Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Penis pora kokemuksia

M41
18.07.2023 |

Vähän kiinnostaisi kokeilla tuollaista, tarjolla monenlaista, pienellä varmaankin kannattaa aloittaa!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poraatko kulliisi reiän ? Eikös Makita aja saman asian ?

Vierailija
2/11 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kokeillut monenlaisilla sileillä esineillä, mutta varsinaisista penisporista, -plugeista ja sondeista ei ole kokemusta. Ekat kerrat oli tosi kiihottavaa, mutta sittemmin ei niinkään. Pienellä kannattaa aloittaa ja harjoituksella virtsaputkea saa laajennettua paljonkin, niin että sormi tai pieni dildo mene sisään. Mutta siinä täytyy olla todella tarkka hygenian ja liukkarin kanssa ja joustamattomia sondeja käytettäessä on riski että kudokset repeää, joten extravaroivainenkin saa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Van Burenit on parhaita. Peniksessä on myös "sulkijalihas" alempana, joten pitää odottaa rauhassa lihasten rentoutumista ja antaa burenin painua pohjaan asti omalla painollaan.

Kaikki pitää desifioida ennen käyttöä ja paljon sopivaa liukkaria. Joku 28 cm sinne uppoaa helposti. Jokaisen anatomia on erilainen, toiselle käy jyrkkä mutka ja toiselle loiva.

Olen itse kokeillut 8-9 mm paksuisia, laajentaminen ei ole suunnitelmissa.

Tämä on ainoa tapa saada suora kontakti eturauhaseen.

Vierailija
4/11 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut muutamia kertoja, pidin kyllä. 5mm jäykkä teräsrodi hieman taivutettuna menee istualtaan helposti 14-15cm, makuulta enemmänkin. Liukkarina olen käyttänyt oliiviöljyä.

Eikö eturauhanen ole aika lähellä.

Vierailija
5/11 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

varovaisesti, usein omalla painollaan sisään mennessä tuntuu olevan muutamia "portteja, joista joutuu hieman etsimään reittiä, ihanalta tuntuu, ilman mitään kipua...

Vierailija
6/11 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 mm nystyräinen menee helposti, 10 mm sileä pienen suostuttelun jälkeen. Ostin semmoisen sarjan missä paljon eri kokoisia mut alkuinnostuksen jälkeen vähälle käytölle jäänyt vaikka ihan hyvää tekikin. Monta liian pientä heitin roskiin kun ei pysynyt paikallaan eikä tuntunut missään. Plugi missä oli rengas oli ihan ok vaikka senkin heitin pois. Osta joko monta eri kokoista tai sit semmonen sarja missä on n. 3-15 mm erilaisia, niistä löytyy varmasti sopiva jos aihe kiinnostaa ja kumminkin haluaa pikkuhiljaa isompaa, pieni kun ei herätä mitään tuntemuksia. Ja puhtaus ja liukkari!!

Vierailija
7/11 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostavaa olisi kokeilla

Vierailija
8/11 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti nuo ärsyttää eturauhasta jos ylettyvät sinne asti . Toki eturauhasen kohdalla tuntuma on mahtava mutta ei oikeasti kannata tehdä asiasta tapaa . Nimittäin Psa arvot alkavat kohota ja jos ikää on siellä keski-iän puolella niin sitten onkin terveydenhuollossa aihetta huolestua vaikka olet itse asian aiheuttanut .

Vierailija
9/11 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia kokemuksia?

Vierailija
10/11 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuttua puuhaa. Aloittaessani sisään meni 7mm ja nyt parin vuoden jälkeen jo 11mm. Laadukas liukuvoide ja puhtaus ennenkaikkea.

Vierailija
11/11 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jännältä. Onko jollakin lisää kokemuksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi