Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex-kumppani yrittää edelleen kontrolloida ja puuttua elämääni

Vierailija
18.07.2023 |

Erosimme keväällä vajaan kuuden vuoden seurustelun jälkeen. Pääsyynä oli miehen halu kontrolloida ja myös mustasukkaisuus. Tosi kumpaakaan noista piirteistä hän ei itsessään myöntänyt tai nähnyt niin toimivansa. Elämäni kuitenkin kaventui pikku hiljaa noiden vuosien aikana niin, että lopulta mikä tahansa kaverien kanssa näkeminen tai harvakseltaan (max pari kertaa vuodessa) oleva illanvietto saivat mittasuhteiltaan äärimmilleen meneviä mykkäkouluja ja mielenosoitusta sekä huonoa käytöstä miehen puolelta aikaiseksi. Lopulta erotessa olin jo niin väsynyt miehen käytökseen ja ero oli itselleni ainoa vaihtoehto, olin asia jo käynyt mielessäni loppuun asti läpi. Viimeinen niitti tuli tuolloin, jolloin vain tein sen lopullisen liikun eli erosin.

Nyt mies oli jotakin kautta saanut tietoonsa, että olen Tinderissä ja painostaminen sekä solvaaminen whatsapin kautta on alkanut. Asiahan ei miehelle millään tavalla kuulu, se on selvää. Hänen katkeruuteen taipuvaisuus ja mustasukkaisuus tässä vaan tulevat vahvistetusti esille. Jotakin omaisuuttani on edelleen miehen luona ja nyt hän tämän "tiedon saatuaan" yrittää kiristää tavaroiden palautuksen hankaloittamisella ja määrittelemällä, milloin ja miten omaisuuteni takaisin saan. Sinänsä en ole yllättynyt, näinhän tämän tyyppinen ihminen toimii. En haluaisi enkä jaksaisi olla miehen kanssa enää missään tekemisissä ja suuri virhe tietenkin oli, että omaisuuttani hänen luokseen enää jätin.
Miten toimisitte tilanteessa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano vielä että mies on työmatkalla, mulla on samanlainen tapaus. En asu miehen kanssa yhdessä mutta painostaa whatsapissa.

Nainen 29.

Ties vaikka olisi sama mies. 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla