Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi-tinkaaja taas vauhdissa :)

Vierailija
17.07.2023 |

Pitäisi väen vängällä saada uusia 20-22 euron Marimekon pyyhkeitä 4 eurolla. Mulla pyyntihinta 11 euroa. Tuun heti huomenna hakemaan. Jos et myy 4 eurolla, en osta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan syntymisen määrittelee kauppalaki. Eli käytännössä kuka ensin ilmoittaa ostopäätöksestään. Hinta toimituskuluineen esille ja huutokauppa loppuu siihen.

Vierailija
22/27 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori- ja käytetyn tavaran kauppaan kuuluu tinkaaminen ihan olennaisesti. Vänkääminen on eri asia. Taas kerran kyse on siitä miten asian esittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan syntymisen määrittelee kauppalaki. Eli käytännössä kuka ensin ilmoittaa ostopäätöksestään. Hinta toimituskuluineen esille ja huutokauppa loppuu siihen.

Ja pskat koske yksityisten välistä kauppaa tai onnea saada tällainen case esitutkintaan.

Vierailija
24/27 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa alkuhinta niin kovaksi että on tinkimisvaraa.

Vierailija
25/27 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pskat koske yksityisten välistä kauppaa tai onnea saada tällainen case esitutkintaan.

Kauppalaki koskee myös Tori.fi kauppoja. Tosin on se parempi olla väittelemättä idioottien kanssa jostain vanhastakermanekasta. Etenkin jos sen saa toisaalle kaupaksi.

Vierailija
26/27 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa alkuhinta niin kovaksi että on tinkimisvaraa.

Ei liene järkeä hinnoitella 30-50% ekstraa saadakseen viestitellä näiden hankalien tinkaajien kanssa ja samalla menettäen helpot "tulen hakemaan pyyntihinnalla" ostajat.

Itse ainakin ostajana en rupea selvästi ylihintaisesta edes hieromaan kauppaa, kun käsitys hinnasta on liian erilainen.

Vierailija
27/27 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras kokemus oli; voitko tuoda tuotteen, mulla ole autoa.... Ja tämä siis Helsingin seudulla. No ei oo mullakaan, en tod voi! Hohhoijaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän