Kesä on parasta aikaa löytää miesystävä
Ja pian on kesä ohi ja olen käynyt vain yhdellä deitillä.
Kommentit (29)
Juu se on naisille vaikeeta löytää mies koska jännä miehet on kaikki vankilassa.
Kiltti mies kirjoitti:
Juu se on naisille vaikeeta löytää mies koska jännä miehet on kaikki vankilassa.
Voi sua raukkaa kun kukaan ei halua sua.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella naisella on jono prinssejä ovella ja parhaimmilla mäntsälän päähän asti. Se on ihan sama onko kesä vai talvi. Kyllä se on absoluuttinen lottovoitto olla nainen on se elämä niin helppoa
Eipä oo näkynyt parisuhdetta haluavaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Voi sua raukkaa kun kukaan ei halua sua.
En minäkään halua ketään.
Vierailija kirjoitti:
TÄÄLLÄÄÄ ! Olen ystävällinen, rehellin ja osaan keittää perunat sekä tehdäkastikkeen. Ja olen suomalainen, ihan tavallinen mies. Lyhyt, isovatsainen, kaljupäinen enkä osaa tanssia. Olen omavarainen, eläke n. 900€/kk, netto, on minulla autokin, Lada. Harrastan pasianssin peluuta ja loton peluuta. Pidän rauhallisista koti-illoista ja oravien touhujen katselusta. Asun maalla, pienessä torpassa jossa sähkö sekä vesi tulee ja menee. Pesukonekin on.
Voisinko siis mahdollisesti olla jonossa ensimmäinen, se ainut jolla kaipuusi päättyy ?
Huono homma, kun isoa munaa ei tarjolla ollu,
ei vaan oo sulle tarjolla pillu
On ollut vaan huonoja naisia tarjolla. Eipä jaksa alkaa niiden kanssa mitään säätämään. Ennemmin minä vetäsen käpälään silloin kun tarvii tyhjentää pussit ja nautin ihan vaan omasta ja kamujen seurasta.
T: Se normimies.
Täällä yksi joka harmittelee, että ei eilen saanut aikaiseksi yhtään mitään. Vietettiin iltaa kivalla porukalla ja joukossa oli myös yksi kiva sinkkumies, josta voisi olla vähän kiinnostunut. Ja mitä minä tein, en yhtään mitään, perinteiseen tyyliin esitin kauheeta kovista ja päästelin suustani kaikenlaisia typeryyksiä. Toisaalta taitaisi se olla liian hyvä mies minulle muutenkin. Ja tuskin häntäkään kiinnostaa, koska ei tehnyt elettäkään siihen suuntaan. Harmittaa silti.
Täydellistä hiusrajaa on nykyään vaikea löytää.