Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus tinderistä

Vierailija
18.07.2023 |

https://www.hs.fi/tiede/art-2000009717605.html
Tutkimus: Puolet Tinderin käyttäjistä ei etsi treffikumppania, ja kaksi kolmesta on parisuhteessa.
Tämä sama pätee aivan varmasti muihinkin deittiappeihin.
Mitä kokemuksia muilla on deittiapeista ja treffailusta?

Kommentit (134)

Vierailija
21/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla tilastotieteen ammattilaiselta onko tuo alle 1400 henkeä kattava otos kertomaan Tinder-käyttäjistä laajemmin. Stanford sijaitsee kuitenkin San Jose-San Franciscon alueelle, jossa vajaa 8 miljoonaa asukasta ns. bay arealla. 

Otoksen koko on täysin riittävä jos tulos tukee omaa toivetilaa, ja riittämätön jos tulos on omien toiveiden vastainen.  Näinhän se tutkimuksien tulkinnassa yleensä menee.

Vierailija
22/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun itsetunto mureni täysin deittisovellusten myötä koska kyseisissä sovelluksissa minusta kiinnostui juuri vain ne surkeatasoiset naiset.

Olen itse normaalipainoinen,ihan ok näkönen ja käyn töissä mutta miksi ne rumat sekä lihavat naiset vain mätsäsi mun kanssa?

Poistin deittisovellukset puhelimestani ja voin elää vaikka ikisinkkuna koko elämäni, parisuhde ei ole minulle välttämätön tarve.

M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa sopivasti tämä kun just yöllä latasin Tinderin. Olin siellä viimeksi 5 vuotta sitten ja jo silloin huomasi, että ihan ihme porukkaa on paljon. Mielestäni pahinta on, miten härskisti osa on valmiita valehtelemaan treffikumppaneille. Silloin tuli yllärinä, enää ei.

En ole vielä alkanut selailemaan vaan olen piilossa tällä hetkellä. Vielä mietin ryhdynkö ollenkaan siihen touhuun.

Vierailija
24/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun itsetunto mureni täysin deittisovellusten myötä koska kyseisissä sovelluksissa minusta kiinnostui juuri vain ne surkeatasoiset naiset.

Olen itse normaalipainoinen,ihan ok näkönen ja käyn töissä mutta miksi ne rumat sekä lihavat naiset vain mätsäsi mun kanssa?

Poistin deittisovellukset puhelimestani ja voin elää vaikka ikisinkkuna koko elämäni, parisuhde ei ole minulle välttämätön tarve.

M31

se on sun taso.

sääli, sillä säkin ansaitset rakkautta.

ja saisit rakkautta, mutta se ei kelpaa, koska saisit "vaan" omatasoisiltasi.

Vierailija
25/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31

match voi tulla vain jos oot itse tykännyt kanssa..

Vierailija
26/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli olet Tinderissä ilman että sinulla on mitään aikomustakaan tavata ketään, etkä kerro tätä asiaa profiilissasi, niin sinä olet täysi k*sipää, enkä minä pidä sinusta 😀

Vierailija
27/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne pitäisi voida laittaa vartalotyyppi ja ilmiannoista miehet jotka valehdelleet blokkautuisivat.

Kauheata maksaa tuosta, kun lähes kaikki tykänneet ovat lihavia juoppoja.

Vierailija
28/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän maksutonta Tinderiä viikottain vain tsekatakseni, ketä siellä on n. 50v ikäryhmässä. Joka kerta myös poistan ja avaan sovelluksen erikseen. En ole koskaan matchannut tai käynyt Tindertreffeillä, enkä ole aikeissakaan. En usko että oikeasti ketään löytäisin sieltä. Ajatelkaa nyt! Pelkän kuvan ja muutaman emojin pohjalta jos alkaa yrittää etsiä sopivaa, siinähän joutuisi treffailemaankin kymmeniä naisia ellei jopa satoja naisia. Ajatuskin kavahduttaa. Haluan löytää vain yhden, en etsi mitään sarjaa.

Tampereellakin on muutama näyttävä nainen, jotka on jo parin vuoden ajan aina ponnahtaneet ensimmäisenä esiin.  Taatusti eivät hae aidosti treffiseuraa.

Ai niin, en tietenkään käytä omia kuviakaan vaan netin kuvapankista ladattuja. Nehän on tarkoitettu yleiseen käyttöön, kun niistä maksaa. Mietin pitkään mikä on motiivini? Se on ylläpitää haavekuvaa siitä, että jonain päivänä voisin vielä seurustellakin. Tällä hetkellä se on mahdotonta. Naiset edellyttävät, että miehen pitää olla taloudellisesti vankalla pohjalla, enkä sitä nyt ole. Tinder on siis minulle hyvin positiivinen asia, koska se luo toivoa tulevaisuuteen. M56

Vierailija
29/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolet käyttäjistä ei edes halua tavata ketään??? No huh huh, eli käytännössä iso osa porukasta on Tinderissä kirjaimellisesti vain tuhlaamassa muiden käyttäjien aikaa.

Kyllä ihmiset osaakin olla paskoja, ei ihmekään että Tinderöinti on valtaosin niin pirun epämiellyttävää.

Hesarin sivuilta tänän luin aihesta,Itse en some etsi seraa,en siis seran haku sivuilla.Sinne hesarin sivuille lukemaan aihesta.

Vierailija
30/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikyselyillä on helppo kerätä monin eri tavoin vinoutunutta dataa. Mitäs luulet, tulisiko nettikyselyllä palstamammojen painoindeksin keskiarvoksi se todellinen 27+?

Vierailija
31/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolet käyttäjistä ei edes halua tavata ketään??? No huh huh, eli käytännössä iso osa porukasta on Tinderissä kirjaimellisesti vain tuhlaamassa muiden käyttäjien aikaa.

Kyllä ihmiset osaakin olla paskoja, ei ihmekään että Tinderöinti on valtaosin niin pirun epämiellyttävää.

Tämä on ollut tilanne aivan alusta asti eli kaikkien Tinderkäyttäjien pitäisi tämä jo tietää. Toinen merkittävä ryhmä on sitten sarjadeittailijat, joille motiivi on useimmiten seksielämyksien hakeminen.

Vierailija
32/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31

Koska olit tykännyt heistä ilmeisesti ensin? Miksi ihmeessä?

Vierailija
33/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla tilastotieteen ammattilaiselta onko tuo alle 1400 henkeä kattava otos kertomaan Tinder-käyttäjistä laajemmin. Stanford sijaitsee kuitenkin San Jose-San Franciscon alueelle, jossa vajaa 8 miljoonaa asukasta ns. bay arealla. 

Otoksen koko on täysin riittävä jos tulos tukee omaa toivetilaa, ja riittämätön jos tulos on omien toiveiden vastainen.  Näinhän se tutkimuksien tulkinnassa yleensä menee.

Ei se kyllä niin mene.

Vierailija
34/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

outo mies? kirjoitti:

Käytän maksutonta Tinderiä viikottain vain tsekatakseni, ketä siellä on n. 50v ikäryhmässä. Joka kerta myös poistan ja avaan sovelluksen erikseen. En ole koskaan matchannut tai käynyt Tindertreffeillä, enkä ole aikeissakaan. En usko että oikeasti ketään löytäisin sieltä. Ajatelkaa nyt! Pelkän kuvan ja muutaman emojin pohjalta jos alkaa yrittää etsiä sopivaa, siinähän joutuisi treffailemaankin kymmeniä naisia ellei jopa satoja naisia. Ajatuskin kavahduttaa. Haluan löytää vain yhden, en etsi mitään sarjaa.

Tampereellakin on muutama näyttävä nainen, jotka on jo parin vuoden ajan aina ponnahtaneet ensimmäisenä esiin.  Taatusti eivät hae aidosti treffiseuraa.

Ai niin, en tietenkään käytä omia kuviakaan vaan netin kuvapankista ladattuja. Nehän on tarkoitettu yleiseen käyttöön, kun niistä maksaa. Mietin pitkään mikä on motiivini? Se on ylläpitää haavekuvaa siitä, että jonain päivänä voisin vielä seurustellakin. Tällä hetkellä se on mahdotonta. Naiset edellyttävät, että miehen pitää olla taloudellisesti vankalla pohjalla, enkä sitä nyt ole. Tinder on siis minulle hyvin positiivinen asia, koska se luo toivoa tulevaisuuteen. M56

Kiitos kun avasit motiivejasi. Vähän outo tosiaan olet. Suurin osa miehistä  joita olen siellä tavannut on aika suoraviivaisia: seksiä tai vaimoksi. Haaveilijoita en ole tavannut. N52

Vierailija
35/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Koska olit tykännyt heistä ilmeisesti ensin? Miksi ihmeessä?

Voihan nainen tykätä ensin, eikä siihen tarvitse vastata. 

Vierailija
36/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

se on sun taso.

Jos se on minun taso niin sitten olen mieluummin sinkkuna kuin huonon naisen kanssa.

Epäilen kyllä että se ei minun tasoni oikeasti ole koska näytän paremmalle ja olen hoikempi kuin ne naiset minun kanssa mätsää.

M31

Vierailija
37/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni perusteella uskon, että Suomessakin puolet ei edes aio lähteä treffeille Tinderissä, mutta täällä en usko että kaksikolmasosaa olisi parisuhteessa. Siinä Kalifornia on aika lailla eri kulttuuri. 

Vierailija
38/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

se on sun taso.

Jos se on minun taso niin sitten olen mieluummin sinkkuna kuin huonon naisen kanssa.

Epäilen kyllä että se ei minun tasoni oikeasti ole koska näytän paremmalle ja olen hoikempi kuin ne naiset minun kanssa mätsää.

M31

Nehän voi laihduttaa 🤭 yritä edes parisuhdetta, se kasvattaa luonnetta.

Vierailija
39/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

se on sun taso.

M31

Mutta kun ei se mene niin. Sinun tasosi on se minkälaiset naiset sun kanssa mätsää ja susta kiinnostuu.

Vierailija
40/134 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

se on sun taso.

M31

Susta sun hoikkuus nostaa sun tasoa. Naisista ilmeisesti ei. Mutta hyvä että oma kätesi on sinuun tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä