Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pian eron jälkeen aloitit treffeillä käymisen?

Vierailija
18.07.2023 |

Kysymys otsikossa. Kuinka kauan olitte seurustelleet ennen eroa ja olitko jättäjä vai jätetty osapuoli? Kuinka nopeasti aloit käymään uudestaan treffeillä, tai kirjauduit Tinderiin tms. sovellukseen?

Olitko mahdollisesti jo käynyt eron ns. mielessäsi läpi, kun se tuli ja olit valmis uuteen aika pian?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi vuotta seurustelua joista kolme asuttiin yhdessä. Minut jätettiin. Nyt olen ollut kolme vuotta sinkkuna eikä kukaan ole pyytänyt treffeille joten en ole aloittanut treffailusta eron jälkeen. Noin vuoden päästä erosta koin että olen päässyt miehestä yli ja siitä asti olen ollut valmis myös uuteen suhteeseen. Treffikutsua odotellessa

N41

Vierailija
22/23 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lasketaan deittailuksi? Ajan kuluksi tapailin jotain ensimmäisinä kuukausina, ei se mitään deittailua ollut koska en suhdettakaan halunnut kun tajusin, että miksi ihmeessä pitäisi samaa virhettä alkaa toistamaan. Ihminen on aika tyhmä jos toistaa samaa ja odottaa aina eri lopputulosta. Sitten kyllästyin ajankin kuluttamiseen ja nyt ei ole mitään ollut mitään lähes kuuteen vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi