Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kieltäytyä seksistä loukkaamatta?

Vierailija
18.07.2023 |

Olen seurustellut nyt muutaman kuukauden tosi kauniin ja mukavan naisen kanssa, joka on minua melkoisesti nuorempi ja aluksi hänen seksidraivi tuntui mahtavalta, mutta nyt en vaan enää jaksa seksiä joka päivä. Hän tekee aina aloitteen ja minun on pakko lähteä mukaan, koska pelkään, että loukkaan häntä, mikäli kieltäydyn. En kuitenkaan jaksaisi enää joka päivä ja hommasta on tullut jo hieman puisevaa suorittamista ja itselle omasta laukeamisestakin joka päivä on muodostumassa hikinen painajainen kohta. Pelkään, että jos sanon, että "ei tänään", niin hän joko loukkaantuu tai toteaa minun olevan liian vanha hänelle (mitä ehkä olenkin). Onko kenelläkään muulla ollut tätä tilannetta ja mitenkä olette hoitaneet?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän luulee sinun haluavan joka pvä. Kandee jutella ja/tai ostaa hyvä vibra/dildo

Vierailija
2/20 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänsärkyä on käytetty jo läpi historia hyvänä syynä kieltäytyä seksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin koen tärkeimmäksi asiaksi luottamuksen ja rehellisyyden. Oli asia mikä tahansa, siitä voidaan puhua. Toi sun aloituskin oli niin fiksusti kirjoitettu, että olisi tymyyttä tehdä ongelma tollaisesta asiasta. Liika miellyttäminen ei pidemmän päälle palvele varmaankaan ketään, joten rehellinen puhe auttaa moneen asiaan :)

N31

Vierailija
4/20 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän luulee sinun haluavan joka pvä. Kandee jutella ja/tai ostaa hyvä vibra/dildo

Siis tuohan olisi aivan painajainen; olla tuoreessa suhteessa, ja joutua jotain ihmeen hyvää dildoa/vibraa käyttämään kun ukko ei jaksa panna!

En nyt ainakaan tuota ehdottaisi.

Vierailija
5/20 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran: seksin ei tarvitse olla yhdyntää.

Miehen(kään) ei tarvitse tulla joka kerta.

Vierailija
6/20 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voitte panna joka päivä? Muutamassa kuukaudessa ei muuteta yhteen. Onko teillä tapaaminen joka päivä? Kuulostaa aika aikaavievältä järjestelyltä.

Vierailija
7/20 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala nalkuttamaan. Laskee todistettavasti seksihaluja.

Vierailija
8/20 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kieltäytyä seksistä.

Vielä ei ole ikinä tarvinnut 22 vuoden aikana kieltäytyä. Tuleehan seksiå touhuttu 200-250 kertaa vuoteen.

Vierailija
9/20 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä?? Siis 40 vuotta yhdessä ja yhä haluamme päivittäin.  Jos sulle on tarjolla hyvää , niin haluatko mieluummin olla ilman?

Vierailija
10/20 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisi katsella vanhempaa naista, luonnollisempaa niin

Vierailija
11/20 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen avointa suhdetta ja polyamoriaa. Siten nainen saa mitä tarvitsee ja sinun ei tarvitse olla täällä kitisemässä. Jopa seksuaaliterapeutit liputtavat tämän ilmiön puolesta.

Hei sexpohullu, miksi annat näitä suosituksiasi, kun väitit että haluat ettei kukaan muu joutuisi sinun asemaasi? Oletko vain ihan tavallinen, vittumainen trolli etkä mikään kärsimään joutunut?

Vierailija
12/20 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tuotahan se arki on naiselle, joka haluaa paljon seksiä. Ensin miehet ovat innoissaan kun nainen haluaa paljon seksiä, suhteen alussa kehutaan kun on niin haluava jne. Sitten kun arki koittaa niin mies hyytyy.

Vierailija
13/20 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on naisena juuri tuo ongelma, että miehet ovat aluksi innoissaan siitä, kuinka halukas olen seksiin. Enkä edes tarkoita joka päivä. Mutta useampia kertoja viikossa ja välillä yhdellä kerralla myös pidempään eli vaikkapa tunnin tauon jälkeen uudestaan. Toki pidemmässä parisuhteessa omatkin halut vähän hiipuvat ja sopiva määrä on noin kolme kertaa viikossa.

Mutta lähes kaikki yli 40 v ja ainakin kaikki yli 50 v hyytyvät jo muutaman tapailun jälkeen tahtiini. Eli juuri niin kuin aloittaja.

Nyt sinkkuna olen ratkaissut asian etsimällä vain reilusti nuorempia miehiä ja ero on kuin yöllä ja päivällä. Harmi vaan kun en ole

(vielä) löytänyt nuorempaa miestä parisuhteeseen. N46

Vierailija
14/20 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen avointa suhdetta ja polyamoriaa. Siten nainen saa mitä tarvitsee ja sinun ei tarvitse olla täällä kitisemässä. Jopa seksuaaliterapeutit liputtavat tämän ilmiön puolesta.

Hei sexpohullu, miksi annat näitä suosituksiasi, kun väitit että haluat ettei kukaan muu joutuisi sinun asemaasi? Oletko vain ihan tavallinen, vittumainen trolli etkä mikään kärsimään joutunut?

Olen muuttanut tulokulmaa. Aion jakaa sexpon ja polyjen ilosanomaa ja saada muutkin kärsimään. Jos minä olen pilannut elämäni niiden takia, niin miksei muutkin. On se polyamoria, vapa seksuaalisuus, itsensä toteuttaminen muista välittämättä ja ihmisten hyväksikäyttö vaan niin ihanaa. Sexpo, tai mikään muukaan toimija, kun ei ota minkäänlaista kantaa, eikä kanna vastuutaan, niin lisätään kakkaa koneeseen.

Vierailija
15/20 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen muuttanut tulokulmaa. Aion jakaa sexpon ja polyjen ilosanomaa ja saada muutkin kärsimään. Jos minä olen pilannut elämäni niiden takia, niin miksei muutkin. On se polyamoria, vapa seksuaalisuus, itsensä toteuttaminen muista välittämättä ja ihmisten hyväksikäyttö vaan niin ihanaa. Sexpo, tai mikään muukaan toimija, kun ei ota minkäänlaista kantaa, eikä kanna vastuutaan, niin lisätään kakkaa koneeseen.

Eli olet vain vittumainen trolli saastuttamassa palstaa. No, etpä ole mikään uniikki lumihiutale siinä suhteessa, joten jatketaan sunkin pökellyksiesi liputtamista limboon.

Liputettu, henkilökohtaisuuksiin menevää haukkumista.

Vierailija
16/20 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet vain vittumainen trolli saastuttamassa palstaa. No, etpä ole mikään uniikki lumihiutale siinä suhteessa, joten jatketaan sunkin pökellyksiesi liputtamista limboon.

Liputettu, henkilökohtaisuuksiin menevää haukkumista.

Voi että 😘 Mutta tuleehan tuo asia näinkin selväksi.

Vierailija
17/20 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun ongelma ei ole niinkään se, mitä sinulle on käynyt, vaan se, että roikut siinä menneessä pakkomielteisesti. Moni on sinua neuvonut hakemaan apua, jotta saisit asiat käsiteltyä ja jatkettua eteenpäin, mutta ei kun täällä sinä vaan roikut palstalla jankkaamassa.

Vierailija
18/20 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun ongelma ei ole niinkään se, mitä sinulle on käynyt, vaan se, että roikut siinä menneessä pakkomielteisesti. Moni on sinua neuvonut hakemaan apua, jotta saisit asiat käsiteltyä ja jatkettua eteenpäin, mutta ei kun täällä sinä vaan roikut palstalla jankkaamassa.

Ja mistä sitä apua saisi? Seksuaaliterapiasta? Ei toimi.

Jos on koko elämänsä tuhonnut, ei toivoa ole. Parempi julistaa polyjen tuhoavia ajatuksia laajemmin ja saada edes jonkinlaista tyydytystä vihasta ja epätoivosta jota he ja edustamansa järjestöt ympärilleen kylvävät.

Vierailija
19/20 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä sitä apua saisi? Seksuaaliterapiasta? Ei toimi.

Jos on koko elämänsä tuhonnut, ei toivoa ole. Parempi julistaa polyjen tuhoavia ajatuksia laajemmin ja saada edes jonkinlaista tyydytystä vihasta ja epätoivosta jota he ja edustamansa järjestöt ympärilleen kylvävät.

Et sinä seksuaaliterapiaa tarvitsekaan, vaan sellaista apua joka auttaisi pääsemään irti pakkomielteestäsi seksuaaliterapiaa ja -terapeutteja kohtaan.

Vierailija
20/20 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala nalkuttamaan. Laskee todistettavasti seksihaluja.

Eroriski kasvaa lapsiperheessa