Kesä on parasta aikaa löytää miesystävä
Ja pian on kesä ohi ja olen käynyt vain yhdellä deitillä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella naisella on jono prinssejä ovella ja parhaimmilla mäntsälän päähän asti. Se on ihan sama onko kesä vai talvi. Kyllä se on absoluuttinen lottovoitto olla nainen on se elämä niin helppoa
Ei ole näkynyt.
Täällä.olisi isoa kullia tarjolla näteille naisille!
M45
Kuukausi enään aikaa löytää miesystävä. Muuten pitää odottaa ensivuoteen.
Mä jätän syksylle, jotenkin sellainen tuntuma että silloin porukkaa voi olla enemmän tosissaan liikkeellä.
Millainen laitetaan? Meillä on täällä tarjolla kärttyisiä tonttuja. Rabies piikin haku jää ostajalle.
Kesä mielletään hyväksi ajaksi löytää kumppani, sillä ihmiset tulevat ulos luolistaan, on paljon tapahtumia ja ulkona on hyvä viettää aikaa... Jos mitään näistä ei harrasta, niin eipä se poikkea muista vuodenajoista mitenkään.
Onni on omissa käsissä.
Siis omin käsin onneen.
Täällä ois vapaa mutta eipä ole näkynyt prinsessaa ovella.
Ei ole jos on ruma naama. Tissikin a-kuppia niin ei miehet mua lähesty.
TÄÄLLÄÄÄ ! Olen ystävällinen, rehellin ja osaan keittää perunat sekä tehdäkastikkeen. Ja olen suomalainen, ihan tavallinen mies. Lyhyt, isovatsainen, kaljupäinen enkä osaa tanssia. Olen omavarainen, eläke n. 900€/kk, netto, on minulla autokin, Lada. Harrastan pasianssin peluuta ja loton peluuta. Pidän rauhallisista koti-illoista ja oravien touhujen katselusta. Asun maalla, pienessä torpassa jossa sähkö sekä vesi tulee ja menee. Pesukonekin on.
Voisinko siis mahdollisesti olla jonossa ensimmäinen, se ainut jolla kaipuusi päättyy ?
Vielä on kesää jäljellä. Vielä on kuumia päiviä.
Etsin 23-28 vuotiasta miestä. Joka on yli 180 cm. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onni on omissa käsissä.
Siis omin käsin onneen.
Unessakin voi saada. Just tuore kokemus
Vierailija kirjoitti:
Täällä.olisi isoa kullia tarjolla näteille naisille!
M45
Kuinka isoa?
Vierailija kirjoitti:
Mä jätän syksylle, jotenkin sellainen tuntuma että silloin porukkaa voi olla enemmän tosissaan liikkeellä.
Sama. En halua olla kenenkään kesäheila, enkä hae sellaista itsellenikään.
Jokaisella naisella on jono prinssejä ovella ja parhaimmilla mäntsälän päähän asti. Se on ihan sama onko kesä vai talvi. Kyllä se on absoluuttinen lottovoitto olla nainen on se elämä niin helppoa