Ansaitsen 4236 euroa/kk. Mitä haluat kysyä?
Asun PK-seudulla omistusasunnossa, ajan omaa autoa (kevythybridi), ostan ruokaa hintoja tarkastellen, syön muutaman kerran viikossa lounasbuffetissa, harvoin a la cartessa, matkailen työssä riittävästi, niin harvemmin vapaa-ajallani teen niin.
Mitä haluat kysyä minulta?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ansaitset noin vähän?
Ihmettelen suurempituloisena samaa.
Mitä teet työksesi? Mielestäni palkkasi on todella hyvä, enkä ikinä itse ole moisiin summiin päässyt enkä ole edes osannut haaveilla sellaisista.
On varmasti mukava, kun pystyy elämään noin hyvin taloudellisessa mielessä.
Mukavaa kesää sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koetko olevasi aidosti onnellinen?
Saan seksiä mukavasti ja tulot riittävät minulle. Perintöä on myös tulossa, kunhan pesä saadaan jaetuksi.
AP
Eikö sitä pesää jaeta kokoajan. Sen jakamisella pääsisit myös huomattavasti paremmille ansioille.
Ei toi PK-seudulla hirveen ihmeellinen palkka ole. Pari tonnia lisää niin ollaan jees palkoissa
Etsitkö hyvin toimeentulevaa miestä?
Omaatko hyvin materialistiset arvot?
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet työksesi? Mielestäni palkkasi on todella hyvä, enkä ikinä itse ole moisiin summiin päässyt enkä ole edes osannut haaveilla sellaisista.
Mukavaa kesää sinulle.
Olen valtiolla asiantuntijana töissä. Valtiollahan ei ole enää vuosiin ollut töissä siivoojia, vahtimestareita jne, joten jäljellä oleville voidaan maksaa ihan ok palkkoja. Tämän näkee siitäkin, että yksityiseltä puolelta haetaan töihin tänne. Taloudellinen huolettomuus on se, mitä arvostan elämässäni. Toki se perustuu myös sille, että kulutustarpeeni ovat alhaiset.
AP
valtion viroissa olevat kehuu täällä palkkojaan. juristit ja lääkärit. varsinkin noiden bulvaanien juristien aloituspaikkoja pitäisi lisätä, 13k/kk siitä, että laittaa eroavan avioparin riitelee keskenään ja vetäisee siitä välistä niiden rahat ei ole mitään kehumista. avioeron laskee paperilla tunnissa ja nämä laskuttaa siitä kymmeniä tuhansia.
sitten tulevat tänne vielä kehumaan, miten saa palkkaa, kun vetäisee esim. eroavalta lapsiperheeltä rahat pois. hyvä juridiikkaa, eettistä hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä kaikesta tulosi koostuvat?
Palkkatulot, myin kaikki osakkeet ja rahastot (tappiolla) pois. Todennäköisesti jälkimmäiset olisi kannattanut vaan antaa olla. Nykyisen asunnon laitan ehkä vuokralle.
AP
Vierailija kirjoitti:
Missä käyt ulkona tai yöelämässä Helsingissä?
Käytän appeja, jos haluan seura
AP
Minkä ikäinen olet? Kuinka kauan opiskelit (ja mitä, jos voit kertoa)? Oletko tehnyt äo-testiä ja Myers-Briggsiä, mitkä olivat tuloksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa kesää sinulle.
Olen valtiolla asiantuntijana töissä. Valtiollahan ei ole enää vuosiin ollut töissä siivoojia, vahtimestareita jne, joten jäljellä oleville voidaan maksaa ihan ok palkkoja. Tämän näkee siitäkin, että yksityiseltä puolelta haetaan töihin tänne. Taloudellinen huolettomuus on se, mitä arvostan elämässäni. Toki se perustuu myös sille, että kulutustarpeeni ovat alhaiset.
AP
Paljonko palkastasi jää nettona kuukausittain käteen, keskimäärin, jos summa vaihtelee?
lisää aloituspaikkoja juristeille ja lääkäreille, niin loppuu se elvistely ja hinnat alenee kuluttajille. nythän juristit laskee millä yriyksellä kassaa ja kannattaako taloudellisesti käydä minkäkin tahon päälle. kun olisi enemmän juristeja, niin hyökkäykset yrityksiä kohtaan olisi edes halvempia, samoin noi avioerot sun muut riitahommat olisi järjellä käsiteltäviä hintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä käyt ulkona tai yöelämässä Helsingissä?
Käytän appeja, jos haluan seura
AP
Oletko mies? Harrastatko pelkkää sekstailua vai kiinnostaako oikea parisuhde?
Onko tavoitteena korkeampi palkka? Tuo ei ole mitenkään erikoisen hyvä. Aloitan syyskuun alussa uudessa työssä ja lähtöpalkka on 4700. Siihen tulee päälle henkilökohtainen lisä, jonka suuruutta en kerro.
Erityisen hyvänä en tätäkään palkkaa pidä. Puolisoni tienaa huomattavasti paremmin.
En mitään. Vaikutat aika tavalliselta ja epäkiinnostavalta.