Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menenkö "hukkaan" jos nyt 40v viihdyn vaan yksin?

Vierailija
16.07.2023 |

Saisin nyt helposti hyviä miehiä (kaunis, sosiaalinen, hyvä ammatti jne.) mutta rehellisyyden nimissä suhteen ylläpito ei olisi helppoa: olen sidottu lapsiin jne. Mies herkästi siis voisi saada tarpeekseenkin :-D
Olen ollut yksin jo muutamia vuosia, ja mietin etten loppuelämääni niin toivoisi. Silti nautin nykyelämästä, eikä aikaa suhteeseen olisi helposti järjestettävissä.
Mutta kadunko myöhemmin, jos en nyt hyvässä iässä ja kunnossa ole etsimässä parisuhdetta? Jos myöhemmin hyviä ei löydykää? Lapset ovat kotona vielä lähes 10v. Mitä minulla sitten on?

Millaisia ajatuksia teillä muilla on, onko myöhemmin kaduttanut?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitako varten me täällä eletään? Mä oon 30v ja ajattelen että voin ihan hyvin elää yksin loppuelämäni jos ei sopivaa kumppania tule vastaan. Meneekö hukkaan... elämä on loppujen lopuksi täysin yhdentekevä asia, kukaan ei ole korvaamaton, ja jonain päivänä ihmiskunnan taru on lopussa ja viimeinenkin lajin edustaja maassa maatumassa. Planeettakin on jokin päivä tähtipölyä.

Että turhaan mietit hukkaan menemistä jos et pariudu kun turhaa se elo on pariutuneenakin :D

Vierailija
22/23 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset tehty, niin aikalailla voi heittää hyvästit hyvän miehen etsinnälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet jo sen ikäinen että aika on mennyt jo ohi. Lisäksi lapset laskevat arvoasi merkittävästi. Joten ei, et mene hukkaan eikä sinulle ole tarjolla mitään sen kummempaa kuin olisi kymmenen tai kahdenkymmenenkään vuoden päästä.

Ja höpö höpö näitä ilkimyksiä!

Ihminen ei ole koskaan liian vanha rakastumaan ja lapset ei laske kenenkään "arvoa", päinvastoin.

Huonot elämäntavat ja sinunlaistesi haaskalintujen ilkeys toisia ihmisiä kohtaan laskee totisesti kaltaistesi törkysuun arvoa!

Jos tulee hyväluontoinen aviomiesehdokas, lapset ovat vain bonusta!

Minäkin olen sitä mieltä, että tuo ensimmäinen kommentti on tarpeetonta ilkeilyä. En silti näe, että eksän kanssa tehdyt lapset toisivat lisäarvoa suhteeseen. Harva ehdoin tahdoin haluaa suhteeseen naisen kanssa, jonka ykkösprioriteetti on lapset, eikä mies itse.