Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun vierailemme mieheni vanhemmilla, mies viettää aikaa ainoastaan isänsä kanssa

Vierailija
17.07.2023 |

Onko muilla tällaista? Aina kun tulemme anoppilaan, mies lähtee isänsä kanssa kalaan/rassaamaan autoa/saunomaan moneksi tunniksi. Minä jään lasten ja anopin kanssa hoitamaan lapsia/laittamaan ruokaa tms. Joskus kun anoppi ei ole kotona olen vain lasten kanssa, mies ja appiukko touhuavat omiaan.

Mukavaa tietenkin että miehellä on hyvät välit isänsä kanssa, mutta onko liikaa pyydetty, että viettäisimme joskus anoppilassakin aikaa ihan vain perheenä? Tulen kyllä anopin kanssa toimeen mutta ei meillä mitään kauhean lennokkaita keskusteluja ole ja varsinkin illat on aika tuskaisia. Lapset on saatu nukkumaan ja mies on isänsä kanssa saunassa vähintään kolme tuntia putkeen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kutsun kaverin meille, hän tulee poikaystävänsä kanssa ja sitten he viettävät parisuhdeaikaa, minä teen omiani keittiössä. Koska kun on sen kumppanin hommannut, niin sen kanssa ollaan kaikki mahdollinen aika, myös kylässä, mummolassa, rautakaupassa, tupareissa jne. Ei puhettakaan, että olisimme kaksi erillistä olentoa.

Vierailija
22/23 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo joo, kaikki miehet on sikoja! JSS ja poikalapset oksasilppuriin!

NÄYTÄ LEHMÄ TISSIT niin vois jauhaa ketunruuaksi mutta taitaa olla finnin kokoiset......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vietetään aikaa kaikki yhdessä. Varmaan kannattaa mainita miehelle asiasta. Hänelle varmasti hyvä diili kun ei tarvi lapsista huolehtia yms.

Tämä. Lapset pakotetaan syntymään ja kuolemaan koska heidän seuraa ei haluta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan