Onpas Martina Aitolehti hoikassa kunnossa
Vähän liiankin hoikassa. Alkaa lähennellä jo anorektiaa. 😳
https://www.seiska.fi/kotimaa/tassa-on-martina-aitolehden-uusi-rakas-en…
Kommentit (356)
Vierailija kirjoitti:
Olin itse tuossa kunnossa 40-vuotiaana. Ihan normaalilta näyttää. Ihmiset ovat nykyään niin lihavia, että eivät tiedä mikä on normaalia. Tuollaiseen kuntoon pääsee kun harrastaa paljon liikuntaa ja katsoo mitä suuhun laittaa. Tosin itse kun olin tuossa kunnossa, söin ihan mitä vaan, koska liikuin paljon.
Minusta on kaunista katsella tuollaista kehoa, lihavista en pidä ovat rumia.
Makunsa kullakin, mutta onhan noi ..illu ja perse tatuloinnit kauheeta kateltavaa.
Onneksi nykyjään kyllä peittelee noita, hövettääköhän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin itse tuossa kunnossa 40-vuotiaana. Ihan normaalilta näyttää. Ihmiset ovat nykyään niin lihavia, että eivät tiedä mikä on normaalia. Tuollaiseen kuntoon pääsee kun harrastaa paljon liikuntaa ja katsoo mitä suuhun laittaa. Tosin itse kun olin tuossa kunnossa, söin ihan mitä vaan, koska liikuin paljon.
Makunsa kullakin, mutta onhan noi ..illu ja perse tatuloinnit kauheeta kateltavaa.
Onneksi nykyjään kyllä peittelee noita, hövettääköhän?
Lapsetkin häpeävät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nykyjään kyllä peittelee noita, hövettääköhän?Lapsetkin häpeävät
Ja osaavat selata somea
Kyseisen bimbon aivot on hoikassa kunnossa... Kuunnelkaapa, kun avaa suunsa.
Eikä oo suomen kielikään hallussa. Siis kielioppi ja lauserakenteet. Noloa luettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko, kun hänellä oli drauma (trauma) 😂😂😂
No mitä voi odottaa Riksulaiselta kampaajalta?
Vierailija kirjoitti:
Aussi on vetäissyt M:ää kenguruasennossa
Onko siitä tullut mahapussukka/vyölaukku?
Kuuluu hirnahdus ja maan kuopaisu kun hän lähtee liikkeelle