Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tunnu mukavalta! Ulosotto vei mun veropalautuksen

Vierailija
18.07.2023 |

Sama se! Viekää vaikka mun rikkinäiset kalsarit päältä, jos on pakko viedä 92 euroa. Olisin tarttenut sitä rahaa kipeästi!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuota tullut jo 12 vuotta yhtäjaksoisesti maksettua. Yhtään vapaa kuukautta ei ole ollut ja vain 2 kk, jolloin summaa on hieman pienennetty pitkän sairasloman vuoksi. Vielä olisi 2,5 vuotta tätä piinaa jäljellä.

Ulosoton syynä oli oman firman kaatuminen ja omavelkaiset takaukset firman lainoille. Asunnon pakkohuutokaupan (myytiin puoleen hintaan käyvästä arvosta) velkaa jäi vielä reilusti yli 200.000 euroa. Onneksi pääsin vieraalle töihin ja kohtuu hyvällä palkalla. Nyt on siis 12 vuotta maksettu velkaa aina puolet nettotuloista.

Ainoa asia mikä todella kyrsii on se, että kun velkojia oli yli 20 ja laskuja vielä paljon enemmän, niin kaikista menee nämä ulosoton erilliset kulut ja muut vastaavat. Olen laskenut, että joudun maksamaan alkuperäiset velat lähes 3 kertaisena. Toki ymmärrän, että korkoa pitääkin maksaa, mutta joku roti noissa lisäkuluissa saisi olla.

Arvostan, moni olisi noilla summilla lyönyt jo hanskat naulaan.

Vierailija
42/42 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ylimääräinen tulo ulosmitataan. Myös, jos tilillä on varoja yli 3.000 euroa, niin yli menevä menee ulosottoon. Vouti tarkastaa säännöllisesti tilien saldot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän