Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä kielsi seurustelleensa ennen minua

Vierailija
17.07.2023 |

Olin yhtenä päivänä poikaystäväni luona käymässä. Sinne tuli myös eräs heidän sukulaisnainen ja hän alkoi tiedustelemaan meidän suhteen laatua yms. Hän tiedusteli ensin minulta onko minulla ollut aiempia poikaystäviä (ei ole ollut) ja kun tiedusteli poikaystäväni menneisyydestä, niin poikaystäväni kielsi kuulleni ettei hänellä ole ollut aiempia suhteita, vaikka hänellä on ollut yksi aiempi tyttöystävä (9 kk seurustelusuhde) ennen minua.
Osaako kukaan sanoa miksi poikaystävä valehteli tuossa tilanteessa aiemman seurustelusuhteensa? Ihmettelin itse tuota hänen vastaustaan, koska minulle hän on puhunut tuosta exsästään (liian intiimejäkin asioita, mitä en olisi halunnut edes kuulla... mm. kerskaillut heidän välisestä seksistään, missä, miten, milloin...) :(

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä  nyt tädille kerrota. 

Vierailija
2/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinirakkautta. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei ole kokenut aiempaa "suhdetta" seurusteluna?

Vierailija
4/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän ei ole kokenut aiempaa "suhdetta" seurusteluna?

Eikä kehdannut sanoa tädille, että no se oli vaan panokaveri. 

Vierailija
5/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta molemmat outoja. Tädin käytös on epäsopivaa, ja hänen sentään pitäisi aikuisena olla fiksumpi. Poikaystävän käytös mennee osittain nuoruuden piikkiin, mutta sekä valehtelu että puolestaan sinulle kerskailu seksillä jonkun muun kanssa eivät tietysti kuulosta hyvältä. Ensimmäisen osalta ehkä hän oli liian nuori osatakseen sanoa tädille heti alussa jotakin, että elämme nykyhetkeä (nyt yhdessä rakkaani kanssa) enkä halua puhua tuollaisista tms. Itse olen keski-ikäinen enkä missään tapauksessa haluaisi puhua tuollaisesta (mahdollisista existä) jollekin tädille, tms. Outoa on myös poikaystävän kerskailu ap:lle. En näe, miten nuo kommentit parantaisivat heidän välejään, vaan päinvastoin. Poika ei ehkä ymmärrä tätä, kun ei osaa pitää suutaan kiinni?

-mies

Vierailija
6/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän se jannu susta puhuu ja kelle kerran sullekin kertonut intiimejä asioita exästään?? Se olis mulla ensimmäisenä mielessä eikä se, et miks se valehteli tädilleen

Vierailija
7/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet, 12? Mitä jos unohtaisit pojat ja miehet ja yritä sitten uudestaan kun on edes vähän järkeä päässä

Vierailija
8/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha olet, 12? Mitä jos unohtaisit pojat ja miehet ja yritä sitten uudestaan kun on edes vähän järkeä päässä

17-vuotias ja poikaystävä kohta 19-vuotias. :)

T. Ap

Vierailija
9/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sukulaisnainen saapui ja alkoi tiedustella suhteemme laatua"

Oot hirveän huono keksimään näitä. Mene johonkin kirjoittajakurssille tai lue edes pari kirjaa ennenkuin yrität uudestaan, poika.

Vierailija
10/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän se jannu susta puhuu ja kelle kerran sullekin kertonut intiimejä asioita exästään?? Se olis mulla ensimmäisenä mielessä eikä se, et miks se valehteli tädilleen

Tämä minullakin ollut mielessä, että entä jos hän minustakin puhuu joskus toisille jotain :(. Olen kyllä kieltänyt puhumasta.

Mietin toki sellaistakin, että kun tavattiin, niin olin itse seksin osalta kokematon, että halusiko hän tuoda esille sitä ja ns. "leuhottaa" asialla, että häneltä sitä kokemusta kyllä löytyy...?

T. Ap

Vierailija
11/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta molemmat outoja. Tädin käytös on epäsopivaa, ja hänen sentään pitäisi aikuisena olla fiksumpi. Poikaystävän käytös mennee osittain nuoruuden piikkiin, mutta sekä valehtelu että puolestaan sinulle kerskailu seksillä jonkun muun kanssa eivät tietysti kuulosta hyvältä. Ensimmäisen osalta ehkä hän oli liian nuori osatakseen sanoa tädille heti alussa jotakin, että elämme nykyhetkeä (nyt yhdessä rakkaani kanssa) enkä halua puhua tuollaisista tms. Itse olen keski-ikäinen enkä missään tapauksessa haluaisi puhua tuollaisesta (mahdollisista existä) jollekin tädille, tms. Outoa on myös poikaystävän kerskailu ap:lle. En näe, miten nuo kommentit parantaisivat heidän välejään, vaan päinvastoin. Poika ei ehkä ymmärrä tätä, kun ei osaa pitää suutaan kiinni?

-mies

Kiitos asiallisesta vastauksesta.

Olen näin jälkeenpäin (ja kun seurustelua jo 1,5 vuotta takana) yrittänyt ottaa poikaystävän kanssa puheeksi, että minkä takia hän kerskaili ja kertoi minulle seksielämästään exänsä kanssa, niin hän vain naurahtelee ja sanoo, ettei hän muista tuollaisia asioita, että olisi kertonut minulle tuollaisia. Sanoo, että jos on kertonutkin, niin vanhoja asioita mitä minun ei kannata kaivella ja ei halua edes muistaa exsäänsä...

T. Ap

Vierailija
12/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän toki itsekin sanoneen kerran rumasti poikaystävälleni, mutta se oli viimeinen kerta, kun hän enää kerskaili seksikerroilla exsänsä kanssa. Minulla meni yksinkertaisesti vain hermot, enkä halunnut enää kuunnella yhtään heidän panokerroistaan. Teinköhän oikein?

Tiivistettynä: poikaystäväni kerskaili taas yhdestä panokerrastaan ja loput kertoi ihan btw, että hän oli muuten heidän suhteestaan se, joka joutui ostamaan kortsut, että ex-tyttis ei ostanut niitä kertaakaan.

Töksäytin tähän jotenkin silleen, että no en minäkään haluaisi käyttää rahojani mihinkään mitättömään asiaan, jos en koe sen olevan tärkeää minulle. Ja lopuksi sanoin, että ehkä exsäsi ei arvostanut tarpeeksi penistäsi "syystä tai toisesta :D", koska haki seksiseuraa muualtakin (petti useamman pojan kanssa poikaystävääni).

No tähän loppui poikaystävälläni kerskailut seksikerroista exsänsä kanssa. Mutta mietin, että sanoinko liian rumasti? :(

T. Ap

Vierailija
13/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän toki itsekin sanoneen kerran rumasti poikaystävälleni, mutta se oli viimeinen kerta, kun hän enää kerskaili seksikerroilla exsänsä kanssa. Minulla meni yksinkertaisesti vain hermot, enkä halunnut enää kuunnella yhtään heidän panokerroistaan. Teinköhän oikein?

Tiivistettynä: poikaystäväni kerskaili taas yhdestä panokerrastaan ja loput kertoi ihan btw, että hän oli muuten heidän suhteestaan se, joka joutui ostamaan kortsut, että ex-tyttis ei ostanut niitä kertaakaan.

Töksäytin tähän jotenkin silleen, että no en minäkään haluaisi käyttää rahojani mihinkään mitättömään asiaan, jos en koe sen olevan tärkeää minulle. Ja lopuksi sanoin, että ehkä exsäsi ei arvostanut tarpeeksi penistäsi "syystä tai toisesta :D", koska haki seksiseuraa muualtakin (petti useamman pojan kanssa poikaystävääni).

No tähän loppui poikaystävälläni kerskailut seksikerroista exsänsä kanssa. Mutta mietin, että sanoinko liian rumasti? :(

T. Ap

Rumasti sanoit mutta mies halusi myös tarkoituksellisesti loukata ja tehdä sut epävarmaksi. Tuo on manipulointia, kun sanoo ettei muista puhuneensa noita asioita. Sekin kun sanoi tädilleen ettei ole ollut muita huolimatta siitä ettei asia hänelle kuulu. Puheillaan yrittää muuttaa sun mielessäsi historiaa toisenlaiseksi, omaa tilannettaan nykyhetkessä hyödyttäväksi. En jatkaisi suhdetta manipuloijan kanssa.

Vierailija
14/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä/mies sanoi jotakin. "Mitä hän tarkoitti?" No jumalauta sitä mitä hän sanoi. Ihme mälväämistä. Ettekö te naiset koskaan sano, mitä tarkoitatte?

Vierailija
15/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Well said! :D

Vierailija
16/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävä/mies sanoi jotakin. "Mitä hän tarkoitti?" No jumalauta sitä mitä hän sanoi. Ihme mälväämistä. Ettekö te naiset koskaan sano, mitä tarkoitatte?

Ei se nykyään enää mene noin. Mitä vain voidaan sanoa.

Vierailija
17/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ensimmäinen merkittävä seurustelusuhde. En minäkään laske seurusteluksi teini-iän ihastuksia. Ne ovat olleet yhdessä oloa. Kävelty käsi kädessä, halattu ja pussailtu. Ihania kokemuksia ja muistoja. Ei kuitenkaan seurustelua. Seurustelu on paljon vakavampaa ja syvempää. Rakkautta.

Vierailija
18/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se aika

Vierailija
19/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Rumasti sanoit. Tuossa tilanteessa ei kuitenkaan ihme. Sinänsä nokkela vastaus.

Nyt rakas neitonen, annan sinulle elämänohjeita:

Jos joku sukulainen, naapuri tai muu kyselee liian intiimejä asioita, niin silloin ei tarvitse puhua totta. Jos poliisi tai mieleltään terve vanhempi kyselee asioistasi, niin silloin taas puhu totta.

Minusta 17-vuotiaan kannattaa miettiä tarkkaan, että onko vielä seksuaalisesti aktiivinen toisen henkilön kanssa. Tuossa iässä kun helposti haluaa saada ihailua ja hyväksyntää jopa itsensä alentamalla, kun ei vielä erota kusipäitä ja näiden käytöstä normaalista riitelystä/ mielipiteiden erosta/väittelystä.

Kusipäitä on monenlaisia ja moni sitä nuorena oleva, saattaa kasvaa kunnolliseksi 30-vuotiaaksi. Normaalia, rakastavaa ja toisia kunnioittavaa käytöstä ei ole seksikokemuksillaan rehentely, ei niiden kertominen kenellekään muulle suhteen aikana tai sen jälkeen. ( Terveydenhuoltohenkilökunta tai psykologit on asia erikseen.)

Sukulaisia et voi valita. Ystävät, tuttavat, poikaystävän voit valita. Valitse sellainen, joka ei loukkaa, ei rehentele, ei manipuloi. Erityisesti kannattaa valita sellainen poikaystävä, jonka käytös tuo sinusta esiin hyviä puolia eikä huonoja. Jos hänen käytöksensä tuo sinusta esiin rumasti toisen peniksestä sanomisen, niin haluatko oikeasti olla tuossa suhteessa? Kannattaisiko mieluummin olla suhteessa, jossa toistenne puhumiset ja sanomisen ruokkivat kaunista ja ystävällistä puhetta.

Vierailija
20/27 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nykyään enää mene noin. Mitä vain voidaan sanoa.

Mitä tarkoitit tuolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme