Onpas Martina Aitolehti hoikassa kunnossa
Vähän liiankin hoikassa. Alkaa lähennellä jo anorektiaa. 😳
https://www.seiska.fi/kotimaa/tassa-on-martina-aitolehden-uusi-rakas-en…
Kommentit (356)
Olin itse tuossa kunnossa 40-vuotiaana. Ihan normaalilta näyttää. Ihmiset ovat nykyään niin lihavia, että eivät tiedä mikä on normaalia. Tuollaiseen kuntoon pääsee kun harrastaa paljon liikuntaa ja katsoo mitä suuhun laittaa. Tosin itse kun olin tuossa kunnossa, söin ihan mitä vaan, koska liikuin paljon.
Minusta on kaunista katsella tuollaista kehoa, lihavista en pidä ovat rumia.
Martinakaan ei näytä päivääkään yli viiskymppiseltä
Vierailija kirjoitti:
Minnasta on kyllä moneksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minnasta on kyllä moneksi :D
jos hankkis vaikka uudet silarit
Täysin käsittämätön väite. Martinahan on malliesimerkki "paksut luut" ihmisestä. Leukaperiä myöten. Ei ikinä näytä hoikalta. Katsokaa tuota käsivarttakin, onko se anorektikon? Anorektikon mahdoton treenata triatlonia.
Ja semmoinen ihmeellinen lättänäpylly
Helena ja martina, molemmilla tiukkaan kiristetyt hiukset, onko otsaa liikaa?
Vai onko silmät ihan keskellä päätä??
Vierailija kirjoitti:
Helenalla on kuvissa silmät lähempänä leukaa kuin otsaa
Martinalla samoin
Hyväkuntonen varmasti mutta ei kaunis, pää on oudon muotonen, naamassa ei mitään omaa, huulet hampaat kaikki kaupasta. No mutta lykkyä pyttyyn, eläkeikäänkin on vielä jok 30 vee, saa siinä olla avoinna moneen suuntaan, niin henkisesti kuin fyysisesti.
Pakko pysytellä hoikkana. Martinalla ei ole mitään erityisempää koulutusta, osaamista tai työssä luotua uraa. Ulkonäöllä on pysytellyt lehtien palstoilla tähän saakka. Nelikymppisellä naisella rupsahtaminen on vääjäämättömästi ihan nurkan takana ja jos antaa itsensä lihoakin, ei kohta enää keltaista lehdistöä kiinnosta. Tai no, ehkä jotain Henna Kalinainen -tyylisiä hieman sääliviä juttuja saattaa tulla, mutta niistä ei taida edes saada rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Pakko pysytellä hoikkana. Martinalla ei ole mitään erityisempää koulutusta, osaamista tai työssä luotua uraa. Ulkonäöllä on pysytellyt lehtien palstoilla tähän saakka. Nelikymppisellä naisella rupsahtaminen on vääjäämättömästi ihan nurkan takana ja jos antaa itsensä lihoakin, ei kohta enää keltaista lehdistöä kiinnosta. Tai no, ehkä jotain Henna Kalinainen -tyylisiä hieman sääliviä juttuja saattaa tulla, mutta niistä ei taida edes saada rahaa.
Ja noin vanhana rahavirratkin ovat väärään suuntaan
Martinalla on olevinaan kovat tulot vaan mitä jääkään viivan alle??
Mullakin tollanen kroppa. Harrastan paljon liikunta. Ja myös syön paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin tollanen kroppa. Harrastan paljon liikunta. Ja myös syön paljon.
Onko polvet ehjät?
Martina ei todellakaan näytä anorektikolta. Hyvässä fyysisessä kunnossa joo, mutta näyttää lähinnä siltä, että on vetänyt hormoneja. Olemus on sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Martina ei todellakaan näytä anorektikolta. Hyvässä fyysisessä kunnossa joo, mutta näyttää lähinnä siltä, että on vetänyt hormoneja. Olemus on sellainen.
On se jotain vetänyt kun hermot noin brakaa koko ajan
Ei ole liian laiha, onhan sillä käsivarsissa lihaksia ja kokoa, itse olin nuorempana 166cm ja 47 kg, paljon tuota laihempi kädet ohuemmat, ei ollut anoreksia tuolloinkaan, mutta myöhemmin 52 kg voin paremmin kylläkin
Vierailija kirjoitti:
Ei ole liian laiha, onhan sillä käsivarsissa lihaksia ja kokoa, itse olin nuorempana 166cm ja 47 kg, paljon tuota laihempi kädet ohuemmat, ei ollut anoreksia tuolloinkaan, mutta myöhemmin 52 kg voin paremmin kylläkin
Jotenkin kun Martinaa katsoo niin tuntuu että mieshormonit ovat voitolla
Vetääkö toi muija jotain T-Maxia tms
Polvet ruvella ja sormet ketjurasvassa