Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevyin työ sekä fyysisesti että henkisesti

Vierailija
03.01.2025 |

?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jokin valvomotehtävä yövartijana?

Henkilökohtainen avustaja ei-fyysisesti avustettaville, joiden kanssa sattuu vielä synkkaamaan hyvin? 

Vierailija
2/22 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallisen Lehden valokuvaaja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin enkelihoitaja, tarot ennustaja, energia hoitaja, jos vain asiakkaita riittää. 

Vierailija
4/22 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperitehtaalle 6000€kk tuijottamaan paperikonetta. Lisäksi saunavapaat yms järjettömät edut.

Satamassa ihan omat pelisäännöt työmarkkinoille ja sikakovat liksat minimiduunilla. 

Vierailija
5/22 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelupalstan Moderaattori

Vierailija
6/22 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sahan valvomo. Painat vain nappia.

Vierailija
7/22 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtainen avustaja ei-fyysisesti avustettaville, joiden kanssa sattuu vielä synkkaamaan hyvin? 

Itse veikkaan että se yövartijana on yllättävän rankkaa koska pitää pysyä valveilla vaikka mitään ei tapahdu 99.9% todennäköisyydellä.

Vierailija
8/22 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustaja.

Vierailija
9/22 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litkuttaja

Vierailija
10/22 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs kysyä näiltä palstalaisilta joilla on kaikki arkipäivät aikaa vi**uilla työttömille sieltä suojatyöpaikoistaan

Vierailija
11/22 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse veikkaan että se yövartijana on yllättävän rankkaa koska pitää pysyä valveilla vaikka mitään ei tapahdu 99.9% todennäköisyydellä.

Miks yöaikaan valveilla pysyminen on sen vaikeampaa kuin päivällä. Siis jos vuorot on jatkuvasti öisin

Vierailija
12/22 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chatin moderaattori

Vierailija
13/22 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailu

Vierailija
14/22 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on omasta mielestäni todella kevyt työ. Teen tekstityksiä työkseni suoratoistoille. Eli periaatteessa katson ohjelmia ja leffoja kotona ja samalla kirjoittelen siihen, mitä ne sanoo.

Toki tätä varten olen käynyt ihan yliopistokoulutuksen ja hakenut kielitaitoa ulkomailla asumisestakin, joten osaan hommani oikeasti ja olen tehnyt asioita sen eteen. Mutta pakko myöntää, että itse työ on niin kevyttä ja leppoisaa, että vaikea kuvitella lokoisampaa.

Vierailija
15/22 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks yöaikaan valveilla pysyminen on sen vaikeampaa kuin päivällä. Siis jos vuorot on jatkuvasti öisin

Yötyö on tutkitusti terveysriski

Vierailija
16/22 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alanuolia muttei vastausta

Vierailija
17/22 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yötyö on tutkitusti terveysriski

Vuorotyö on muistaakseni tutkitusti terveysriski. Säännöllisestä yötyöstä en tiedä, itse ainakin olen ainakin aina ollut luonnostani yökukkuja joten tuollainen rauhallinen yötyö sopis itselle täydellisesti

Vierailija
18/22 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdastyö valvomossa...nyt eläkkeellä..olen nukkunut siellä työurani aikana yhteenlaskettuna vuosia.. 

Vierailija
19/22 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansanedustaja.

Asiantuntijoille ei ainakaan kannattava pesti. Kolmasosa palkalla kuuntelet jatkuvaa päänaukomista.

Vierailija
20/22 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansanedustaja.

Asiantuntijoille ei ainakaan kannattava pesti. Kolmasosa palkalla kuuntelet jatkuvaa päänaukomista.

Mistä asiantuntijatehtävästä saa yli 20000€/kk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan