Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesä on parasta aikaa löytää miesystävä

Vierailija
17.07.2023 |

Ja pian on kesä ohi ja olen käynyt vain yhdellä deitillä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellistä hiusrajaa on nykyään vaikea löytää.

Vierailija
22/29 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu se on naisille vaikeeta löytää  mies koska jännä miehet on kaikki vankilassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin mieheni talvella.

Vierailija
24/29 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Juu se on naisille vaikeeta löytää  mies koska jännä miehet on kaikki vankilassa.

Voi sua raukkaa kun kukaan ei halua sua.

Vierailija
25/29 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella naisella on jono prinssejä ovella ja parhaimmilla mäntsälän päähän asti. Se on ihan sama onko kesä vai talvi. Kyllä se on absoluuttinen lottovoitto olla nainen on se elämä niin helppoa

Eipä oo näkynyt parisuhdetta haluavaa miestä.

Vierailija
26/29 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Voi sua raukkaa kun kukaan ei halua sua.

En minäkään halua ketään.

Vierailija
27/29 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄÄLLÄÄÄ ! Olen ystävällinen, rehellin ja osaan keittää perunat sekä tehdäkastikkeen. Ja olen suomalainen, ihan tavallinen mies. Lyhyt, isovatsainen, kaljupäinen enkä osaa tanssia. Olen omavarainen, eläke n. 900€/kk, netto, on minulla autokin, Lada. Harrastan pasianssin peluuta ja loton peluuta. Pidän rauhallisista koti-illoista ja oravien touhujen katselusta. Asun maalla, pienessä torpassa jossa sähkö sekä vesi tulee ja menee. Pesukonekin on.

Voisinko siis mahdollisesti olla jonossa ensimmäinen, se ainut jolla kaipuusi päättyy ?

Huono homma, kun isoa munaa ei tarjolla ollu,

ei vaan oo sulle tarjolla pillu

Vierailija
28/29 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut vaan huonoja naisia tarjolla. Eipä jaksa alkaa niiden kanssa mitään säätämään. Ennemmin minä vetäsen käpälään silloin kun tarvii tyhjentää pussit ja nautin ihan vaan omasta ja kamujen seurasta.

T: Se normimies.

Vierailija
29/29 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi joka harmittelee, että ei eilen saanut aikaiseksi yhtään mitään. Vietettiin iltaa kivalla porukalla ja joukossa oli myös yksi kiva sinkkumies, josta voisi olla vähän kiinnostunut. Ja mitä minä tein, en yhtään mitään, perinteiseen tyyliin esitin kauheeta kovista ja päästelin suustani kaikenlaisia typeryyksiä. Toisaalta taitaisi se olla liian hyvä mies minulle muutenkin. Ja tuskin häntäkään kiinnostaa, koska ei tehnyt elettäkään siihen suuntaan. Harmittaa silti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän