Tutkimus tinderistä
https://www.hs.fi/tiede/art-2000009717605.html
Tutkimus: Puolet Tinderin käyttäjistä ei etsi treffikumppania, ja kaksi kolmesta on parisuhteessa.
Tämä sama pätee aivan varmasti muihinkin deittiappeihin.
Mitä kokemuksia muilla on deittiapeista ja treffailusta?
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ette osannu vastata siihen miksi lihavat/rumat naiset yrittää saada normaalipainoista ja ihan ok näköistä miestä.
Miksi ne naiset ei etsi heille sopivaa seuraa vaan pyrkivät saamaan paremman miehen miehen mitä he itse ovat.
M31A) Kyseiset naiset eivät ymmärrä tasoaan koska eivät näe eroa Tinderin ja tosimaailman välillä (ja huom. lopulta pariutuminen tapahtuu aina tosimaailmassa, Tinder on vain ensikontaktia varten). Tämä ei ole naisille mitenkään tavatonta.
B) Kyseiset naiset tietävät olevansa heikompitasoisia, mutta toivovat että "voittaisivat kaupassa" esimerkiksi koska mies rakastuisi kemian ansiosta juuri heihin.
Niin no näillä naisilla on sama vika mitä pullorahoilla elävillä kotirouvan haikailijoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun itsetunto mureni täysin deittisovellusten myötä koska kyseisissä sovelluksissa minusta kiinnostui juuri vain ne surkeatasoiset naiset.
Olen itse normaalipainoinen,ihan ok näkönen ja käyn töissä mutta miksi ne rumat sekä lihavat naiset vain mätsäsi mun kanssa?
Poistin deittisovellukset puhelimestani ja voin elää vaikka ikisinkkuna koko elämäni, parisuhde ei ole minulle välttämätön tarve.
M31se on sun taso.
sääli, sillä säkin ansaitset rakkautta.
ja saisit rakkautta, mutta se ei kelpaa, koska saisit "vaan" omatasoisiltasi.
Jos se on minun taso niin sitten olen mieluummin sinkkuna kuin huonon naisen kanssa.
Epäilen kyllä että se ei minun tasoni oikeasti ole koska näytän paremmalle ja olen hoikempi kuin ne naiset minun kanssa mätsää.
M31Samalla motiivilla suurin osa naisistakin siellä on. Hakevat vahvistusta sille, että ovat vielä haluttavia, mutta eivät halua sitä käytännössä testata koska miehet vain perusjamppoja.
Tavisaiset matchaavat Tinderissä ylöspäin, tavismiehet alaspäin.
Tämä on ihan tilastollisesti todistettu. 80% naisista matchailee miesten 11,5% kärkijoukon kanssa.
Siksi naisille Tinder on hyvä keino boostata egoa. "Olin ylipainoinen yh ja olisin saanut komean ja urheilullisen menestyvän miehen, mutta en halunnut lällällää" (komea mies sarjatykkäili kaikista kun makoili krapulassa parvekkeella).
Itse asiassa tutkimusten mukaan 10% mieskäyttäjistä saa noin 60% kaikista naisten antamista tykkäyksistä.
Ja 50% mieskäyttäjistä ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä naisilta.
Miesten kannattaisi joskus selailla tinderin miestarjontaa. Sitten ehkä tajuaisivat, miksi puolet miehistä ei saa tykkäyksiä.
Tykkäyksiä ei saa sillä, että on mies ja on olemassa.
Mutta tykkäyksiä kyllä saa sillä kun on nainen ja olemassa.
Suomalaisessa Tinder-testissä kokeiltiin mm. 30v yksinhuoltajan piloille tärähtäneellä vessaselfiellä josta kasvot olivat rajautuneet kokonaan pois. Yksikään miesprofiili ei saanut puoliakaan tämän profiilin tykkäysmääristä.
Ulkomailla testattiin jopa peruukkiin pukeutuneen miehen kuvalla. Profiilissa oli naisen nimi, mutta siihen oli jätetty "mies" ja "hetero". Silti viidessä minuutissa enemmän tykkäyksiä kuin saman miehen oikealla profiililla kahdessa kuukaudessa.
Te naiset kenties olette sitä mieltä että tämä todistaa tason. Kaikki tykkääjät olivat saatavilla, mutta jyynouw kannattaa olla nirso ku kaikki miehet juoksee peräs niinku.
Miesten kannattais olla vähän valikoivampia keistä tykkää, mut ei kun kaikkee pitää yrittää omaa "tasoa" testatakseen?
Ja sitten itketään mammoille vauvapalstalla, kun läski kehtasi tykätä takaisin. Aivan idioottimaista touhua.
Tän tyyppisten mies kirjottajien mielestä nainen on läski jo jos bmi on yli 23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ette osannu vastata siihen miksi lihavat/rumat naiset yrittää saada normaalipainoista ja ihan ok näköistä miestä.
Miksi ne naiset ei etsi heille sopivaa seuraa vaan pyrkivät saamaan paremman miehen miehen mitä he itse ovat.
M31Rupea säkin tykkäilemään niistä vain oikeesti sun mielestä riittävän hyvännäköisistä muijjista, niin poistuu tää ongelma, että saat rumilta vastauksia.
Sitten ei tule yhtään tykkäyksiä eikä saa edes sitä jutteluseuraa sieltä.
M31
Mitä sä teet niillä tykkäyksillä? Ethän sä ole niistä kiinnostunut. Pönkität itsetuntoasi sillä että joku josta et ole ees kiinnostunut, tykkää susta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun itsetunto mureni täysin deittisovellusten myötä koska kyseisissä sovelluksissa minusta kiinnostui juuri vain ne surkeatasoiset naiset.
Olen itse normaalipainoinen,ihan ok näkönen ja käyn töissä mutta miksi ne rumat sekä lihavat naiset vain mätsäsi mun kanssa?
Poistin deittisovellukset puhelimestani ja voin elää vaikka ikisinkkuna koko elämäni, parisuhde ei ole minulle välttämätön tarve.
M31se on sun taso.
Jos se on minun taso niin sitten olen mieluummin sinkkuna kuin huonon naisen kanssa.
Epäilen kyllä että se ei minun tasoni oikeasti ole koska näytän paremmalle ja olen hoikempi kuin ne naiset minun kanssa mätsää.
M31Voi reppana, et sinä itse tasoasi voi määritellä. Lisäksi tasoon vaikuttaa myös ulosanti, jopa tinderissä.
No kerroppa miksi niin monet lihavat/rumat naiset sitten havittelee normaalipainoista miestä?
Eikö ne naiset sitten elä harhoissa ja yliarvioi oman tasonsa?
Miksi ne lihavat/rumat naiset ei yritä heidän kaltaisiaan miehiä vaan ne yrittää normaalipainoisia ja ihan ok näköisiä miehiä?
M31
Serbiassa ja Virossa on melko tukevia ukkoja. Uskoisin suomalaisten naisten olevan hyvin perillä omasta tasostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä juttuseuraa sieltä hae vasn treffiseuraa, juttelen niiden lihavien/rumien naisten kanssa mutta en heidän kanssaan mitään halua joten päivän säästä voidaan puhua.
Ghostaan herkästi jos ne naiset on parisuhde mielellä siellä.
M31Yksinkertaista hyvä M31, tykkää niistä profiileistä joiden kanssa haluat treffeille tai kenestä olet kiinnostunut kuulemaan lisää voidaksesi arvioida olisiko heistä treffiseuraa.
Eli sitten ei juurikaan tykkäyksiä tule eli ei voi saada edes sitä juttuseuraa sieltä.
Te naiset ette tätä tilannetta ymmärrä koska te saatte aina seuraa kun haluatte.
M31Onko se säätietojen vaihto sitten niin kovin tärkeää? No, ehkä sinulle sitten on.
Voi voi.
Ei ole tärkeää, toki syvällisempiä keskusteluja olisi kiva käydä sen hyvän naisen kanssa mutta niitä ei vaan tahdo olla kun vain lihavat/rumat tykkäilee minusta.
M31Hyvän naisen kanssa?! Sekö tekee naisesta hyvän, jos ei ole grammaakaan ylipainoa?
Kuules, olet juuttunut johonkin nettipor nomuijien kanssa runk kailuun, instabei bejen perseiden kyyläämisern ym.
Oikeessa elämässä et kestäis hetkeekään tollasten itsekeskeisten muijien kanssa elämistä. Jo pelkön ulkonäön buustaaminen näillä muijilla vie aikaa ja rahaa, ja siihen sulla tuskin riittää hermo ja tulotaso.
Ja miltä se instabeibe näyttää, kun kaikki glitterit ja filtterit on pesty pois? Voin kertoo et karmeelta!Eräskin muija, saunan ja avannon jälkeen järkkyä kateltavaa: irtohiukset, irtoripset, feikkikynnet, meikit, topatut tissit ja perse, huh huh!
Pahinta, et nää muijat jättää tähän maailmaan silaritissejä ja perseitä vielä mullan alla ollessaan saastuttamaan maaperää.
Siinä sulle tasokasta muijaa😂
Ei ole oikeastaan mitään syytä sylkeä tuollaisia haukkuja niiden naisten niskaan. On vähän ysäritouhua haukkua naisia. Tuo mieshän tässä on pinnallinen ja typerä. Hauku häntä jos haluat jotakuta haukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31Miten lapsellinen 31v, teinijonne! Mikä tekee susta yhtään paremman kuin muut miehet tai ne haukkumasi naiset? Ei mikään. Tuolla asenteella et tule saamaan naista/vaimoa edes 80v!
En minä ketään tässä hauku enkä ole parempi ihminen kuin ne lihavat/rumat naiset.
En vain halua niiden naisten kanssa treffeille enkä parisuhteeseen koska en halua olla huonon naisen kanssa parisuhteessa.
Mieluummin olen sinkkuna kuin huonon naisen kanssa. Toki yritän löytää sen hyvän kumppanin vielä mutta vaikeaa se on kun minusta tykkää vain ne lihavat/rumat vaikka itse olen normaalipainoinen ja ihan ok näköinen.
Menikö jakeluun?
M31
Juuri kirjoitit itse, että sinusta lihava/ruma nainen on huono. Miten tuo ei ole haukkumista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31Rupea säkin tykkäilemään niistä vain oikeesti sun mielestä riittävän hyvännäköisistä muijjista, niin poistuu tää ongelma, että saat rumilta vastauksia.
Sitten ei tule yhtään tykkäyksiä eikä saa edes sitä jutteluseuraa sieltä.
M31Ehkä Tinder ei sitten ole sinulle sopiva sovellus? Kai olet kirjoittanut profiiliisi hakevasi vain juttuseuraa? Ehkä ne naisetkin hakevat vain juttuseuraa? Juttuseurauksihan te olette toisillenne sopivia.
En minä juttuseuraa sieltä hae vasn treffiseuraa, juttelen niiden lihavien/rumien naisten kanssa mutta en heidän kanssaan mitään halua joten päivän säästä voidaan puhua.
M31
Sanot ettet halua juttuseuraa, mutta silti haluat ne rumat itsellesi juttuseuraksi. Etkö sä itse näe ristiriitaa käytöksessäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31Yksinkertaista hyvä M31, tykkää niistä profiileistä joiden kanssa haluat treffeille tai kenestä olet kiinnostunut kuulemaan lisää voidaksesi arvioida olisiko heistä treffiseuraa.
Eli sitten ei juurikaan tykkäyksiä tule eli ei voi saada edes sitä juttuseuraa sieltä.
Te naiset ette tätä tilannetta ymmärrä koska te saatte aina seuraa kun haluatte.
M31
Halusitko sä sitä juttuseuraa vai et?
Vierailija kirjoitti:
Puolet käyttäjistä ei edes halua tavata ketään??? No huh huh, eli käytännössä iso osa porukasta on Tinderissä kirjaimellisesti vain tuhlaamassa muiden käyttäjien aikaa.
Kyllä ihmiset osaakin olla paskoja, ei ihmekään että Tinderöinti on valtaosin niin pirun epämiellyttävää.
Kumpi puolikas tuhlaa kumman aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31se on sun taso.
M31Samalla motiivilla suurin osa naisistakin siellä on. Hakevat vahvistusta sille, että ovat vielä haluttavia, mutta eivät halua sitä käytännössä testata koska miehet vain perusjamppoja.
Tämä on ihan tilastollisesti todistettu. 80% naisista matchailee miesten 11,5% kärkijoukon kanssa.
Siksi naisille Tinder on hyvä keino boostata egoa. "Olin ylipainoinen yh ja olisin saanut komean ja urheilullisen menestyvän miehen, mutta en halunnut lällällää" (komea mies sarjatykkäili kaikista kun makoili krapulassa parvekkeella).
Itse asiassa tutkimusten mukaan 10% mieskäyttäjistä saa noin 60% kaikista naisten antamista tykkäyksistä.
Miesten kannattaisi joskus selailla tinderin miestarjontaa. Sitten ehkä tajuaisivat, miksi puolet miehistä ei saa tykkäyksiä.
Suomalaisessa Tinder-testissä kokeiltiin mm. 30v yksinhuoltajan piloille tärähtäneellä vessaselfiellä josta kasvot olivat rajautuneet kokonaan pois. Yksikään miesprofiili ei saanut puoliakaan tämän profiilin tykkäysmääristä.
Ulkomailla testattiin jopa peruukkiin pukeutuneen miehen kuvalla. Profiilissa oli naisen nimi, mutta siihen oli jätetty "mies" ja "hetero". Silti viidessä minuutissa enemmän tykkäyksiä kuin saman miehen oikealla profiililla kahdessa kuukaudessa.
Te naiset kenties olette sitä mieltä että tämä todistaa tason. Kaikki tykkääjät olivat saatavilla, mutta jyynouw kannattaa olla nirso ku kaikki miehet juoksee peräs niinku.
Se tuntuu olevan miehet joille ne tykkäykset merkkaa paljon. Kyllä normaali nainen tietää että miehen antama huomio on arvotonta. Miehille tämä tuntuu tulevan yllätyksenä kun pitää noita feikkiprofiileja testailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31se on sun taso.
Se tuntuu olevan miehet joille ne tykkäykset merkkaa paljon. Kyllä normaali nainen tietää että miehen antama huomio on arvotonta. Miehille tämä tuntuu tulevan yllätyksenä kun pitää noita feikkiprofiileja testailla.
Tuo johtuu siitä, että miehille tykkäyksien saaminen on vaikeaa.
Sama pätee seksiin. Pelimies on ori, koska on erittäin vaikeaa saada seksiä tarjoamatta vastineeksi muuta kuin munaa.
Naisilla tämä on eri asia. Koska tykkäyksiä ja seksiä saa kuka tahansa, ei niillä ole samanlaista arvoa. Tosin, naisetkin kyllä leuhkivat kun saavat matchin ammattifutarilta tai kännipanon rocktähdeltä.
Pysy omassa ketjussasi olmi äläkä pilaa toisten
Olen eri, mutta kaikki ihmiset eivät ole yhtä pinnallisia kun sinä. Heille muukin kun ulkonäkö merkitsee. Ulkonäkö ei ole sama asia kun taso.
Tollanen pinnallisuus laskee sun tasoasi, vaikka oisit adonis. Tollaset kantsii kiertää kaukaa.