Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö Suomen uudesta hallituksesta mitään hyvää?

Vierailija
17.07.2023 |

Koko ajan uutiset suoltaa negatiivista sävyä lähes kaikista ministereistä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää on se että nykyinen hallitus haluaa elämämtapa työttömät töihin ja samalla tukia leikataan.

Olen työluokkaan kuuluva ihminen ja haluan että verotus kevenee eli en halua enää elättää muita ihmisiä.

Vierailija
22/29 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verotuksen keveneminen on hyvä juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anders Adlercreutz

Vierailija
24/29 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anders Adlercreutz

Sen vaimo haluais, että porkkanat olis niin kalliita, että yksikin maksaisi euron!

Lähde: Apu

Vierailija
25/29 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää on se että nykyinen hallitus haluaa elämämtapa työttömät töihin ja samalla tukia leikataan.

Olen työluokkaan kuuluva ihminen ja haluan että verotus kevenee eli en halua enää elättää muita ihmisiä.

Työluokka? Tarkoititko työväenluokkaa? Voi sanoa myös työläinen, mutta silloin pitää olla töissä.

Vierailija
26/29 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki puhuvat elämäntapatyöttömistä, mutta oikeasti sellaisia on todella vähän. Paljon enemmän on ihmisiä, jotka eivät löydä töitä, koska työpaikat ovat jossain muualla kuin heidän kotiseudullaan. Tai ihmisiä, joiden osaaminen ja koulutus ei vastaa työmarkkinoiden tarvetta. Tai ihmisiä, joiden terveys ei ole riittävän hyvä niihin töihin, joita on tarjolla.

Osa ongelmaa ovat yrittäjät, jotka eivät ole panostaneet yrityksensä kehittämiseen, vaan jatkaa menneen maailman opeilla, joilla ei enää pärjää kilpailussa.

Vierailija
27/29 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se ihmissyöjien mielestä olla ihan hyvänmakuinen hallitus. Eiköhän järjestetä testi saataisko itse gordon ramsey kokkaamaan?

Vierailija
28/29 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
29/29 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anders Adlercreutz

Sen vaimo haluais, että porkkanat olis niin kalliita, että yksikin maksaisi euron!

Lähde: Apu

Adlercreutzilla on viis lasta ja osa pariutunut t ummaihoisen kanssa..

Persut on somepuolue jotka käyttää demokratiaa hyväkseen omalle öyhötykselleen. Kiva ku saa tykkäyksiä, siitä tulee harhainen vallan tunne omassa kuplassaan. Suomen kansasta ja niiden mielipiteistä viis, valta on tärkeämpiä kuin päämäärä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän