Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus tinderistä

Vierailija
18.07.2023 |

https://www.hs.fi/tiede/art-2000009717605.html
Tutkimus: Puolet Tinderin käyttäjistä ei etsi treffikumppania, ja kaksi kolmesta on parisuhteessa.
Tämä sama pätee aivan varmasti muihinkin deittiappeihin.
Mitä kokemuksia muilla on deittiapeista ja treffailusta?

Kommentit (134)

Vierailija
81/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tykkäyksiä kyllä saa sillä kun on nainen ja olemassa.

Entä sitten? Mitä useampi mies toimii kuten tässäkin ketjussa oleva esimerkki eli tykkää joko kaikista tai liki kaikista, niin mikä on tykkäyksen merkitys? Mikäli mies haluaa lisää tykkäyksiä, niin avaa profiilin kaikille ja kas tykkäysten määrä kasvaa, jos siis hakee vain tykkäyksiä tykkäyksien vuoksi.

Itse kun laitan oman ikäluokan ja sopivan etäisyyden Tinderiin, niin tulee muutama sata käyttäjää tarjolle. Näistä iso osa on sellaisia, että voin suoraan sivuuttaa. Monella esimerkiksi on lemmikki, mikä näin allergiselle on automaattinen sivuutus. Mikä sitten olisi vaikutus vaikka saisin monelta lemmikinomistajalta tykkäyksen? Nolla tulos.

Tykkäyksellä ei ole arvoa, ellei hae jotain päänsisäistä tasoleikkiä. 

Sillä on arvo, että profiili on luettu ja kommentoidaan jotain siihen liittyvää positiivisessa hengessä. Siitä se lähtee, jos on lähteäkseen.

Vierailija
82/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun itsetunto mureni täysin deittisovellusten myötä koska kyseisissä sovelluksissa minusta kiinnostui juuri vain ne surkeatasoiset naiset.

Olen itse normaalipainoinen,ihan ok näkönen ja käyn töissä mutta miksi ne rumat sekä lihavat naiset vain mätsäsi mun kanssa?

Poistin deittisovellukset puhelimestani ja voin elää vaikka ikisinkkuna koko elämäni, parisuhde ei ole minulle välttämätön tarve.

M31

se on sun taso.

sääli, sillä säkin ansaitset rakkautta.

ja saisit rakkautta, mutta se ei kelpaa, koska saisit "vaan" omatasoisiltasi.

Jos se on minun taso niin sitten olen mieluummin sinkkuna kuin huonon naisen kanssa.

Epäilen kyllä että se ei minun tasoni oikeasti ole koska näytän paremmalle ja olen hoikempi kuin ne naiset minun kanssa mätsää.

M31

Samalla motiivilla suurin osa naisistakin siellä on. Hakevat vahvistusta sille, että ovat vielä haluttavia, mutta eivät halua sitä käytännössä testata koska miehet vain perusjamppoja.

Tavisaiset matchaavat Tinderissä ylöspäin, tavismiehet alaspäin.

Tämä on ihan tilastollisesti todistettu. 80% naisista matchailee miesten 11,5% kärkijoukon kanssa.

Siksi naisille Tinder on hyvä keino boostata egoa. "Olin ylipainoinen yh ja olisin saanut komean ja urheilullisen menestyvän miehen, mutta en halunnut lällällää" (komea mies sarjatykkäili kaikista kun makoili krapulassa parvekkeella).

Itse asiassa tutkimusten mukaan 10% mieskäyttäjistä saa noin 60% kaikista naisten antamista tykkäyksistä.

Ja 50% mieskäyttäjistä ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä naisilta.

Miesten kannattaisi joskus selailla tinderin miestarjontaa. Sitten ehkä tajuaisivat, miksi puolet miehistä ei saa tykkäyksiä.

Tykkäyksiä ei saa sillä, että on mies ja on olemassa.

Suomalaisessa Tinder-testissä kokeiltiin mm. 30v yksinhuoltajan piloille tärähtäneellä vessaselfiellä josta kasvot olivat rajautuneet kokonaan pois. Yksikään miesprofiili ei saanut puoliakaan tämän profiilin tykkäysmääristä.

Ulkomailla testattiin jopa peruukkiin pukeutuneen miehen kuvalla. Profiilissa oli naisen nimi, mutta siihen oli jätetty "mies" ja "hetero". Silti viidessä minuutissa enemmän tykkäyksiä kuin saman miehen oikealla profiililla kahdessa kuukaudessa.

Te naiset kenties olette sitä mieltä että tämä todistaa tason. Kaikki tykkääjät olivat saatavilla, mutta jyynouw kannattaa olla nirso ku kaikki miehet juoksee peräs niinku.

Miesten kannattais olla vähän valikoivampia keistä tykkää, mut ei kun kaikkee pitää yrittää omaa "tasoa" testatakseen?

Ja sitten itketään mammoille vauvapalstalla, kun läski kehtasi tykätä takaisin. Aivan idioottimaista touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun itsetunto mureni täysin deittisovellusten myötä koska kyseisissä sovelluksissa minusta kiinnostui juuri vain ne surkeatasoiset naiset.

Olen itse normaalipainoinen,ihan ok näkönen ja käyn töissä mutta miksi ne rumat sekä lihavat naiset vain mätsäsi mun kanssa?

Poistin deittisovellukset puhelimestani ja voin elää vaikka ikisinkkuna koko elämäni, parisuhde ei ole minulle välttämätön tarve.

M31

se on sun taso.

Jos se on minun taso niin sitten olen mieluummin sinkkuna kuin huonon naisen kanssa.

Epäilen kyllä että se ei minun tasoni oikeasti ole koska näytän paremmalle ja olen hoikempi kuin ne naiset minun kanssa mätsää.

M31

Samalla motiivilla suurin osa naisistakin siellä on. Hakevat vahvistusta sille, että ovat vielä haluttavia, mutta eivät halua sitä käytännössä testata koska miehet vain perusjamppoja.

Tämä on ihan tilastollisesti todistettu. 80% naisista matchailee miesten 11,5% kärkijoukon kanssa.

Siksi naisille Tinder on hyvä keino boostata egoa. "Olin ylipainoinen yh ja olisin saanut komean ja urheilullisen menestyvän miehen, mutta en halunnut lällällää" (komea mies sarjatykkäili kaikista kun makoili krapulassa parvekkeella).

Itse asiassa tutkimusten mukaan 10% mieskäyttäjistä saa noin 60% kaikista naisten antamista tykkäyksistä.

Miesten kannattaisi joskus selailla tinderin miestarjontaa. Sitten ehkä tajuaisivat, miksi puolet miehistä ei saa tykkäyksiä.

Suomalaisessa Tinder-testissä kokeiltiin mm. 30v yksinhuoltajan piloille tärähtäneellä vessaselfiellä josta kasvot olivat rajautuneet kokonaan pois. Yksikään miesprofiili ei saanut puoliakaan tämän profiilin tykkäysmääristä.

Ulkomailla testattiin jopa peruukkiin pukeutuneen miehen kuvalla. Profiilissa oli naisen nimi, mutta siihen oli jätetty "mies" ja "hetero". Silti viidessä minuutissa enemmän tykkäyksiä kuin saman miehen oikealla profiililla kahdessa kuukaudessa.

Te naiset kenties olette sitä mieltä että tämä todistaa tason. Kaikki tykkääjät olivat saatavilla, mutta jyynouw kannattaa olla nirso ku kaikki miehet juoksee peräs niinku.

Miesten kannattais olla vähän valikoivampia keistä tykkää, mut ei kun kaikkee pitää yrittää omaa "tasoa" testatakseen?

Se että tykkää jostain tarkoittaa vasta sitä että olet päässyt jatkosarjaan, siinä sinulla on vielä mahdollisuus karsiutua pois joukosta.

Et ole uniikki jos sinusta joku tykkää vaan olet siinä karsinta sarjassa jossa saattaa olla kymmeniä ellei satoja muita.

Vierailija
84/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ette osannu vastata siihen miksi lihavat/rumat naiset yrittää saada normaalipainoista ja ihan ok näköistä miestä.

Miksi ne naiset ei etsi heille sopivaa seuraa vaan pyrkivät saamaan paremman miehen miehen mitä he itse ovat.

M31

Rupea säkin tykkäilemään niistä vain oikeesti sun mielestä riittävän hyvännäköisistä muijjista, niin poistuu tää ongelma, että saat rumilta vastauksia. 

Vierailija
85/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ette osannu vastata siihen miksi lihavat/rumat naiset yrittää saada normaalipainoista ja ihan ok näköistä miestä.

Miksi ne naiset ei etsi heille sopivaa seuraa vaan pyrkivät saamaan paremman miehen miehen mitä he itse ovat.

M31

A) Kyseiset naiset eivät ymmärrä tasoaan koska eivät näe eroa Tinderin ja tosimaailman välillä (ja huom. lopulta pariutuminen tapahtuu aina tosimaailmassa, Tinder on vain ensikontaktia varten). Tämä ei ole naisille mitenkään tavatonta.

B) Kyseiset naiset tietävät olevansa heikompitasoisia, mutta toivovat että "voittaisivat kaupassa" esimerkiksi koska mies rakastuisi kemian ansiosta juuri heihin.

Vierailija
86/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31

Ehkäpä jokainen päättää ihan itse kuka heille on sopivaa seuraa. Sun sanalla ei ole siinä väliä. Kannattaa havitella mahdollisimman hyvää, eikö niin? Parisuhteen on tarkoitus parantaa elämää, ei huonontaadtä.

Vierailija
87/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

se on sun taso.

Väärin.

Tinder-taso ei ole sama kuin ihmisen todellinen taso, koska Tinderissä on miesenemmistö ja suuri osa miehistä ei ole nirsoja naisten kanssa niin kauan kun ei ole kyse parisuhteesta. Tällöin naiset voivat matchailla itseään tasokkaampien miesten kanssa.

Se jos tavisnaiselle ei kelpaa tavismies koska tavisnainen tämä saa matchin ja ehkä jyystön (mutta ei monogaamista parisuhdetta) komealta mieheltä, ei tarkoita sitä että tavismiehen kanssa samaa tasoa olisi ruma nainen.

Susta nyt vaan ei sitten laatunaiset ole kiinnnostuneita, koska ne saavat parempia miehiä kuin sinä. Se nyt vaan on se ainoa todellisuus, jolla on tinderissä väliä.

Mihin he saavat niitä miehiä?

Matcheiksi? Viestittelyyn? Treffeille? Panoiksi? Parisuhteeseen?

Jälkimmäinen, ja vain jälkimmäinen, määrittää tason.

Tuo on aika yksiviivaista ja vanhanaikaista. Minkä ihmeen takia Tinderiä pitää väkisin arvioida parisuhdenäkökulmasta. Suurimmalle osalle siellä olijoista parisuhteen muodostaminen ei ole ykkösasia. Siellähän on nykyisin pakko haettu suhdemuoto valitakin. Pieni vähemmistö valitsee pitkäaikaisen suhteen ja sekin pitää käytännössä tulita niin, että se tarkoittaa pitkäaikaista seksisuhdetta.

Nyt puhuttiin tasoista. Tason määrittää se millaisen kumppanin saisi parisuhteeseen. Se jos komea mies suostuu hoitelemaan paineet kasseista pois tavisnaisten kanssa kun kaunottarella oli migreeni, ei tee tavisnaisista komean miehen tasoisia.

Sori mutta ihmissuhteet ei ole noin mustavalkoisia. Varsinkin kun ikää alkaa olla vähän enemmän kuin kakskyt plus niin muutkin asiat kuin ulkonäkö alkaa merkitä. Yhä enemmän. Yhteinen arvomaailma, samanlainen tapa olla ja elää. Se että on kivaa yhdessä. Helppoa ja luontevaa.

Mä olen tinder-onnistuja. Mä laitan sen ihan sen ansioksi että olin tosi avoimin mielin enkä tehnyt oletuksia. Ajattelin niin että jos minä olen siellä, siellä voi hyvin olla myös mua vastaava mies. Ja sellaisen löysin. On kaikkea sitä mitä mieheltä toivoinkin. Kenenkään ei kannata tyytyä vähempään.

Onneksi olkoon! Itse olen etsimässä vähän normista poikkeavaa miestä ja sellaisia on harvassa. Monia deittiappeja käyttäen uskon, että joku päivä hänkin löytyy. Arjen kautta se on aivan mahdotonta. Kummallista nykyinen Tinder viha niitä kohtaan, jotka sitä käyttävät. Eihän sinne kenenkään ole pakko mennä. Keneltä se on pois, jos käytän Tinderiä.

Vierailija
88/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

se on sun taso.

Väärin.

Tinder-taso ei ole sama kuin ihmisen todellinen taso, koska Tinderissä on miesenemmistö ja suuri osa miehistä ei ole nirsoja naisten kanssa niin kauan kun ei ole kyse parisuhteesta. Tällöin naiset voivat matchailla itseään tasokkaampien miesten kanssa.

Se jos tavisnaiselle ei kelpaa tavismies koska tavisnainen tämä saa matchin ja ehkä jyystön (mutta ei monogaamista parisuhdetta) komealta mieheltä, ei tarkoita sitä että tavismiehen kanssa samaa tasoa olisi ruma nainen.

Susta nyt vaan ei sitten laatunaiset ole kiinnnostuneita, koska ne saavat parempia miehiä kuin sinä. Se nyt vaan on se ainoa todellisuus, jolla on tinderissä väliä.

Mihin he saavat niitä miehiä?

Matcheiksi? Viestittelyyn? Treffeille? Panoiksi? Parisuhteeseen?

Jälkimmäinen, ja vain jälkimmäinen, määrittää tason.

Tuo on aika yksiviivaista ja vanhanaikaista. Minkä ihmeen takia Tinderiä pitää väkisin arvioida parisuhdenäkökulmasta. Suurimmalle osalle siellä olijoista parisuhteen muodostaminen ei ole ykkösasia. Siellähän on nykyisin pakko haettu suhdemuoto valitakin. Pieni vähemmistö valitsee pitkäaikaisen suhteen ja sekin pitää käytännössä tulita niin, että se tarkoittaa pitkäaikaista seksisuhdetta.

Nyt puhuttiin tasoista. Tason määrittää se millaisen kumppanin saisi parisuhteeseen. Se jos komea mies suostuu hoitelemaan paineet kasseista pois tavisnaisten kanssa kun kaunottarella oli migreeni, ei tee tavisnaisista komean miehen tasoisia.

Sori mutta ihmissuhteet ei ole noin mustavalkoisia. Varsinkin kun ikää alkaa olla vähän enemmän kuin kakskyt plus niin muutkin asiat kuin ulkonäkö alkaa merkitä. Yhä enemmän. Yhteinen arvomaailma, samanlainen tapa olla ja elää. Se että on kivaa yhdessä. Helppoa ja luontevaa.

Mä olen tinder-onnistuja. Mä laitan sen ihan sen ansioksi että olin tosi avoimin mielin enkä tehnyt oletuksia. Ajattelin niin että jos minä olen siellä, siellä voi hyvin olla myös mua vastaava mies. Ja sellaisen löysin. On kaikkea sitä mitä mieheltä toivoinkin. Kenenkään ei kannata tyytyä vähempään.

Onneksi olkoon! Itse olen etsimässä vähän normista poikkeavaa miestä ja sellaisia on harvassa. Monia deittiappeja käyttäen uskon, että joku päivä hänkin löytyy. Arjen kautta se on aivan mahdotonta. Kummallista nykyinen Tinder viha niitä kohtaan, jotka sitä käyttävät. Eihän sinne kenenkään ole pakko mennä. Keneltä se on pois, jos käytän Tinderiä.

99% todennäköisyydellä et ole, vaan haet jotain oikeasti tavallista. Tyyliin "rock/alternative-henkistä", tai mukahippiä joka ei kuitenkaan luovu mukavuuksista. Et vain ole löytänyt riitävän komeaa ja karismaattista yksilöä.

Vierailija
89/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Rupea säkin tykkäilemään niistä vain oikeesti sun mielestä riittävän hyvännäköisistä muijjista, niin poistuu tää ongelma, että saat rumilta vastauksia. 

Sitten ei tule yhtään tykkäyksiä eikä saa edes sitä jutteluseuraa sieltä.

M31

Vierailija
90/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31

Miten lapsellinen 31v, teinijonne! Mikä tekee susta yhtään paremman kuin muut miehet tai ne haukkumasi naiset? Ei mikään. Tuolla asenteella et tule saamaan naista/vaimoa edes 80v!

Vierailija
91/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

M31

Voi herra jumala. Sinähän et halua niitä tykkäyksiä niiltä läskeiltä.

Vierailija
92/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31

Edelleen kyse ei ole mistään tasoista. Tinderissä tykkäät niistä profiileista, joista olet kiinnostunut kuulemaan lisää. Ei se ole sen monimutkaisempaa. 

Vierailija
93/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31

Sun sosiaalinen ÄO taitaa olla <80, kun päähäsi ei mahdu kuin yksi ajatus siitä, että lihava nainen on yhtä kuin huono taso ja hoikka mies yhtä kuin hyvä taso. Suosittelen uraa vaikka sika-alalla, jossa seurataan tarkkaan ruhon painoa.

Vierailija
94/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Miten lapsellinen 31v, teinijonne! Mikä tekee susta yhtään paremman kuin muut miehet tai ne haukkumasi naiset? Ei mikään. Tuolla asenteella et tule saamaan naista/vaimoa edes 80v!

En minä ketään tässä hauku enkä ole parempi ihminen kuin ne lihavat/rumat naiset.

En vain halua niiden naisten kanssa treffeille enkä parisuhteeseen koska en halua olla huonon naisen kanssa parisuhteessa.

Mieluummin olen sinkkuna kuin huonon naisen kanssa. Toki yritän löytää sen hyvän kumppanin vielä mutta vaikeaa se on kun minusta tykkää vain ne lihavat/rumat vaikka itse olen normaalipainoinen ja ihan ok näköinen.

Menikö jakeluun?

M31

Vierailija
95/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

M31

Ehkä Tinder ei sitten ole sinulle sopiva sovellus? Kai olet kirjoittanut profiiliisi hakevasi vain juttuseuraa? Ehkä ne naisetkin hakevat vain juttuseuraa? Juttuseurauksihan te olette toisillenne sopivia. 

Vierailija
96/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Sun sosiaalinen ÄO taitaa olla <80, kun päähäsi ei mahdu kuin yksi ajatus siitä, että lihava nainen on yhtä kuin huono taso ja hoikka mies yhtä kuin hyvä taso. Suosittelen uraa vaikka sika-alalla, jossa seurataan tarkkaan ruhon painoa.

Olen teurastaja

M31

Vierailija
97/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

se on sun taso.

M31

Kertoo minusta ehkä enemmän siitä, miten epätoivoisia ja matalan standardin omaavia osa miehistä on. Reikä se on rinkelilläkin. Pääasia, että pulssi löytyy.

Vierailija
98/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

M31

Ehkä Tinder ei sitten ole sinulle sopiva sovellus? Kai olet kirjoittanut profiiliisi hakevasi vain juttuseuraa? Ehkä ne naisetkin hakevat vain juttuseuraa? Juttuseurauksihan te olette toisillenne sopivia. 

En minä juttuseuraa sieltä hae vasn treffiseuraa, juttelen niiden lihavien/rumien naisten kanssa mutta en heidän kanssaan mitään halua joten päivän säästä voidaan puhua.

Ghostaan herkästi jos ne naiset on parisuhde mielellä siellä.

M31

Vierailija
99/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä juttuseuraa sieltä hae vasn treffiseuraa, juttelen niiden lihavien/rumien naisten kanssa mutta en heidän kanssaan mitään halua joten päivän säästä voidaan puhua.

M31

Yksinkertaista hyvä M31, tykkää niistä profiileistä joiden kanssa haluat treffeille tai kenestä olet kiinnostunut kuulemaan lisää voidaksesi arvioida olisiko heistä treffiseuraa.

Vierailija
100/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Yksinkertaista hyvä M31, tykkää niistä profiileistä joiden kanssa haluat treffeille tai kenestä olet kiinnostunut kuulemaan lisää voidaksesi arvioida olisiko heistä treffiseuraa.

Eli sitten ei juurikaan tykkäyksiä tule eli ei voi saada edes sitä juttuseuraa sieltä.

Te naiset ette tätä tilannetta ymmärrä koska te saatte aina seuraa kun haluatte.

M31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme