Turkissa hinnat ovat kaksinkertaistuneet viime vuodesta
Pitkän matkan bussit eivät enää hyväksy Turkin liiroja ja vaativat maksun euroissa. Moni ei enää viitsi mennä Turkkiin sen kalleuden takia.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Huomasin itse asiassa samaa viime reissulla. Vuotta aiemmin tuntui, että kaikki oli paljon halvempaa ja kun haki vaikka kaupasta tavaraa, tililtä lähti muutama euro kauppakassillisesta. Nyt veloitukset olivat säännönmukaisesti yli kymppiä. Hotellin room servicen hinta oli myös pompannut 6e/ateria melkein huonon Suomalaisen raflan hintoihin.
Tarkastin vielä liiran kurssin, joka oli sama 0.05 kuin edeltävällä kerralla.
Et ole tainnut katsoa kurssia oikein. Tai matkojen välissä ei ollut läheskään vuotta. Nyt eurolla saa 30 liiraa, vuosi sitten sai 18, kaksi vuotta sitten 10.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin itse asiassa samaa viime reissulla. Vuotta aiemmin tuntui, että kaikki oli paljon halvempaa ja kun haki vaikka kaupasta tavaraa, tililtä lähti muutama euro kauppakassillisesta. Nyt veloitukset olivat säännönmukaisesti yli kymppiä. Hotellin room servicen hinta oli myös pompannut 6e/ateria melkein huonon Suomalaisen raflan hintoihin.
Et ole tainnut katsoa kurssia oikein. Tai matkojen välissä ei ollut läheskään vuotta. Nyt eurolla saa 30 liiraa, vuosi sitten sai 18, kaksi vuotta sitten 10.
Vuonna 2017 sai eurolla 3 liiraa
Luuletko ap, ettei inflaatio koske myös Turkkia?
Kun inflaatio on koron nousuineen koetellut lähes koko maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko ap, ettei inflaatio koske myös Turkkia?
Kun inflaatio on koron nousuineen koetellut lähes koko maailmaa.
Mutta Turkissa ei haluta paikoin edes vastaanottaa omaa valuuttaa vastaan. Se on aika huono merkki.