Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eurooppa kärventyy helteisiin, Kanadassa roihuaa metsät, Koreassa vainoaa tulvat... ja silti jotkut kieltävät ilmaston muutoksen

Vierailija
18.07.2023 |

Miten hölmö sitä voi ihminen olla?

Kommentit (112)

1/112 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on mutta kyllä se kohta valkenee näillekin kun omalla kohdalle sattuu eikä henki lähde. Ns. Siperia opettaa lopulta...

Vierailija
2/112 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan kiellä imastonmuutosta.

Se kielletään että olisi ihmisen toimien aiheuttama.

Kysymys sykleistä ,joita on aina ollut.

Jääkarhuja on 50 000 ja niitä ammutaan ja vähennetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maastopalot sytyttää ihan ihminen itse. Tulvat aiheutuvat myös ihan ihmisten typeristä toimista. Helteet kesällä ovat normaaleja.

Eli ihmiset aiheuttavat ilmaston muutosta? No ei! Ei! Eihän nyt ihmiset maastopaloja sytytä, eivätkä tulvia aiheuta. Lällälällää!! En kuuntele! Saati jotkut muut metsien hävittämiset. Ei ihminen voi mitään. Lähen just polttaan pari tankillista gasoo, lyijyllistä, mun oikeus, mun vapaus.

Vierailija
4/112 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otamme esim. Ausralian metsäpalot.

Palot levisivät kun politiikkaa oli muutettu ,estämällä ennen aina tehty kulotus.

Ei ole niin yksinkertaista ja selvää ns. uutiset.

Vierailija
5/112 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maastopalot sytyttää ihan ihminen itse. Tulvat aiheutuvat myös ihan ihmisten typeristä toimista. Helteet kesällä ovat normaaleja.

Eli ihmiset aiheuttavat ilmaston muutosta? No ei! Ei! Eihän nyt ihmiset maastopaloja sytytä, eivätkä tulvia aiheuta. Lällälällää!! En kuuntele! Saati jotkut muut metsien hävittämiset. Ei ihminen voi mitään. Lähen just polttaan pari tankillista gasoo, lyijyllistä, mun oikeus, mun vapaus.

Kyllä aiheuttavat. Maapalloa ei pelasta muu kuin ihmisten vähentäminen.

Vierailija
6/112 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

YK ilmastoorganisaation johtaja: Eihän ne toimet mitään auta, mutta nyt on taottava ideologiaa kun rauta on kuuma.

Vierailija
7/112 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin typerää väittää ettei ilmasto muuttuisi. 

Mutta on vielä typerämpää väittää että muutoksen aiheuttaa ihminen! Kuten nyt on tapana tehdä.

Eli siis ihminen aiheutti jääkauden?

Ihminen siis sulatti jääkauden?

Mitäs jos miettisitte vähän ittekin ettekä kokoajan hokisi samaa..

Vierailija
8/112 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on vaihe menossa. Toisaalta voidaan samantien alkaa hommiin, vaan aletaanko? Me halutaan saada edelleen kaikki mahdollisimman halvalla ja itsellemme mahdollisimman hyvä palkka töistä? Talouskasvu, kiinailmiö. Niistä käytännössä tulisi päästä eroon, että voidaan ryhtyä toimiin. Mutta etkös sinä ole ansainnut sen nykyisen elintason, mikä sinulla on? Se on nimittäin saastuttavaa. Asiat pitäisi kääntää toisinpäin, vähemmän talouskasvua ja sitten kulutetaan lähellä tuotettua. Puristetaan Kiina ja muut isot tahdasmaat pois markkinoilta

Jos hallitusohjelma menee tollaisena läpi niin ei ole varaa kuluttaa mitään, ainoastaan siivota kotia ja tehdä halpaa ruokaa, katsoa telkkaria.

Vierailija
9/112 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen sytyttää nuo palot.

Edes kuiva metsä ei syty itsestään 45 asteessa.

Vierailija
10/112 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää joku uus juttu et Euroopassa on helteitä ja Kanadassa maastopaloja? Oonks mä missannu jotai? Nytkö ne on ilmaantunu?

:DDDDDD

Vierailija
11/112 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku muu keskustelupalsta missä tästä asiasta puhutaan vakavammin? Minua on alkanut kiinnostamaan mitä tällä pallolla todella tapahtuu?

Kuulemma valaatkin ovat alkaneet hyökkäämään laivoihin etenevissä määrin.

Vierailija
12/112 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsos tiede on huuhaata ja Tokentubenissa on totuus. T: Persu-Pertti

Vierailija
13/112 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tää joku uus juttu et Euroopassa on helteitä ja Kanadassa maastopaloja? Oonks mä missannu jotai? Nytkö ne on ilmaantunu?

:DDDDDD

Samaku katujengeissä, lampaat: "ne vain ilmestyivät nyt" :DDDDDDD Iltalehti sanoi

Vierailija
14/112 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No katsos tiede on huuhaata ja Tokentubenissa on totuus. T: Persu-Pertti

Tiede ei ole todistanut ihmisen aiheuttamaa ilmastonmuutosta.

Vierailija
15/112 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on heinäkuu ja ulkona ei helteitä näy. Viileää ja sateista keliä luvattu. Eipä se "ilmastonmuutos" ainakaan Suomessa näy :D

Vierailija
16/112 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiellä ilmastoa enkä muutosta.

Mutta ilmastonmuutoksen kiellän. Tai, että se olisi jotain uutta. Ilmasto on muuttunut aina ja tulee aina muuttumaan.

Vierailija
17/112 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kiellä ilmastoa enkä muutosta.

Mutta ilmastonmuutoksen kiellän. Tai, että se olisi jotain uutta. Ilmasto on muuttunut aina ja tulee aina muuttumaan.

Ei vaan koskaan näin nopeasti.

Vierailija
18/112 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa kylmä heinäkuu .Kymmenen astetta vähempi kuin 10 vuotta sitten että täällä ei todellakaan ole helteet. 

Vierailija
19/112 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me persut emme tieteeseen usko maakin on pannukakku näin väittää littanan maan Laura.

Vierailija
20/112 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on heinäkuu ja ulkona ei helteitä näy. Viileää ja sateista keliä luvattu. Eipä se "ilmastonmuutos" ainakaan Suomessa näy :D

Ilmastonmuutos ei tarkoita ainoastaan sitä, että Suomessa on helleputki.