Tori.fi-tinkaaja taas vauhdissa :)
Pitäisi väen vängällä saada uusia 20-22 euron Marimekon pyyhkeitä 4 eurolla. Mulla pyyntihinta 11 euroa. Tuun heti huomenna hakemaan. Jos et myy 4 eurolla, en osta.
Kommentit (27)
Tori- ja käytetyn tavaran kauppaan kuuluu tinkaaminen ihan olennaisesti. Vänkääminen on eri asia. Taas kerran kyse on siitä miten asian esittää.
Vierailija kirjoitti:
Kaupan syntymisen määrittelee kauppalaki. Eli käytännössä kuka ensin ilmoittaa ostopäätöksestään. Hinta toimituskuluineen esille ja huutokauppa loppuu siihen.
Ja pskat koske yksityisten välistä kauppaa tai onnea saada tällainen case esitutkintaan.
Laittakaa alkuhinta niin kovaksi että on tinkimisvaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupan syntymisen määrittelee kauppalaki. Eli käytännössä kuka ensin ilmoittaa ostopäätöksestään. Hinta toimituskuluineen esille ja huutokauppa loppuu siihen.
Ja pskat koske yksityisten välistä kauppaa tai onnea saada tällainen case esitutkintaan.
Kauppalaki koskee myös Tori.fi kauppoja. Tosin on se parempi olla väittelemättä idioottien kanssa jostain vanhastakermanekasta. Etenkin jos sen saa toisaalle kaupaksi.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa alkuhinta niin kovaksi että on tinkimisvaraa.
Ei liene järkeä hinnoitella 30-50% ekstraa saadakseen viestitellä näiden hankalien tinkaajien kanssa ja samalla menettäen helpot "tulen hakemaan pyyntihinnalla" ostajat.
Itse ainakin ostajana en rupea selvästi ylihintaisesta edes hieromaan kauppaa, kun käsitys hinnasta on liian erilainen.
Mun paras kokemus oli; voitko tuoda tuotteen, mulla ole autoa.... Ja tämä siis Helsingin seudulla. No ei oo mullakaan, en tod voi! Hohhoijaa.