Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ärsyttää synnytyksen jälkeen

Vierailija
18.07.2023 |

Meille on syntynyt kolmas lapsi ja joka ikinen kerta synnytyksen jälkeen mies on alkanut ärsyttää minua aika pahasti. Ärsytys sitten haihtuu muutamien kuukausien päästä. Onko kenelläkään muulla ollut tällaista?

Olen jotenkin herkempi mm. siihen, kuinka hän käyttäytyy lapsia kohtaan ja puutun heti, jos hän sanoo lapsille ikävään sävyyn ym. Tämä aiheuttaa välillemme paljon kitkaa ja perhearki muuttuu hankalaksi. En vaan mahda itselleni mitään ja mielestäni oikeasti mieheni käyttäytyy tavallista ikävämmin lapsia kohtaan (puhuu vihaisemmin ja vaatii tottelemaan ym.).

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tuollaista. Lapset 16v, 12v, 8v, 6v, 4v ja 1v.

N30

Vierailija
2/31 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko normaalia väsyneempiä? Silloin ärsytyskynnys on matalampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N30

Olet saanut ensimmäisen 14-vuotiaana?

Vierailija
4/31 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin puute 😅

Vierailija
5/31 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko normaalia väsyneempiä? Silloin ärsytyskynnys on matalampi.

Ollaan varmasti, koska meillä vauvat ovat valvottaneet minua paljon...Mies ei kestä valvomista ollenkaan, vaan tarvitsee hyvät yöunet. Ap.

Vierailija
6/31 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit synnytyksen jälkeen varmasti vaikuttavat olotilaasi.

Vierailija
7/31 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin puute 😅

Voiko kyse olla oikeasti tästä??? Raskausaikana meillä oli paljon seksiä ja kumpikin oli vähemmän kiukkuinen...Ap.

Naisen seuraa siedetään yhden asian takia.

Vierailija
8/31 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasyntynyt vauva otetaan hätääntyneeltä äidiltään ja heitetään teuraaksi, jotta ihmiset joita ei ole liikaa voivat lutkuttaa sille tarkoitetun maidon.

Vielä on olemassa biomassaa jota ei ole muutettu ihmisiksi.

Vierailija
9/31 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko vain päättää itse olla hyväntuulisempi ja auttaa miestäsi (samalla itseäsi) ottamalla mies huomioon. Annat aamupusun, vaikka olisit miten väsynyt; otat kädestä kiinni, halaat tai edes kosketat ohimennen.

Ihminen saa kummasti voimaa ja olo paranee pienestäkin kosketuksesta.

Vaikka kuinka olisi monta lasta, se vanhempien hyvinvointi on perhe-elämän perusta ja antaa lapsillekin hyvän ja turvallisen olon.

T. 4 lapsen äiti

Vierailija
10/31 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N30

Olet vissiin jo isoemä.

Vierailija
11/31 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan joka kymmenes muija on tuollainen.

t. 33 lapsen isä

Vierailija
12/31 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin puute 😅

Olin joskus 16-vuotiaana 2 viikkoa putkeen parittelematta. Meni naama niin mutruun ettei se meinannut siitä oiota enää ollenkaan.

Vierailija
13/31 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin puute 😅

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.

T31

Vierailija
14/31 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko vain päättää itse olla hyväntuulisempi ja auttaa miestäsi (samalla itseäsi) ottamalla mies huomioon. Annat aamupusun, vaikka olisit miten väsynyt; otat kädestä kiinni, halaat tai edes kosketat ohimennen.

Vaikka kuinka olisi monta lasta, se vanhempien hyvinvointi on perhe-elämän perusta ja antaa lapsillekin hyvän ja turvallisen olon.

T. 4 lapsen äiti

Kiitos. Tämä on oikeasti hyvä ajatus ja tähän pyrinkin, mutta silti vaan hermot menee välillä mieheen. Juuri erityisesti siihen, kun hän kiukuttelee lapsillemme mielestäni ihan turhanpäiväisistä asioista. Ehkä miehenikin on väsyneempi eikä siksi jaksa lasten "temppuilua" yhtä hyvin, kuin normaalisti. Siihen ei varmaan kyllä auta yhtään se, että minä valitan ja ohjeistan vieressä, kuinka lasten kanssa kuuluisi toimia..😂 Ap.

Vierailija
15/31 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 4 lapsen äiti

Kiitos. Tämä on oikeasti hyvä ajatus ja tähän pyrinkin, mutta silti vaan hermot menee välillä mieheen. Juuri erityisesti siihen, kun hän kiukuttelee lapsillemme mielestäni ihan turhanpäiväisistä asioista. Ehkä miehenikin on väsyneempi eikä siksi jaksa lasten "temppuilua" yhtä hyvin, kuin normaalisti. Siihen ei varmaan kyllä auta yhtään se, että minä valitan ja ohjeistan vieressä, kuinka lasten kanssa kuuluisi toimia..😂 Ap.

Tähän vielä lisään, että mies aina myöntää minun olevan oikeassa, muttei kestä naputustani...Ap.

Vierailija
16/31 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin puute 😅

Voiko kyse olla oikeasti tästä??? Raskausaikana meillä oli paljon seksiä ja kumpikin oli vähemmän kiukkuinen...Ap.

Itselleni seksi on taannut iloisen mielen. Parisuhde tulee pitää elävänä ja eloisana. Lapset ovat sen seksielämänne seurausta, eivätkä synnyttyään todellakaan korvaa kahdenkeskisiä ilojanne.

No siis seksi varmasti kyllä palaa kuvioihin sitten, kun olen palautunut synnytyksestä. Eiköhän miehen nyt se aika pitäisi kestää, kun minäkin kestän. Ap.

Ei se ole verrannollista. Sinä saat tyydytystä nukkeleikistä, mutta poika vain tarpeiden tekemisestä.

Vierailija
17/31 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 4 lapsen äiti

Tähän vielä lisään, että mies aina myöntää minun olevan oikeassa, muttei kestä naputustani...Ap.

Silitä poskesta, pörrötä hiuksia, pussaa niin, että polvet notkahtaa. Muistatte taas, keitä olette: kumppaneita ja rakastettuja! ;)

Vierailija
18/31 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyyköhän siihen että lisäännytte saman verran kuin afrikkalaiset. Toivottavasti afrikkalaiseen elintasoon.

Mitä? Vain lukuunottamatta nykytrendiä, kuolla yksin, enemmän kuin kolme on ollut Suomessakin perus. Minä olen kolmas lapsi. Minulla on isän puolelta varmaan 20 serkkua, ja äidin puolelta 6. 

Vierailija
19/31 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyyköhän siihen että lisäännytte saman verran kuin afrikkalaiset. Toivottavasti afrikkalaiseen elintasoon.

Mitä? Vain lukuunottamatta nykytrendiä, kuolla yksin, enemmän kuin kolme on ollut Suomessakin perus. Minä olen kolmas lapsi. Minulla on isän puolelta varmaan 20 serkkua, ja äidin puolelta 6. 

Niin? Se on myös Afrikassa nykyään trendinä.

Miten tuo yksin kuoleminen liittyy sikiämismääriin? Aikuisenahan saa lapsikin vihdoin päättää seurastaan.

Vierailija
20/31 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset tarvitsee kuria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän