Tekninen kysymys seksistä. Miehille ja naisille...
Se hetki kun penis menee sisään. Suuaukon täytyy olla kostea jotta sisään meno onnistuu.
En ole nuolemisen jälkeenkään niin kostea että se onnistuu joten käytämme liukkaria.
En tajua leffoja jossa suudellaan hetki ja nainen istuu miehen syliin siten että muna vaan solahtaa sisään. No, leffojahan ne tietty on mutta silti...
Seksissä mieheni kanssa fiilis herkästi lässähtää kun sisään laitto menee asettelemiseksi.
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalun paksuus vaikuttaa huomattavasti asiaan. Ei mene vaimollakaan sisään kunnolla ilman liukkaria. Liikaa kitkaa kun ei meinaa mahtua.
Eli kyse oli kuivuudesta, jos liukkari auttoi.
Ei ole pelkästään. Vaimon pimppi jää suuseksiorgasminkin jälkeen niin tiukaksi, että joutuu sovittelmaan sisään, että mahtuu. Ilman liukkaria ei olisi toivoakaan edes yrittää. Mutta jos ei ole itse kokenut niin ei ymmärrä.
Kyllä minä olen märkä kun suudellaan
se riittää saamaan vaginani ihan märäksi
ja yksi mistä kiihotun on suihinotto, sen jälkeen valun reisille
Jaana68
jos seksi on molemmille nautinnollista niin mikä ongelma se liukkarin käyttö on?
Puhukaa asiasta.
Koolla on väliä.[/quote]
Koolla ei jää väliä ;-)
Jos on riittävän pitkät esileikit ja olen kunnolla nuollut pillun ja sormettanut, niin rouva 57 v on riittävän märkä. Joskus kiima painaa päälle ja kaluani sovitettaessani pilluun vain lyhyen esileikin jälkeen tekee tiukaa. Pillu vetää esinahan taakse ja pikkuisen tuntuu kipuakin, mutta pari kertaa yritystä, niin menee sisään ja alkaa luistamaan. Toki, jos liukkarilla ja sauvalla on lämmitetty rouvaa, niin menee oikein mainiosti, mutta edelleen riittävällä puristuksella.
Siitä on tullut iän myötä haasteellisempaa. Meillä seksi alkaa usein niin, että vaimoni ottaa minulta hetken aikaa suihin. Tällä on kolme myönteistä vaikutusta, vaimoni kostuu siitä, kun ottaa suihin, kaluni muuttuu viimeistään vaimoni suussa kivikovaksi, ja syljestä märkä kaluni liukuu hyvin sisään. Eikä minua haittaa lainkaan se nopea suihinotto seksin aluksi. Joskus on käynyt kyllä niin, että vaimoni ollessa lopettamassa suihinottoa, olen antanut ymmärtää, että se nyt tuntuu vain niin hyvältä, että sitä voisi jatkaa loppuun asti. Ja ennenkuin saan "itsekäs sika" tms. kommetteja, niin näin käy harvemmin kuin kerran kymmenestä, ja silloinkin hoitelen vaimoni tämän jälkeen; joko heti suullani, tai pienen levon jälkeen rakastelemalla. Silloin ei ole myöskään pelkoa, että nallini napsahtaisi ennen vaimoni laukeamista.
Mä.kostun oikeasti joskus jo katseesta.
Et ei ongelmaa sen suhteen
N 41
Olis kyllä aika kauheaa olla naisen kanssa, joka ei kostu.
Vierailija kirjoitti:
Kostumisella mitään väliä ole, siihen saa täydennystä tuubista. Se olisi kauheaa, jos nainen ei seksistä nauttisi.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä kauhea olla ihmisen kanssa, jolla on tällainen ajatusmaailma. Liukkarit on keksitty ja miehille pillerit, jos itsestä riippumattomista syistä fysiologia ei ihanteellisesti toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostumisella mitään väliä ole, siihen saa täydennystä tuubista. Se olisi kauheaa, jos nainen ei seksistä nauttisi.
Kyllä mä tykkään siitä, että pillu on märkä muusta kun liukkarista. Mutta jokainen tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Oon nainen enkö oo ikinä tarvinnut liukkaria. Mutta tää juttu on aika typerä. Onko se parempi että nainen kostuu itse mutta sitä ei kiinnosta tippaakaan seksi sun kanssa. Siinä lykit innoissaan kosteaa reikää ja nainen makaa lahnana ja oottaa et homma on ohi. Kyllä luulis olevan pääasia että nainen nauttii sun kanssa eikä se mistä liukaste lopulta tulee. Ku jos nainen ei kostu riittävän paljon se ei silti tarkoita etteikö se haluis sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon nainen enkö oo ikinä tarvinnut liukkaria. Mutta tää juttu on aika typerä. Onko se parempi että nainen kostuu itse mutta sitä ei kiinnosta tippaakaan seksi sun kanssa. Siinä lykit innoissaan kosteaa reikää ja nainen makaa lahnana ja oottaa et homma on ohi. Kyllä luulis olevan pääasia että nainen nauttii sun kanssa eikä se mistä liukaste lopulta tulee. Ku jos nainen ei kostu riittävän paljon se ei silti tarkoita etteikö se haluis sua.
Silti valitse sen oikeasti kostuvan naisen. Eipä ne mitään lahnoja ole olleet.
Jos haluat tai tarvitset luikkaria, niin käytä sitä. Mä valitsen naisen, joka kostuu ihan luonnostaan. Märkä vako yleensä indikoi halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat tai tarvitset luikkaria, niin käytä sitä. Mä valitsen naisen, joka kostuu ihan luonnostaan. Märkä vako yleensä indikoi halua.
Oli munkin nainen 30 vuotta sitten hyvin kostuva, mutta kun ikää tulee niin muutoksia tapahtuu, itse kullekin. Mieluummin minä liukkaria lisään kuin lopetan seksielämän, saati että ilmoittaisin että tähän se yhteiselämä päättyi, kun seksi ilman liukkaria ei toimi. Kaikkien ei katsos tarvitse lähteä "valitsemaan" naista joka kerran kun seksiä tekee mieli.
Vierailija kirjoitti:
Siitä on tullut iän myötä haasteellisempaa. Meillä seksi alkaa usein niin, että vaimoni ottaa minulta hetken aikaa suihin. Tällä on kolme myönteistä vaikutusta, vaimoni kostuu siitä, kun ottaa suihin, kaluni muuttuu viimeistään vaimoni suussa kivikovaksi, ja syljestä märkä kaluni liukuu hyvin sisään. Eikä minua haittaa lainkaan se nopea suihinotto seksin aluksi. Joskus on käynyt kyllä niin, että vaimoni ollessa lopettamassa suihinottoa, olen antanut ymmärtää, että se nyt tuntuu vain niin hyvältä, että sitä voisi jatkaa loppuun asti. Ja ennenkuin saan "itsekäs sika" tms. kommetteja, niin näin käy harvemmin kuin kerran kymmenestä, ja silloinkin hoitelen vaimoni tämän jälkeen; joko heti suullani, tai pienen levon jälkeen rakastelemalla. Silloin ei ole myöskään pelkoa, että nallini napsahtaisi ennen vaimoni laukeamista.
Vaimoni myös kiihottuu ja tulee aivan märäksi kun ottaa multa ensi suihin (ei loppuun asti siis). Tämän jälkeen ei tosiaan mitään tarvetta liukuvoiteille.
Mun eksä myös kärsi kuivuudesta, vaikka usein oli huolellisetkin esileikit. Sitten kun sen munan sai sisään niin alkoi kostuminen tapahtua huomattavasti paremmin. Kerran ehdotin liukkaria alkuun, suuttui ja sanoi ettei hänellä ole mitään ongelmaa. Ego esti totuuden tunnustamisen ja helpon ratkaisun korjaamaan ongelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on vielä yksi vaihtoehto. Nainen on märkänä ja haluaa minua. Näin meillä on asia mennyt. Liukkaria käytetään sitten anaalipanoissa. Muuten sille ei ole mitään tarvetta.
Vaihdevuosien myötä tuli minullekin kuivuusongelmia, mutta niistä selviää liukkarilla. Ei seksielämä vanhana lopu, vaikka osa niin luuleekin. Itsekin yli 40v olin aina valmis ja liukas, mutta se oli silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla aika nuori, odotahan, kun tulee vuosia lisää niin ymmärrät näistä ongelmista enemmän. Ellet ole se 60v, joka pelkää vanhenemista ja vaihtaa siksi aina nuorempaan.
Ei luista riittävästi.