Luokkakokous tulossa. Miten kertoa, että he
tuhosivat nuoruuteni ja että sillä on ollut vaikutuksia koko elämääni?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että kiusaajissani on eronneita, lapsettomuudesta kärsiviä. Aion niin hieroa suolaa heidän haavoihinsa kertomalla omasta ehjästä perheestäni. Kyllähän se varmaan harmittaa heitä kun se kiusattu on saanut rakastavan perheen.
Hienoa, mahtavaa ja kaikkea ihanaa. Olet levittänyt jalkasi jollekin miehelle. Mikä saavutus, aplodeja!!!
Miksi ihmeessä kukaan menisi jostain näyttämisenhalusta tapaamaan sakkia randomeja ihmisiä jotka on olleet lapsena/nuorena k**ipäitä ja todennäköisesti ovat sitä edelleen. En ainakaan itse haluaisi olla tuollaisten kanssa missään tekemisissä, on järkevämpääkin tekemistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että kiusaajissani on eronneita, lapsettomuudesta kärsiviä. Aion niin hieroa suolaa heidän haavoihinsa kertomalla omasta ehjästä perheestäni. Kyllähän se varmaan harmittaa heitä kun se kiusattu on saanut rakastavan perheen.
Hienoa, mahtavaa ja kaikkea ihanaa. Olet levittänyt jalkasi jollekin miehelle. Mikä saavutus, aplodeja!!!
No kyllä se nykyään on saavutus, että parisuhde kestää tyyliin elämän loppuun asti.
Mä olin hieman sorsittu tyttö luokallani. Koin olevani isokokoinen ja pojat ei välittäneet.
Luokkakokouksiin menen aina! On kiva mennä kun on korkea koulutus, viisi kaunista lasta, työpaikka, mittavan uran tehnyt mies ja asutaan kaupungin parhaalla paikalla. Heh ja mikä parasta, olen hoikka. Mikäs sinne on purjehtiessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole vieläkään antanut anteeksi lapsuuttasi, mene hoitoon. Kukaan muu ei enää sinusta sitä vastuuta ota.
Valitettavasti koulukiusaajista puhutaan vielä aikuisena. Kerrotaan koko kaupungille kuinka ilkeä sä olit lapsena ja mitä kaikkea ilkeää sanoit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se nykyään on saavutus, että parisuhde kestää tyyliin elämän loppuun asti.
Elämän loppuun, eli siihen luokkakokoukseen? Vai miten tää nyt liittyy tähän keskusteluun?
Vierailija kirjoitti:
Mä olin hieman sorsittu tyttö luokallani. Koin olevani isokokoinen ja pojat ei välittäneet.
Luokkakokouksiin menen aina! On kiva mennä kun on korkea koulutus, viisi kaunista lasta, työpaikka, mittavan uran tehnyt mies ja asutaan kaupungin parhaalla paikalla. Heh ja mikä parasta, olen hoikka. Mikäs sinne on purjehtiessa.
Korkea koulutus ei aina takaa sosiaalista älykkyyttä. Näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole vieläkään antanut anteeksi lapsuuttasi, mene hoitoon. Kukaan muu ei enää sinusta sitä vastuuta ota.
Valitettavasti koulukiusaajista puhutaan vielä aikuisena. Kerrotaan koko kaupungille kuinka ilkeä sä olit lapsena ja mitä kaikkea ilkeää sanoit.
Ymmärretään jo nyt, miksi Johanna ei kutsunut koko luokkaa bileisiin, hän on koppava, ilkeä narsisti, niin me muistellaan häntä nyt aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita kestää, kaikki ei pysty menestymään joka saralla.
Kiitän kutsusta, en kuitenkaan halua osallistua kanssanne muistelemaan kouluaikaani joka jätti vuosiksi pahaa oloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tässä oli huonoa ?
Koulutus, siihen työpaikka, yhdistettynä 5 lasta. Kyllä minäkin olisin ylpeä.
Anna jokaisen olla ylpeä itselle tärkeistä asioista. Ei ole sulta pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämän loppuun, eli siihen luokkakokoukseen? Vai miten tää nyt liittyy tähän keskusteluun?
No sanotaan sitten näin että nykyaikana yli 20 vuoden avioliitto ja kaikilla lapsilla sama isä on saavutus.
Aina yhtä surullista, kun joku kuvittelee, että kosto hyödyttäisi jotain.
Parempi kun et mene etkä kuvittele saavasi hyvitystä. Et sinä saa. Voit vain parantaa itse itsesi ja jättää heittiöiden typeryydet omaan arvoonsa.
T. koulukiusattu, joka on noussut moisten yläpuolelle ja jatkaa elämäänsä
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa. Tuollainen julistaminen indikoi vain, että sulla on päässä vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaikka näin:
"Kiitos kutsusta. Vakavan ja kroonisen mielenterveyshäiriöni takia en kuitenkaan pääse paikalle."
Heh, tää on oikeasti hyvä vastaus. Parannan vielä vähän:
"Kiitos kutsusta. Koulukiusaamisen aiheuttaman vakavan ja kroonisen mielenterveyshäiriöni takia en kuitenkaan pääse paikalle."
Mä en viitsisi moista vaivaa nähdä. Koulu oli lyhyt aika elämässä eikä kiusaajilla ole minkäänlaista roolia ja merkitystä elämässäni. Joten en käy luokkakokouksissa, koska en kaipaa niitä aikoja ja niitä ihmisiä.
Uho jostain "rakastavasta perheestä" ja "muiden lapsettomuudesta", "karmasta" ja "kostosta" on häiriintynyttä ja keskenkasvuista. Saatat pettyä nähdessäsi, että niillä muilla on asiat vähintään yhtä hyvin, mutta niillä ei ole tarvetta lesoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaikka näin:
"Kiitos kutsusta. Vakavan ja kroonisen mielenterveyshäiriöni takia en kuitenkaan pääse paikalle."
Heh, tää on oikeasti hyvä vastaus. Parannan vielä vähän:
"Kiitos kutsusta. Koulukiusaamisen aiheuttaman vakavan ja kroonisen mielenterveyshäiriöni takia en kuitenkaan pääse paikalle."
Ja antaisit näille kiusaajille tyydytystä yhä vieläkin? Huono taktiikka tuo uhriutuminen, se herättää vain myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Meidän luokka oli täynnä luusereita.
Tyttöjä oli vajaa 15, 10 oli raskaana 9 luokalla.Pojista valtaosa on mennyt kylän tehtaalle töihin, suoraan laulusta kossupullo pe, la saunaan ja sitten poliisit tulee.
Kahden kanssa olen tekemisissä, se riittää.
Ei tulisi mieleenikään mennä luokkajuhliin, jos joku niitä pitäisi
Meidän luokalla oli sellainen semi hyvä urheilija. Sai vauvan myös peruskoulun jälkeen. Hänen joku lapsista soitti ja kutsui äidin 50 v juhliin. Oli kuulemma kopioinut äidin puhelinmuistion ja soittaa kaikille. En ole puhunut sanaa tän luokkakaverin kanssa sen jälkeen, kun koulut ovat loppuneet 9 luokalla. Miksi päivittää mm mun numeron puhelimeensa ?
Kerroin hänen äitinsä kiusasi kaikkia, en todellakaan tule synttäreille ja pyysin poistamaan mun numeron. Laitoin ystävilleni viestiä ja heillekin soitettiin. Sanoivat saman
10 oli raskaana 9 luokalla?? No ei kai nyt sentään....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöjä oli vajaa 15, 10 oli raskaana 9 luokalla.Pojista valtaosa on mennyt kylän tehtaalle töihin, suoraan laulusta kossupullo pe, la saunaan ja sitten poliisit tulee.
Meidän luokalla oli sellainen semi hyvä urheilija. Sai vauvan myös peruskoulun jälkeen. Hänen joku lapsista soitti ja kutsui äidin 50 v juhliin. Oli kuulemma kopioinut äidin puhelinmuistion ja soittaa kaikille. En ole puhunut sanaa tän luokkakaverin kanssa sen jälkeen, kun koulut ovat loppuneet 9 luokalla. Miksi päivittää mm mun numeron puhelimeensa ?
Kerroin hänen äitinsä kiusasi kaikkia, en todellakaan tule synttäreille ja pyysin poistamaan mun numeron. Laitoin ystävilleni viestiä ja heillekin soitettiin. Sanoivat saman
10 oli raskaana 9 luokalla?? No ei kai nyt sentään....
Jossai luin ja yhden seutukunnan aikalaisen tunnenkin.. Likat jossain aivohäiriössä päättivät hankkiutua yhtäaikaa raskaaksi, oli pieni skandaali.
Tyttöjä oli vajaa 15, 10 oli raskaana 9 luokalla.
Pojista valtaosa on mennyt kylän tehtaalle töihin, suoraan laulusta kossupullo pe, la saunaan ja sitten poliisit tulee.