Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tavallaan kivaa/ihanaa/imartelevaa, mutta...?

Vierailija
17.07.2023 |

Mikä on tavallaan kivaa/ihanaa/imartelevaa, mutta...?

Miekkonen, joka on tosi tiiviisti yhteyksissä. Yleensä loppujen lopuksi h ä ı r ı ı n t y n e ı t ä tapauksia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dickpicit. Ensin kiva mutta sitten kuitenkaan ei.

Vierailija
2/6 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin äijä, joka yrittää pokata joka illanistujaisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentit hoikkuudesta (tai jopa "laihuudesta" vaikka olen ihan normaalipainossa). Olen tyytyväinen sillä sanoja implikoi että näytän hyvältä koska lihaville eivät vastaavasti kommentoi, mutta toisaalta tulen samalla itsetietoiseksi ja ahdistuneeksi sillä tuo onnistumisen tunne ruokkii epätervettä suhdettani kehoon ja että arvotan itseäni painoni perusteella. En koskaan kommentoi muiden kehoja tai syömisiä näyttivätpä miltä hyvänsä, älkää tekään.

Vierailija
4/6 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miekkoshullun paluu

Vierailija
5/6 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentit hoikkuudesta (tai jopa "laihuudesta" vaikka olen ihan normaalipainossa). Olen tyytyväinen sillä sanoja implikoi että näytän hyvältä koska lihaville eivät vastaavasti kommentoi, mutta toisaalta tulen samalla itsetietoiseksi ja ahdistuneeksi sillä tuo onnistumisen tunne ruokkii epätervettä suhdettani kehoon ja että arvotan itseäni painoni perusteella. En koskaan kommentoi muiden kehoja tai syömisiä näyttivätpä miltä hyvänsä, älkää tekään.

Mullekin tulee jotenkin niljakas olo, kun miehet kommentoi "oletpa siro" tms. En kaipaa ulkonäköön liittyviä kehuja muulloin kuin intiimissä kanssakäymisessä.

Vierailija
6/6 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka tissien kommentointi 😁tavallaan kivaa kun kehutaan että on isot tai on hyvät tissit, mutta, toisaalta haluaako sellasia kommentteja aina..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi