Löytyykö Suomen uudesta hallituksesta mitään hyvää?
Koko ajan uutiset suoltaa negatiivista sävyä lähes kaikista ministereistä.
Kommentit (29)
Verotuksen keveneminen on hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Anders Adlercreutz
Sen vaimo haluais, että porkkanat olis niin kalliita, että yksikin maksaisi euron!
Lähde: Apu
Vierailija kirjoitti:
Hyvää on se että nykyinen hallitus haluaa elämämtapa työttömät töihin ja samalla tukia leikataan.
Olen työluokkaan kuuluva ihminen ja haluan että verotus kevenee eli en halua enää elättää muita ihmisiä.
Työluokka? Tarkoititko työväenluokkaa? Voi sanoa myös työläinen, mutta silloin pitää olla töissä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää on se että nykyinen hallitus haluaa elämämtapa työttömät töihin ja samalla tukia leikataan.
Olen työluokkaan kuuluva ihminen ja haluan että verotus kevenee eli en halua enää elättää muita ihmisiä.
Kaikki puhuvat elämäntapatyöttömistä, mutta oikeasti sellaisia on todella vähän. Paljon enemmän on ihmisiä, jotka eivät löydä töitä, koska työpaikat ovat jossain muualla kuin heidän kotiseudullaan. Tai ihmisiä, joiden osaaminen ja koulutus ei vastaa työmarkkinoiden tarvetta. Tai ihmisiä, joiden terveys ei ole riittävän hyvä niihin töihin, joita on tarjolla.
Osa ongelmaa ovat yrittäjät, jotka eivät ole panostaneet yrityksensä kehittämiseen, vaan jatkaa menneen maailman opeilla, joilla ei enää pärjää kilpailussa.
Voi se ihmissyöjien mielestä olla ihan hyvänmakuinen hallitus. Eiköhän järjestetä testi saataisko itse gordon ramsey kokkaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anders Adlercreutz
Sen vaimo haluais, että porkkanat olis niin kalliita, että yksikin maksaisi euron!
Lähde: Apu
Adlercreutzilla on viis lasta ja osa pariutunut t ummaihoisen kanssa..
Persut on somepuolue jotka käyttää demokratiaa hyväkseen omalle öyhötykselleen. Kiva ku saa tykkäyksiä, siitä tulee harhainen vallan tunne omassa kuplassaan. Suomen kansasta ja niiden mielipiteistä viis, valta on tärkeämpiä kuin päämäärä.