Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko syntyä miehenä vai naisena seuraavassa elämässä?

Vierailija
16.07.2023 |

?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä tietysti. Naisen elämä on yhtä paskaa. Naista arvostetaan vain ulkonäön perusteella. 10-15 vuotta elämästäsi sua halutaan käyttää hyväksi, lopun aikaa olet roska. En tiedä kumpi on pahempaa.

Oho, aika kumma? minä olen ainakin arvostettu perheeni ja mieheni silmissä.

Oletko? Odota kun vanhenet hieman niin miehesi "arvostus" loppuu siihen.

Ei oo loppunut. Anteeksi huonosta suhteestasi,

Vierailija
42/61 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena! Olis se mahtavaa saada seksiä aina kun haluaa :)

Ööh tota nainen saa seksiä aina kun haluaa jos kelpuuttaa rumat, lihavat, ja vanhat röllykät seksikumppaneksi. Mutta tämä koskee kyllä ihan miehiäkin. Kuka tahansa mies saa seksiä vaikka heti jos kelpuuttaa kenet tahansa naisen.

Meni ihan väärin! Nainen saa seksiä aina myös komeilta miehiltä. Mies ei saa seksiä edes kaikkein rumimmilta.

Ai 62 v lihava Raija saa seksiä aina halutessaan ja komeimmilta miehiltä? En tiennytkään.

Kyllä saa, jos vaan haluaa ja kelpuuttaa sen komean miehen seksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua syntyä seuraavaan elämään, vaan menen sinne mitä Raamattu kertoo. Johonkin unenkaltaiseen tilaan, kunnes tulee viimeinen tuomio ja Paratiisin ovet aukeavat.

Vierailija
44/61 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena. Miehet on nykyään aika ahtaalla. Mitään ei uskalla tehdä tai sanoa _ etenkään lapsille. Tai naisille.

Nainen, poikien äiti

Vierailija
45/61 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena! Olis se mahtavaa saada seksiä aina kun haluaa :)

Ööh tota nainen saa seksiä aina kun haluaa jos kelpuuttaa rumat, lihavat, ja vanhat röllykät seksikumppaneksi. Mutta tämä koskee kyllä ihan miehiäkin. Kuka tahansa mies saa seksiä vaikka heti jos kelpuuttaa kenet tahansa naisen.

Meni ihan väärin! Nainen saa seksiä aina myös komeilta miehiltä. Mies ei saa seksiä edes kaikkein rumimmilta.

Ai 62 v lihava Raija saa seksiä aina halutessaan ja komeimmilta miehiltä? En tiennytkään.

Kyllä saa, jos vaan haluaa ja kelpuuttaa sen komean miehen seksiin.

Sori mutta komeilla miehillä on kädet täynnä niiden kauniiden naisten kanssa.

Vierailija
46/61 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti naisena koska miehiä syrjitään ja kohdellaan huonosti. Naisena on helpompaa ja naisia suositaan.

M27

Vierailija
47/61 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kierros riittää

Vierailija
48/61 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väliä. Sukupuoltahan voi vaihdella nyt ja tulevaisuudessa kuin sukkia.

Vierailija
49/61 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena ehdottomasti ! Saisi seksiä ja halutessa parisuhteen . Ja voi käyttäytyä miten haluaa ja silti kaikki kuolaa perään . Miehillä mitään arvoa ollut ainakaan 1000 vuoteen .

Ei miehen saaminen ole naiselle varma asia. Varsinkaan hyvän.

iskikö miehinen rehellisyyskohtaus kun lisäsit tuon loppuosan? 

Vierailija
50/61 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei väliä. Sukupuoltahan voi vaihdella nyt ja tulevaisuudessa kuin sukkia.

Minä olen tämän viikon nainen ja ensi viikon olen mies... Tällä viikolla pukeudun naisten vaatteisiin ja pyrin näyttämään naiselta kun taas ensi viikolla pukeudun miesten vaatteisiin ja pyrin näyttämään mieheltä.

Tarviiko minun tästä viikottaisesta sukupuolen vaihtamisesta ilmoittaa johonkin?

Vierailija
51/61 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jälleensyntymistä olis, sitten varmaan naisena, kokeilunhalusta. 

Vierailija
52/61 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusuna tietysti, pillu vasemmassa polvessa ja kullberg oikeassa:)

Vierailija
53/61 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena ehdottomasti ! Saisi seksiä ja halutessa parisuhteen . Ja voi käyttäytyä miten haluaa ja silti kaikki kuolaa perään . Miehillä mitään arvoa ollut ainakaan 1000 vuoteen .

Olen nainen. En saa seksiä.

Käsityksesi naisen elämästä on täysin epärealistinen.

Vierailija
54/61 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä koska sukupuolella ei ole merkitystä, se millainen keho minulla on syntyessäni niin sitten olen sitä sukupuolta mikä keho minulle sattuu nyt tulemaan. Nyt olen syntynyt miehen kehoon eli olen mies, jos olisin syntynyt naisen kehoon niin sitten olisin nainen.

En ymmärrä tätä kysymystä.

Vierailija
55/61 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla kapybara seuraavassa elämässä

Vierailija
56/61 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä, jos olisin paremman näköinen, mutta naisena muuten, koska haluaisin kokea naisena olemisen. Vaikea kysymys. Molemmissa puolensa. Haluaisin vaan että saisin enemmän huomiota ja hyväksyntää tai olisin itse parempi ihminen.

Vierailija
57/61 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti naisena koska miehiä syrjitään ja kohdellaan huonosti. Naisena on helpompaa ja naisia suositaan.

M27

Jos ajattelee vain siltä kannalta että naiselle sallitaan enemmän pukeutumisen ja muun suhteen. Feminiininen mies nähdään negatiivisempana kuin maskuliininen nainen.

Vierailija
58/61 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena, olisi laajemmat mahdollisuudet pukeutua miten haluaa. Kyllä minä varsinkin helteellä katselen kaihoten kaikkia kauniita ja vilpoisia kesämekkoja...

59/61 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ManHalen kirjoitti:

Miehenä ehdottomasti, älykkäämpi, tasapainoinen, ei mielialaheittelyitä, heikkoa itsetuntoa, määräämisvalta neuroosia ja maaninen shoppailun tarve.

Olet siis mieluummin kukkoileva, ylimielinen ja itsestään liikoja luuleva?

Taas väärin ymmärretty koko asia....kun itsetunto on kohdallaan ei sitä tarvitse käyttää muita kohottaakseen omaa itsetuntoa tai kerjätä kohteliaisuuksia.

Ymmärrän sen kyllä jos nuo osaset ei ole omassa elämässä kohdallaan on vaikea kuvitella miltä se tuntuu.

Vierailija
60/61 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä. Pääsisi niin paljon helpommalla. Ei kuukautisia. Ei tarvitsisi sietää alituisia ahdistelijoita.  Ei olla alistetussa asemassa tietyissä osissa tellusta vaan voisi ihan yksin lähteä matkustamaan. Jne jne jne.  Kaikenlisäksi kiinnostuksenkohteeni ovat aina olleet varsin "poikamaiset". Nyt saisin ihan rauhassa niitä harrastaa ilman seksististä kuraa. (Esim. nettipelailu).

Seksin saanti ei kiinnosta pätkääkään, sillä olen aseksuaali. Miehenä saisin varmasti olla paljon paremmin rauhassa, joten plussaa sekin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi