Poikaystävä kielsi seurustelleensa ennen minua
Olin yhtenä päivänä poikaystäväni luona käymässä. Sinne tuli myös eräs heidän sukulaisnainen ja hän alkoi tiedustelemaan meidän suhteen laatua yms. Hän tiedusteli ensin minulta onko minulla ollut aiempia poikaystäviä (ei ole ollut) ja kun tiedusteli poikaystäväni menneisyydestä, niin poikaystäväni kielsi kuulleni ettei hänellä ole ollut aiempia suhteita, vaikka hänellä on ollut yksi aiempi tyttöystävä (9 kk seurustelusuhde) ennen minua.
Osaako kukaan sanoa miksi poikaystävä valehteli tuossa tilanteessa aiemman seurustelusuhteensa? Ihmettelin itse tuota hänen vastaustaan, koska minulle hän on puhunut tuosta exsästään (liian intiimejäkin asioita, mitä en olisi halunnut edes kuulla... mm. kerskaillut heidän välisestä seksistään, missä, miten, milloin...) :(
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Jätä se aika
Sitä tässä myös mietin. Voisi olla yksi vaihtoehto. :)
T. Ap
Älä ryhdy laastariksi. Kiltin oloiset miehet on kaikista pahimpia pelureita. Eka aletaan kyräilemään, sit kerskailee ja lopulta petetään. Lähde hyvän sään aikana.
Ei kai jollekkin sukupuolisiveellisyys kuulusteluja tekevälle sukulaiselle mitään kerrota. Vire päästää se sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ensimmäinen merkittävä seurustelusuhde. En minäkään laske seurusteluksi teini-iän ihastuksia. Ne ovat olleet yhdessä oloa. Kävelty käsi kädessä, halattu ja pussailtu. Ihania kokemuksia ja muistoja. Ei kuitenkaan seurustelua. Seurustelu on paljon vakavampaa ja syvempää. Rakkautta.
Tämä minullekin tuli tästä storystä mieleen. Poikaystäväsi ensimmäinen suhde oli hänelle merkityksetön ja perustui ehkä pelkkään seksiin? Ja vielä se, että ex-tyttöystävä sattui olemaan sellainen hmmm miten sen sanoisi, "antavainen" tyttö muillekin pojille, niin todellakin voi olla, että poikaystävälläsi ei ole ollut kovin mukavia ja rakkautta pulppuvia tunteita tätä tyttöä kohtaan.
Poikaystäväsi kokee nyt, että olet hänen ensimmäinen se oikea tyttöystävä. :)
Mutta mitä tuohon seksillä kerskailuun tulee... Poikaystäväsikin vielä sillä saralla kovin kokematon, joten voisiko olla, että myös hän vielä vähän epävarma omasta osaamisestaan, mutta haluaa esittää sinulle että on osaava ja kokenut... toisaalta onko se egon jatketta, haluaa pönkittää jotenkin omaa itsetuntoaan ja varsinkin jos ex-tyttöystävä ei ole ollut uskollinen... ts. poikaystäväsi on epävarma omasta riittävyydestään sinulle, haluaa työntää sinua ns. alaspäin ja nostaa itseään ylöspäin???
Koitetaan hiljalleen päästä tästä ilmaisena BetterHelp linjana toimimisesta. Naisen tehtävä ei ole huolehtia miehen egosta ja mielenterveydestä. Aikuinen mies kykenee kyllä ostamaan ammattilaisilta saatavia palveluita.
Vierailija kirjoitti:
Myönnän toki itsekin sanoneen kerran rumasti poikaystävälleni, mutta se oli viimeinen kerta, kun hän enää kerskaili seksikerroilla exsänsä kanssa. Minulla meni yksinkertaisesti vain hermot, enkä halunnut enää kuunnella yhtään heidän panokerroistaan. Teinköhän oikein?
Tiivistettynä: poikaystäväni kerskaili taas yhdestä panokerrastaan ja loput kertoi ihan btw, että hän oli muuten heidän suhteestaan se, joka joutui ostamaan kortsut, että ex-tyttis ei ostanut niitä kertaakaan.
Töksäytin tähän jotenkin silleen, että no en minäkään haluaisi käyttää rahojani mihinkään mitättömään asiaan, jos en koe sen olevan tärkeää minulle. Ja lopuksi sanoin, että ehkä exsäsi ei arvostanut tarpeeksi penistäsi "syystä tai toisesta :D", koska haki seksiseuraa muualtakin (petti useamman pojan kanssa poikaystävääni).No tähän loppui poikaystävälläni kerskailut seksikerroista exsänsä kanssa. Mutta mietin, että sanoinko liian rumasti? :(
T. Ap
Et todellakaan sanonut liian rumasti! Hyvin sanottu! Siitäs sai vai vähän miettimisen aihetta!
:D
Häpeääkö poikaystäväsi jotain... eli exsäänsä? Sanomiasi sinulle???
Tämä minullekin tuli tästä storystä mieleen. Poikaystäväsi ensimmäinen suhde oli hänelle merkityksetön ja perustui ehkä pelkkään seksiin? Ja vielä se, että ex-tyttöystävä sattui olemaan sellainen hmmm miten sen sanoisi, "antavainen" tyttö muillekin pojille, niin todellakin voi olla, että poikaystävälläsi ei ole ollut kovin mukavia ja rakkautta pulppuvia tunteita tätä tyttöä kohtaan.
Poikaystäväsi kokee nyt, että olet hänen ensimmäinen se oikea tyttöystävä. :)
Mutta mitä tuohon seksillä kerskailuun tulee... Poikaystäväsikin vielä sillä saralla kovin kokematon, joten voisiko olla, että myös hän vielä vähän epävarma omasta osaamisestaan, mutta haluaa esittää sinulle että on osaava ja kokenut... toisaalta onko se egon jatketta, haluaa pönkittää jotenkin omaa itsetuntoaan ja varsinkin jos ex-tyttöystävä ei ole ollut uskollinen... ts. poikaystäväsi on epävarma omasta riittävyydestään sinulle, haluaa työntää sinua ns. alaspäin ja nostaa itseään ylöspäin???