämänkin kesän kokonaan töille. Kuinkahan monta kesää on jäljellä.

Vierailija
17/87 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten voi toisen puolesta olla hyvilläsi. Kaikkiko nyt pitää kärsiä kun sinä kärsit?

Et sitten voi olla aukomatta päätäsi! Miksi pitää tulla leuhkimaan että "minuapa ei masenna vuodenajat" kun ap aloitti ketjun, jossa haluaa vertaistukea ja purkaa harmitustaan siitä että kokee kesän jo olevan melkein ohi? Aina teidänkaltaiset tulevat veetuilemaan ja pilaamaan nämä ketjut ja hokemaan kuinka rakastavat syksyä ja pimeyttä ja sadetta

Ei, kaamosmasennuksesta kärsivänä EN valitettavasti osaa olla onnellinen niiden puolesta joilla ei tätä vaivaa ole 

Vierailija
18/87 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten voi olla aukomatta päätäsi! Miksi pitää tulla leuhkimaan että "minuapa ei masenna vuodenajat" kun ap aloitti ketjun, jossa haluaa vertaistukea ja purkaa harmitustaan siitä että kokee kesän jo olevan melkein ohi? Aina teidänkaltaiset tulevat veetuilemaan ja pilaamaan nämä ketjut ja hokemaan kuinka rakastavat syksyä ja pimeyttä ja sadetta

Ei, kaamosmasennuksesta kärsivänä EN valitettavasti osaa olla onnellinen niiden puolesta joilla ei tätä vaivaa ole 

Ja miksi sinun taas pitää huutaa heille, joilla tuota ongelmaasi ei ole ?

Vierailija
19/87 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos hommaisit vaikka lääkkeitä sun hermoillesi. Ei kuulosta hyvältä toi sun ulosantisi.

Vierailija
20/87 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tulla hymy siellä perssilmässä asti aukomaan päätään niille jotka kärsivät tietyistä vuodenajoista? Miksi minun pitäisi olla iloinen sinun tai kenenkään puolesta? Masennu itse ja tule sen jälkeen kertomaan kuinka rakastat syksyä ja pimeyttä. Satutko muuten äänestämään Kokoomusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan