Mikä on tavallaan kivaa/ihanaa/imartelevaa, mutta...?
Mikä on tavallaan kivaa/ihanaa/imartelevaa, mutta...?
Miekkonen, joka on tosi tiiviisti yhteyksissä. Yleensä loppujen lopuksi h ä ı r ı ı n t y n e ı t ä tapauksia.
Kommentit (6)
Naapurin äijä, joka yrittää pokata joka illanistujaisissa.
Kommentit hoikkuudesta (tai jopa "laihuudesta" vaikka olen ihan normaalipainossa). Olen tyytyväinen sillä sanoja implikoi että näytän hyvältä koska lihaville eivät vastaavasti kommentoi, mutta toisaalta tulen samalla itsetietoiseksi ja ahdistuneeksi sillä tuo onnistumisen tunne ruokkii epätervettä suhdettani kehoon ja että arvotan itseäni painoni perusteella. En koskaan kommentoi muiden kehoja tai syömisiä näyttivätpä miltä hyvänsä, älkää tekään.
Vierailija kirjoitti:
Kommentit hoikkuudesta (tai jopa "laihuudesta" vaikka olen ihan normaalipainossa). Olen tyytyväinen sillä sanoja implikoi että näytän hyvältä koska lihaville eivät vastaavasti kommentoi, mutta toisaalta tulen samalla itsetietoiseksi ja ahdistuneeksi sillä tuo onnistumisen tunne ruokkii epätervettä suhdettani kehoon ja että arvotan itseäni painoni perusteella. En koskaan kommentoi muiden kehoja tai syömisiä näyttivätpä miltä hyvänsä, älkää tekään.
Mullekin tulee jotenkin niljakas olo, kun miehet kommentoi "oletpa siro" tms. En kaipaa ulkonäköön liittyviä kehuja muulloin kuin intiimissä kanssakäymisessä.
No vaikka tissien kommentointi 😁tavallaan kivaa kun kehutaan että on isot tai on hyvät tissit, mutta, toisaalta haluaako sellasia kommentteja aina..
Dickpicit. Ensin kiva mutta sitten kuitenkaan ei.