Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tunnu mukavalta! Ulosotto vei mun veropalautuksen

Vierailija
18.07.2023 |

Sama se! Viekää vaikka mun rikkinäiset kalsarit päältä, jos on pakko viedä 92 euroa. Olisin tarttenut sitä rahaa kipeästi!

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kannattanut hoitaa asiat aikaisemmin niin ei veisi nyt.

Vierailija
2/42 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sinähän olet käyttänyt sen rahan jo joskus etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä nyt on sellaisia wt aloituksia ettei mitään rajaa 🤣

Vierailija
4/42 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se sun rahaa ollut, vaan sehän kuului selkeästi jollekin muulle.

Vierailija
5/42 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vienyt, sä olit jo käyttänyt sen rahan. Ymmärrätkö, että samaa rahaa ei voi käyttää kahdesti.

Vierailija
6/42 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😅

Vierailija
7/42 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo eka, etkä vika. Mun siskolle käynyt sama. Kannattaa pitää veroprosentti liian pienenä kuin liian suurena.

Vierailija
8/42 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et oo eka, etkä vika. Mun siskolle käynyt sama. Kannattaa pitää veroprosentti liian pienenä kuin liian suurena.

No luuletko, että tuollaisella on varaa maksaa niitä mätkyjä. Kaikki menee heti, kun on tilillä tai hyppysissä.

Vierailija
9/42 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäm koulun oppimäärä edistyneille.

Vierailija
10/42 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallesmannit toimii provisio palkalla,joten kyllä ne nyysii kaikki.Oma kokemus 10.000mk joulun alla odotin edes vähäsen saavani,ei auttanu olla nälissään.Mittaavat vielä ulos tavalla jotta saavat kuluja

mahdollisimman paljon.Koettu on.

Vierailija
11/42 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole voinut mitenkään tulla sinulle yllätyksenä, joten miksi ihmeessä olet yleensä laskenut noiden rahojen varaan ja ajatellut että saat pitää ne?

Tuskin sinulle on uusi tieto että olet jättänyt velkojasi maksamatta ja olet ulosotossa.

Jos et oikeasti ole ymmärtänyt että veronpalautukset ulosmitataan automaattisesti, niin oli jo korkea aika oppia. 

Vierailija
12/42 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan 800 euroa. Voi että minä nautin niistä rahoista. Menen terassille juhlimaan ja ostan olutta kotiin paljon. Ruokaa myös kaapit täyteen ja ostan myös kalsareita ja 200 euroa menee pleikka 5 konsoliin säästöön.

Vierailija
13/42 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta vi tussa vie, jos ulosotto ei veronpalautuksia veisi niin eihän missään olisi mitään järkee.. !! samoin jos on esim elarit rästissä, ja tulee veronpalautus, niin etpä niitä rahoja omalla tililläsi näe, eikä kuulukkaan

Vierailija
14/42 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Saan 800 euroa. Voi että minä nautin niistä rahoista. Menen terassille juhlimaan ja ostan olutta kotiin paljon. Ruokaa myös kaapit täyteen ja ostan myös kalsareita ja 200 euroa menee pleikka 5 konsoliin säästöön.

Kaljaa ryystäessä on surullista miettiä, miksi tytöt juttelivat koulussa vain niille pahoille pojille :(

Niih...

Vierailija
15/42 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulosotossa oleva voisi pitää veronpalautuksensa niin silloinhan ei kannattaisi antaa työnantajalle ollenkaan verokorttia. Silloin tuloista menisi 60% veroa ja saisi muhkeat veronpalautukset. Kuukausitulot olisivat pienet (paitsi sinä kuuna kun veronpalautus tulee) ja voisi hakea toimeentulotukea niinä muina kuukausina.

Menisikö oikeasti oikein?

Velka on veli otettaessa, veljenpoika maksettaessa.

Vierailija
16/42 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, suomalaiset oikeen nauttii miten joku kärsii. Mikä on kasvatuksessa mennyt vikaan kun ei empatiaa löydy kenellekään? En pysty ymmärtämään millään miten voi olla mahdollista että ulosotto pystyy ottamaan suoraan tililtä tai ulosmittaamaan veronpalautukset.

Vierailija
17/42 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ostanut sillä rahalla jo velaksi jotain ja jättänyt laskut maksamatta. Miten se raha voisi kuulua sinulle? Se kuuluu hänelle jolle olet jo velkaa!

Vierailija
18/42 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut täällä näyttää vain kettuilevan. Minä toivon, että saat asiasi järjestykseen. Kaikkea hyvää rakas lähimmäiseni. Et ole ainut joka joutuu ulosottoon, eikä vika aina todellakaan ole edes itsessä. Mutta vaikka jos onkin, toivon silti sinulle kaikkea hyvää.

Minä en lyö lyötyä.

Vierailija
19/42 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Kyllä se vähän harmittaa.

Vierailija
20/42 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta, suomalaiset oikeen nauttii miten joku kärsii. Mikä on kasvatuksessa mennyt vikaan kun ei empatiaa löydy kenellekään? En pysty ymmärtämään millään miten voi olla mahdollista että ulosotto pystyy ottamaan suoraan tililtä tai ulosmittaamaan veronpalautukset.

Ne rahat kuuluu sille, jolta on ostettu velaksi. Älä osta velaksi, jos et voi maksaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi