Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitkään korot ovat korkealla?

Vierailija
18.07.2023 |

Onko tietoa? Hyviä ennustuksia?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vauva.fi:ssä on taas kovat asiantuntijat liikkeellä kun väittävät normaaliksi korkotasoksi 4-7%. Joo, nollakorot ei ollut normaali korkotaso mutta ei ole tämäkään. Normaali korkotaso, johon tilanne tulee tasoittumaan on 2-3%. Tapahtuu todennäköisesti ensi vuoden aikana.

Lukekaa ennemmin pankkien tai rahoitusalan asiantuntijoiden kommentteja kuin kyselette täällä. Löytyy helposti googlettamalla.

Nämä on näitä, jotka haluavat pelotella lainojen ottajia ja ovat vahingoniloisia tilanteesta, kun eivät itse ole koskaan uskaltaneet ottaa lainaa, eikä se enää kannata.

Itse olen vahingoniloinen, koska sain juuri asuntolainani maksettua (pientalo Helsingissä). Ei enää nelikymppisenä huvita olla velkaa kenellekään.

Miksi olet vahingoniloinen?

Koska olen onnistunut paremmin kuin joku muu.

Ajatteletko noin joka elämäsi saralla?

Vierailija
82/83 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nordea tehnyt hurjasti voittoa taas. Miten on mahdollista tässä tilanteessa?

Miksi ei olisi?

Eli nostavat korkoja vielä korkeammalle ahneuksissaan? Kuten sähköyhtiötkin nostivat hintoja vielä entisestään ja samoin kauppiaat?

Siis... Luuletko että Nordea päättää Euriborien korkotason? 🤣

Ja tällaiset ihmiset saa äänestää 🙄.

On kai niitä muitakin kuluja lainoissa? Selitä miksi pankit tekevät ennätysvoittoa? Eivätkä voisi laskea muita kuluja?

Koska asuntolainojen korot ovat nousseet, mutta pankkien itse maksamien/ottamiensa eivät Vielä. Siis jonkun aikaa saavat vähän voittoa, kunnes alkavat itse maksaa enemmän omista lainoistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavat 10 vuotta ainakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan